Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Er Was Eens...... Delta terug in de tijd!

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Er Was Eens...... Delta terug in de tijd!

    Ruim 10 jaar geleden de Humax aangeschaft. Jarenlang HD gekeken met Dolby Surround. Opnemen op twee kanalen tegelijk, meer is er toch niet interessant, en eenvoudig de reclames doorspoelen of kijken vanaf waar je wilt.
    Mij Humax is helaas overleden, RIP. Dus waarom zou ik niet overstappen op interactieve TV, na al die tijd dat het bestaat zal het nu toch wel goed werken? Zou je denken...

    Een kastje gehuurd en zeer eenvoudig te installeren maar dan tot mij grote verbazing blijkt dat alles in stereo wordt doorgegeven. Geen Dolby, DTS of wat dan ook. Enkel stereo, terwijl ik al meer dan 10 jaar dolby luister.

    En dan opnemen. Mooi, eenvoudig te bedienen. Makkelijk opnemen en zeer eenvoudig terug te kijken. Maar ja in stereo, dus toch maar inloggen via de smart TV op RTL XL of NPO start, daar tenminste fatsoenlijk geluid. Maar genoeg over geluid...

    Het opnemen dus. Doorspoelen bij RTL, verleden tijd . Omdat dit niet van de content eigenaren mag. Is daar wel voldoende (Delta) energie ingestoken dan? Als je inlogt bij RTL XL mag je alles, tot een week terug, doorspoelen en worden er geen reclames uitgezonden. Maar kijk je via Delta dan kan dat niet. Hoe dan?

    Delta is werkelijk 20 jaar terug in de tijd begonnen met interactieve TV en lopen nu nog steeds 10 jaar achter met hoe het was. Wat is hier aan de hand. Uitbreiden tot in heel Nederland? Zorg eerst dat je huidige (Zeeuwse) oud klanten tevreden achterblijven en ga dan eens kijken hoe je de rest van de wereld kan redden.


  • #2
    Humax. Wat was dat een heerlijke tijd. Was. Als in: Niet meer. Waren wel hele fijne apparaten die lekker werkten.
    Laatst bewerkt door Koeba; 23 Nov 2021, 08:42.

    Reageer


    • #3
      Ik denk dat de roadmap door iemand van Delta maar eens uitgelegd moet worden. Alles wat ik er nu over roep wordt eindeloos uit zijn verband getrokken.

      Reageer


      • #4
        Tsja,

        Allemaal onder het motto ‘dat wil de consument’

        Reageer


        • #5
          Wanneer er halfverwege volgend jaar steeds meer providerkeuze komt zal dit probleem zich vanzelf oplossen.

          Ik zou niet graag in de schoenen van Donnie staan want die is : " onmisbaar en zorgt ervoor dat ook jij niks hoeft te missen met interactieve tv"

          Laatst bewerkt door driepinter; 23 Nov 2021, 09:29.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            Ik denk dat de roadmap door iemand van Delta maar eens uitgelegd moet worden. Alles wat ik er nu over roep wordt eindeloos uit zijn verband getrokken.
            En weer 'moeten' ze iets uitleggen. Tsja.

            Reageer


            • #7
              Dit is mijn privémening: Als je bij de Aldi een televisie koopt voor 700 euro en je verwacht de prestaties van een QLED van 2000 of je wilt dat de nieuwe tv precies dezelfde functionaliteit biedt als de tv die je had, dan zal het dus altijd tegenvallen, wat ze ook doen.
              (NB: Iemand die replied dat je tv's en diensten niet kunt vergelijken, is af en mag niet meer meespelen )
              Laatst bewerkt door Koeba; 23 Nov 2021, 16:16.

              Reageer


              • #8
                D.i.t
                Tja Dat Is Treurig 😞

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                  En weer 'moeten' ze iets uitleggen. Tsja.
                  Bij jou is het nooit goed of het deugt niet. Had ik wel gereageerd, dan had je daar je reactie op gegeven….
                  Ik reageer nu even niet en laat dat even aan Delta-medewerkers over. Dan hebben we meteen de juiste bron.

                  Reageer


                  • #10
                    Maar dan mijn vraag delta en zeelandnet. Wanneer kan ik Dolby geluid verwachten via interactieve TV en komt er nog verandering in het doorspoelen van programma's of zal ik toch maar weer op zoek moeten naar een nieuwe Humax?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Bij jou is het nooit goed of het deugt niet. Had ik wel gereageerd, dan had je daar je reactie op gegeven….
                      Ik reageer nu even niet en laat dat even aan Delta-medewerkers over. Dan hebben we meteen de juiste bron.
                      Je neemt nogal wat aan. Jammer. Ben je scherper gewend.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                        Je neemt nogal wat aan. Jammer. Ben je scherper gewend.
                        Laten we de reactie van Delta even afwachten. Dan kan ik altijd nog reageren,

                        Reageer


                        • #13
                          In een ander onderwerp las ik dat de grote opwaardering volgend jaar komt.
                          Dat is toch een mooi vooruitzicht.

                          Reageer


                          • #14
                            “ De grote opwaardering “ ,
                            Waarschijnlijk gaat dit inhouden dat er weer een paar kanalen bij komen waar ze het geluid van hebben geüpgraded.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
                              “ De grote opwaardering “ ,
                              Waarschijnlijk gaat dit inhouden dat er weer een paar kanalen bij komen waar ze het geluid van hebben geüpgraded.
                              Volgens mij moeten we cynisme even achter ons laten. Het voegt niets toe en doet ook geen recht aan medewerkers die hier mee bezig zijn en de juiste afwegingen maken om te zorgen dat er tijdens de feestdagen geen problemen ontstaan agv een upgrade.

                              We missen nog een roadmap na de opwaardering van het stereogeluid. Dolby, UHD/4K gaat dat daarna volgen?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X