Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Amino kamai 7x

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Amino kamai 7x

    Ik heb een vraagje ontrent de amino Kamai.
    is het normaal dat als je s avonds je tv uitzet via de afstandsbediening dan ook de interactieve ontvanger automatisch uitgaat?
    Dus lichtje op rood!
    ik wilde vanochtend de tv aanzetten en had geen zenders,toen zag ik dat de ontvanger uitgeschakeld was.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door LW1 Bekijk bericht
    Ik heb een vraagje ontrent de amino Kamai.
    is het normaal dat als je s avonds je tv uitzet via de afstandsbediening dan ook de interactieve ontvanger automatisch uitgaat?
    Dus lichtje op rood!
    ik wilde vanochtend de tv aanzetten en had geen zenders,toen zag ik dat de ontvanger uitgeschakeld was.
    Bij mij gaan beide uit en ook beide aan bij de aan en uit knop van de afstandbediening van de Amino,
    Ik gebruik de afstandbediening van de tv niet.

    Reageer


    • #3
      Ik gebruik de afstandsbediening van mijn tv ook niet meer.
      ik zet de tv uit met de afstandsbediening van de ontvanger en zet niet de ontvanger uit,dus het lampje blijft bblau branden.maar als ik s morgens de tv aan wil zetten met de afstandsbediening van de ontvanger dan reageert de afstandsbediening niet omdat die ontvanger is uitgeschakeld,lampje is dan rood en dat snap ik niet,want ik heb daar dan helemaal niet aangezeten de avond ervoor.
      schakelt die ontvanger dan automatisch ook uit op standby na een bepaalde tijd?

      Reageer


      • #4
        Dus wat ik bedoel is de tv is uit, rood lampje(standby) en de ontvanger heeft blauw lampje.en kom ik morgenochtend beneden dan is de ontvanger ook op rood (standby) gegaan en dat vind ik apart.
        Als ik dan tv aanzet blijft de ontvanger uitstaan.het is niet zo dat ze allebei op standby gaan als ik ze uitzet.
        is er dan iets niet goed ingesteld?

        Reageer


        • #5
          Het klopt helemaal dat de ontvanger 's ochtends stand-by staat. Standaard staat er een stand-by timer ingeschakeld die ervoor zorgt dat de ontvanger na 4 uur inactiviteit uitschakelt.

          Als je dit vervelend vind kan je dit aanpassen door te navigeren naar:
          Menu -> Instellingen -> Stand-by timer
          en de functie daar uit te schakelen.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X