Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DIT beeldkwaliteit valt tegen?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DIT beeldkwaliteit valt tegen?

    Nu dat mijn humax receiver kapot is gegaan heb ik besloten om de delta interactieve TV eens te proberen.
    Het eerste dat mij opviel was de complete ontbreken van enige echte instellingen. Helaas geen Dolby wat het geluid toch wel een flinke stap achterwaarts gaf t.o.v coax. Een hoop zenders vallen gewoon terug naar stereo...
    Bij het kijken van de olympische spelen viel het mij al gelijk op dat het beeld ook een stap achteruit was. Voornamelijk bij bewegende sporten lijkt de bitrate echt een stuk lager dan ik zou verwachten. Het mist gewoon een hoop scherpte. Nu verwacht ik zeker geen Netflix kwaliteit maar dit viel mij toch wel flink tegen. Het kastje zit gewoon direct bedraad aan mijn LAN.

    Uiteindelijk dan toch maar de receiver van mijn TV gaan gebruiken wat merkbaar beter beeld geeft, geluid is aanzienlijk beter via de coax. Helaas zit er geen twin receiver in de TV dus echt ideaal is het niet.

    Is het 4k kastje van delta een stuk beter i.v.m geluid/beeld kwaliteit of is dit redelijk in dezelfde lijn? Het betreft hier een 1080p tv dus voor de 4k hoeft het niet, maar als de bitrate een stuk hoger is wordt het mogelijk wel interessant.
    De andere opties zijn zeker interessant, maar om nu op zowel beeld als geluid achteruit te gaan vind ik wat gortig voor € 2/m

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door NedStar Bekijk bericht
    Is het 4k kastje van delta een stuk beter i.v.m geluid/beeld kwaliteit of is dit redelijk in dezelfde lijn? Het betreft hier een 1080p tv dus voor de 4k hoeft het niet, maar als de bitrate een stuk hoger is wordt het mogelijk wel interessant.
    De andere opties zijn zeker interessant, maar om nu op zowel beeld als geluid achteruit te gaan vind ik wat gortig voor € 2/m
    De beeldkwaliteit (HD bitrate) is van een 4K kastje precies hetzelfde.

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X