Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Caiway en Delta gaan niets doen doen aan verbeterde kwaliteit NPO1 tijdens EK

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Sorry maar ik zit nu een jaartje op dit forum en de wijze waarop Bordewolf hier constant de confrontatie zoekt, leugens verspreid en weigert om zijn onzin te verdedigen is echt absurd. Niet verwonderlijk dat de mensen van Delta hier niet reageren. Ik ben er echt klaar mee, ze moeten echt wat toen aan die man.

    Reageer


    • #17
      Hij ziet dat zelf niet als leugens. Wel zet hij onopzettelijk mensen weleens op het verkeerde been met foute informatie. Maar nu hij deze foto ziet van Caiway glasvezel zal hij zelf zien wat bedoeld wordt met full HD .

      Wel heeft Bordewolf gelijk vind ik dat Delta Fiber behoorlijk stil staat op het interactieve televisieplatform.

      Dingen die hij aankaart worden hier soms ten onrechte weggehoond. Maar als ik bijvoorbeeld op het KPN forum lees hoeveel KPN klanten blij waren met het Dolby Atmos geluid tijdens het songfestival en dat ze het ervaarden als een enorme verbetering en veel meer genoten van het programma, wordt ik ook droevig dat Delta Fiber niet verder komt als stereo geluid.

      Nu de steeds groter wordende optelsom dat zelfs 1080P met HDR al teveel gevraagd is voor het televisieplatform van Delta Fiber.
      Ik weet nu al dat vanaf 1 augustus 2021 als ESPN 1 in 1080P met HDR beschikbaar komt dat Kabeltv Veendam, Ziggo en KPN dit gaan doorgeven en Delta Fiber het weer laat afweten.

      Ik vind de stilstand van het televisieplatform van Delta Fiber ook schrijnend worden als ik eerlijk ben.
      Vaak is de beeldkwaliteit op de coax van de HD zenders beter als op het interactieve platform waar de beeldkwaliteit nogal erg wisselt en dus onbetrouwbaar is.

      Kijken veel mensen tegelijk naar eenzelfde zender, dan holt de beeldkwaliteit op interactief achteruit!
      Dat moet toch niet meer kunnen in 2021.

      Laatst bewerkt door snoepdoos; 8 Jun 2021, 20:58.

      Reageer


      • #18
        1080i en 1080p beide full HD, maar toch 1080p via de interactieve ontvanger?

        Zie in het volgende topic over 1080p via de de interactieve ontvanger. (Het lukt me niet om
        een linkje te maken): “Ervaringen DIT na overstap op glasvezel”.

        Reageer


        • #19
          Nee Egter, kijk op de foto die ik heb bijgevoegd hier boven. Daar zie je wat Delta Fiber bedoelt met full HD op de glasvezel;

          1080i.

          Zoals je weet delen Caiway en Delta hetzelfde televisieplatform op de glasvezel.

          Reageer


          • #20
            Komt de XML nog een keer met de data, op interactief wordt er nu 1080P geleverd bij NPO1 met SDR (Standard Dynamic Range) dat is FULL HD, maar dat is 1080I ook, maar 1080I gaat slecht om met bewegende beelden. HDR, HLG toevoegingen aan de stream (dit levert NPO 1 inmiddels) zorgen voor een nog scherper beeld bij bewegende beelden en voor een betere kleurverstooiing. Misschien even teruglezen wat ik schrijf, want ik zeg nergens dat 1080I geen FULL HD is, ik claim dat Caiway en Delta weer niets doen aan beeldverbetering tijdens het EK, terwijl men dat wel kan doen.

            Wat is het verschil tussen Full HD en Ultra HD? - Coolblue - alles voor een glimlach


            </SegmentTimeline> </SegmentTemplate> <Representation id="audio_aac_48000_stereo_dut=96000" bandwidth="96000"> </Representation> </AdaptationSet> <AdaptationSet id="2" group="2" contentType="video" par="16:9" minBandwidth="400000" maxBandwidth="4500000" maxWidth="1920" maxHeight="1080" segmentAlignment="true" mimeType="video/mp4" startWithSAP="1"> <Role schemeIdUri="urn:mpeg:dash:role:2011" value="main" /> <SegmentTemplate timescale="90000" initialization="2_1551882902-$RepresentationID$.dash" media="2_1551882902-$RepresentationID$-$Time$.dash"> <!-- 2021-04-30T13:14:35.542922Z / 1619788475"]1619788475[/URL] - 2021-04-30T17:14:35.542922Z --> <SegmentTimeline> <S t="145780962798863"]145780962798863[/URL]" d="180000" r="7199" /> </SegmentTimeline> </SegmentTemplate> <Representation id="video_h264=400000" bandwidth="400000" width="568" height="320" sar="640:639" codecs="avc1.4D401E" scanType="progressive"> </Representation> <Representation id="video_h264=1600000"]1600000[/URL]" bandwidth="1600000"]1600000[/URL]" width="854" height="480" sar="1280:1281" codecs="avc1.4D401F" scanType="progressive"> </Representation> <Representation id="video_h264=2800000" bandwidth="2800000" width="1280" height="720" sar="1:1" codecs="avc1.4D401F" scanType="progressive"> </Representation> <Representation id="video_h264=4500000" bandwidth="4500000" width="1920" height="1080" sar="1:1" codecs="avc1.4D4028" scanType="progressive"> </Representation> </AdaptationSet> </Period> <UTCTiming schemeIdUri="urn:mpeg:dash:utc:http-iso:2014" value="https://time.akamai.com/?iso" /> </MPD>


            Mijn vraag is dus op welk kanaal we de 1080P stream krijgen met HDR en HLG

            En ter info: ESPN1 wordt ook 1080P met HDR en HLG en en Wide Color Gamut (WCG)

            Mag ESPN kanaal met betere beeldkwaliteit Ultra HD noemen? | Totaal TV

            Reageer


            • #21
              "want ik zeg nergens dat 1080I geen FULL HD"
              Zie screenshot.

              Overigens zegt het .xml bestand niets.

              Maar net zoals bij het Full HD verhaal zal je het ontkennen en zal blijken dat je fout zit. Omdat je uit je nek praat.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Dahl1994 Bekijk bericht
                "want ik zeg nergens dat 1080I geen FULL HD"
                Zie screenshot.

                Overigens zegt het .xml bestand niets.

                Maar net zoals bij het Full HD verhaal zal je het ontkennen en zal blijken dat je fout zit. Omdat je uit je nek praat.
                Voor het XML moet je niet bij mij zijn, maar bij een ander forumlid. Het orgineel is hier gepost door iemand anders.

                Verder heb je gelijk over 1080I maar wat is nu je punt?

                Ik vraag enkel op welke zender de stream staat met NPO1 1080P met HDR en HLG. Je maakt het allemaal groter dan de vraag die is gesteld.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Voor het XML moet je niet bij mij zijn, maar bij een ander forumlid. Het orgineel is hier gepost door iemand anders.

                  Verder heb je gelijk over 1080I maar wat is nu je punt?

                  Ik vraag enkel op welke zender de stream staat met NPO1 1080P met HDR en HLG. Je maakt het allemaal groter dan de vraag die is gesteld.
                  Oh nu heb ik opeens gelijk? Mijn punt is dat je niet gewoon direct je fout kan erkennen. Geef gewoon toe dat je fout zit en dan is het klaar. Stop met grote statements maken en dingen uit je mouw schudden. Je verpest de sfeer in alle topics waar je post.

                  Nu doe je overal weer alsof Delta in progressive streamt naar alle set-top-boxen. Dalijk blijkt dat weer fout te zijn en ga je het ontkennen tot ik weer een screenshot moet plaatsen.

                  Serieus man, je hebt meer dan 1000 berichten op een serviceforum van een provider waarvan minimaal 80% klagen is. Dat is toch verschrikkelijk. Ik zou mezelf kapot schamen.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Dahl1994 Bekijk bericht

                    Oh nu heb ik opeens gelijk? Mijn punt is dat je niet gewoon direct je fout kan erkennen. Geef gewoon toe dat je fout zit en dan is het klaar. Stop met grote statements maken en dingen uit je mouw schudden. Je verpest de sfeer in alle topics waar je post.

                    Nu doe je overal weer alsof Delta in progressive streamt naar alle set-top-boxen. Dalijk blijkt dat weer fout te zijn en ga je het ontkennen tot ik weer een screenshot moet plaatsen.

                    Serieus man, je hebt meer dan 1000 berichten op een serviceforum van een provider waarvan minimaal 80% klagen is. Dat is toch verschrikkelijk. Ik zou mezelf kapot schamen.
                    Je blijft om de pot draaien. We willen alleen weten op welk kanaal Delta en Caiway NPO1 HD met HLG en HDR doorgeeft. De rest doet er niet toe, gezeur in de marge.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Dahl1994 Bekijk bericht
                      Sorry maar ik zit nu een jaartje op dit forum en de wijze waarop Bordewolf hier constant de confrontatie zoekt, leugens verspreid en weigert om zijn onzin te verdedigen is echt absurd. Niet verwonderlijk dat de mensen van Delta hier niet reageren. Ik ben er echt klaar mee, ze moeten echt wat toen aan die man.
                      Klopt helemaal. Ook op div andere forums zijn de webcares van Delta,Caiway niet meer actief waar Bordewolf eindeloos blijft zwammen en misleidende info verstrekt. De "gewone" man is weer de dupe.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X