Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geluid Songfestival

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
    En toch zijn er mensen die applaudisseren voor Delta.
    Applaudiseren is een groot woord, maar Delta waarderen op wat ze wél leveren, doe ik wel.
    Met internet en tv via coax van Delta, heb ik nérgens problemen mee.

    Internet is stabiel.
    Met het TV basispakket met smartcard, met Ziggo sport (straks Viaplay) en abo op Netflix, kom je zo goed als niets te kort.
    Dus de éisen van super geluid, super beeldkwaliteit en super snelheid deel ik niet helemaal helemaal.
    Wordt het verbeterd: prima hoor. We zien/horen het vanzelf.


    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

      Applaudiseren is een groot woord, maar Delta waarderen op wat ze wél leveren, doe ik wel.
      Met internet en tv via coax van Delta, heb ik nérgens problemen mee.

      Internet is stabiel.
      Met het TV basispakket met smartcard, met Ziggo sport (straks Viaplay) en abo op Netflix, kom je zo goed als niets te kort.
      Dus de éisen van super geluid, super beeldkwaliteit en super snelheid deel ik niet helemaal helemaal.
      Wordt het verbeterd: prima hoor. We zien/horen het vanzelf.

      Zeker, en er zit aantoonbaar vooruitgang in, ja daar applaudisseer ik voor. Zure appelen eten kan altijd nog.

      Reageer


      • #48
        😂 Willem1980 ik geef niks op. Behalve dan dat ik af en toe rondjes draai door dat bij het minste of geringste een topic hier in herhaling valt en er door dezelfde personen altijd een sneer gegeven wordt over dat DELTA niets onderneemt. Zelfs door niet DELTA klanten. Maar dat bevestigd alleen maar dat we op de juiste weg zitten. Vaak hebben jullie gelijk hier op het forum en het is ook duidelijk dat het hele werkveld niet overzien wordt. Lijkt me duidelijk ook dat er soms een uitspraak wordt ontlokt. Geen zorgen, ik zal niets roepen wat we niet kunnen waarmaken. 😁. Ik blijf op dit forum aanwezig hoor. Kijk naar jullie feedback, onderneem aktie waar nodig en laat mijzelf zien wanneer ik iets concreets kan bijdragen. En ja echt alle topics die hier op het forum besproken wordt staat op 1 of ander manier op het vizier van mij en de organisatie. Aan sommige topics wordt zelfs al op achtergrond gewerkt 😁

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Zure appelen eten kan altijd nog.
          Tja......wat jíj wilt......
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

            Tja......wat jíj wilt......
            Maar tot nu toe smaken ze zoet, dus je hoort mij niet klagen.
            Donnie geeft het al aan, er wordt hard gewerkt aan vele zaken die we noemen,
            Dolby weten we al, HD zie ik bijna elke maand resultaten van op dit moment, 4K en Viaplay en meer apps op de decoder noemen we ook en ze weten maar al te goed dat 4K een unique selling point is en met het WK eind dit jaar een must.

            Eurosport en ESPN UHD kan men ook niet zo maar mee wachten, met name ESPN UHD is vreemd dat deze er niet is. Maar goed, het is allemaal techniek,

            En een tv-app… ja dat zal er echt ook wel komen.

            Kan men alles tegelijk? Nee, je moet nu eenmaal eerst het ene goed uitrollen en dan pas het volgende.
            Het afbreukrisico bij alles tegelijk en dat het dan plots niet werkt of een zooi wordt is groot.

            Kan men alles communiceren? Nee, want op dot forum maakt belofte ook schuld.
            Bovendien is het concurrentie en commercieel gevoelige info.
            Desalniettemin is het fijn dat we goed geinformeerd worden hier.

            Ik ben blij met de vooruitgang en dit jaar wordt hoe dan ook een mooi jaar!
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 21 Jan 2022, 23:56.

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Maar tot nu toe smaken ze zoet, dus je hoort mij niet......
              Alle issue's die je hierboven wéér eens opsomt, komen in diverse topics uitgebreid aan bod en worden hier en daar uit den treuren herhaald en uitgekauwd.
              indien je zure appeltjes voorlopig zoet smaken, neem ik aan dat je zonder kauwen (......) rústig (!) de voortgang afwacht.
              Het WK in 4k maakt het voetbal zélf er niet beter op 😄

              Prettig weekend
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht


                Ik ben blij met de vooruitgang en dit jaar wordt hoe dan ook een mooi jaar!
                Waar baseer je dit op dan??? Zie nog geen andere iptv tv-ontvanger die wordt aangeboden.
                Nogmaals spreek je in december weer. Geen Dolby en geen 4k dit jaar.

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

                  Waar baseer je dit op dan??? Zie nog geen andere iptv tv-ontvanger die wordt aangeboden.
                  Nogmaals spreek je in december weer. Geen Dolby en geen 4k dit jaar.
                  Jou beweringen staan haaks op die van Eduard B die beide werkend heeft gezien.Daar baseer ik me op.
                  En 4K dit jaar zie ik als must, ik schrijf niet dat het gaat komen dit jaar toch?
                  Een Android, Tizen en AppleTv app zou overigens sowieso de deuren openen voor 4K.

                  Ik stel je nogmaals de vraag wat is het verschil tussen de volgens jou aan klanten uitgeleverde uitgeklede versie van de Kamai 7x en de specs zoals Amino die noemt op de website van Amino.
                  Graag dit even goed duiden zodat alle forumleden die meelezen dit snappen.

                  Dus in welke zin is de de decoder uitgekleed tov de specs op de website van Amino? Wat ontbreekt er?
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 22 Jan 2022, 00:53.

                  Reageer


                  • #54
                    Misschien een kleiner werkgeheugen?

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                      Misschien een kleiner werkgeheugen?
                      Geen idee, maar ik hoor dat graag even van Willem1980 dan weten we het.

                      Reageer


                      • #56
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Geen idee, maar ik hoor dat graag even van Willem1980 dan weten we het.
                        Moet ik aangeven waarom Delta het niet lukt dat ze Dolby en 4k kunnen doorgeven? Ben maar een simpele klant die wat heeft gehoord. Vraag het lekker aan de Tv baas Donnie of Eduard B B waarom het er nog steeds niet is. Laat ze het nu maar eens vertellen: De echte waarheid......

                        Bordewolf daar heb je toch recht op????
                        Laatst bewerkt door Willem1980; 23 Jan 2022, 00:57.

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

                          Moet ik aangeven waarom Delta het niet lukt dat ze Dolby en 4k kunnen doorgeven? Ben maar een simpele klant die wat heeft gehoord. Vraag het lekker aan de Tv baas Donnie of Eduard B B waarom het er nog steeds niet is. Laat ze het nu maar eens vertellen.
                          Dat hebben ze gek genoeg al gedaan:
                          Dolby komt zeer binnenkort nieuws over
                          4K is getest, er liggen commerciele overwegingen om dit nog niet naar buiten te brengen/ uit te rollen.
                          Ik lees: er moet besloten worden in welke pakketten of een extra pakket en dan een campagne etc etc.

                          Ik heb van hun niet gelezen dat het niet werkt, die bewering doe jij met een ‘uitgeklede versie van de Kamai 7x gaat het niet werken’.
                          Verklaar je dus nader, je bent stellig, maar overtuigd me minder dan Eduard B en Donnie omdat iedere onderbouwing van jou kant ontbreekt, in tegenstelling tot de techneuten van Delta die wel netjes onderbouwen dat het werkt en/of aangeven dat het werkt.

                          Maar om het even te pinpointen: verklaar alleen even de stelling uitgeklede versie van de Kamai 7x.
                          Dat is wat ik jou vraag, dat is JOU bewering. Die bewering staat wat mij betreft los van 4K en Dolby.
                          Donnie en Eduard B beweren toch niets over een uitgeklede versie? Dus waarom moeten ze over die stelling iets roepen? Jij roept iets naar de forumleden dat op mij overkomt als stemming maken omdat de onderbouwing ontbreekt,
                          hoe moeten wij dan toetsen dat die stelling klopt als een stel leken?
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 23 Jan 2022, 01:07.

                          Reageer


                          • #58
                            Hallo Bor. Je hebt zelf zoveel zeepbellen geblazen die even snel weer uit elkaar spatten. Nu zit je Willem de les te lezen met een vingertje die ik verre van gepast vindt gezien jouw eigen reputatie van bellen blazen.

                            Wanneer je zelf alles op orde hebt is het vroeg genoeg, vindt je niet?

                            Reageer


                            • #59
                              Leren omgaan met onzekerheden?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X