Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geluid Songfestival

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Geen glasvezel voor mij dan. Zo simpel is dat. Het
    wordt tijd dat de kabel tv internet tak wordt overgenomen door Ziggo.

    Reageer


    • #17
      Het is me iets te makkelijk om de degene die hier het meest aan het woord is weg te zetten als idioot of gek,
      Meteen toen ik had gepost vond ik de aanhef te zwaar aangezet, al klopte alles aan wat ik er neer heb gezet.

      En dan nog even voor een ieder:ik ben tevreden over het tv product op glasvezel, veel HD, goede interface,
      Echter..... ik ben 3 jaar geleden, u leest het goed 3 jaar geleden door Caiway overgezet van Multiscreen (met Dolby) naar het interactieve product van Delta.
      Ik ben dus nu al 3 jaar bezig om gewoon weer het geluid uit de geleverde decoders te krijgen dat ik daarvoor gewoonweg al jaren had.

      En dan vinden jullie het vreemd of gek dat wanneer ik naar het Songfestival kijk en de geluidbalans is ver te zoeken en het geluid is ver onder de maat dat ik dit nog maar weer eens aankaart? En ik ben dus echt niet de enige die dit vind, ik roep het alleen vaker (ja inmiddels echt wel te vaak, hand in eigen boezem) omdat het toch al minimaal 2 jaar gefixt had moeten/kunnen zijn. Dolby was toen al niet weg te denken.
      Eind vorig jaar nog hoop toen men riep eind december moet het opgelost kunnen zijn... maar weer niet.
      Delta/Caiway is ver over de datum wanneer het gaat om dit issue. En nee, leuk is het niet dat ik het roep.
      Ik heb dit issue te vaak aangehaald (heus hand in eigen boezem) maar wanneer Delta nu eens actief communiceert wanneer het wel wordt opgelost, zul je mij er niet meer over horen.

      Ook al is het oktober van dit jaar, dan weten we dat. Nu blijft mijn onderbuikgevoel dat men het gewoonweg niet van plan is op te lossen.
      En wanneer dat zo is, ook goed communiceer dan:we gaan dit nooit oplossen dus vraag het niet meer, weet ik en met mij duizenden Zeelanders, Caiwayers en andere Delta glasvezelabonnes waar ze aan toe zijn.
      Drie jaar wacht ik er al op, dus dat gevoel en de bijbehorende frustratie is niet zo vreemd toch?

      Ik ben verder supertevreden, dus zet me niet weg als ontvreden klant die op alles zeurt, er zijn echt stappen gemaakt en dat doen ze nog.

      En oh ja, veel alternatieven zijn er niet op het netwerk, dus begin daar aub niet over, dooddoener.

      Tot slot mijn excuses voor het herhaaldelijk posten.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 19 May 2021, 22:28.

      Reageer


      • #18
        Ik zeg Huuuuu, jeffreypr en LudolfDM18 !

        Reageer


        • #19
          Ik vind het vreemd dat iemand die kritisch is en iets aan de kaak blijft stellen wat al jaren terug in orde had moeten zijn, opeens bedreigt wordt met een verbanning.

          Blijkbaar is het aan de kaak stellen hard nodig, want Delta Fiber heeft nog nooit het respect getoond om inhoudelijk op het probleem te reageren en een oplossing aan te reiken.

          Blijkbaar is hier ook de cancelcultuur al doorgedrongen?

          De wereld op zijn kop!

          Reageer


          • #20
            Dag Snoepdoos,

            Gezellige reply op deze discussie van je. Ik probeerde Bor de wolf duidelijk te maken dat reageren prima is, maar wel op een normale en open manier in plaats van termen als bagger en troep. De manier waarop je hierboven reageert kan ook wel vriendelijker. Ook voor jou gelden de forumregels waarin we met respect met elkaar omgaan.
            Als je op deze toon topics blijft plaatsen is dit forum voor jou misschien ook niet de juiste plek.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
              Dag Snoepdoos,

              Gezellige reply op deze discussie van je. Ik probeerde Bor de wolf duidelijk te maken dat reageren prima is, maar wel op een normale en open manier in plaats van termen als bagger en troep. De manier waarop je hierboven reageert kan ook wel vriendelijker. Ook voor jou gelden de forumregels waarin we met respect met elkaar omgaan.
              Als je op deze toon topics blijft plaatsen is dit forum voor jou misschien ook niet de juiste plek.
              ik snap je als webmaster nog wel, maar volgens mij zorgt Delta voor dit soort escalaties. Ik heb op de juiste en nette toon hierboven uiteen gezet hoe en wat en hoe die snerende toon ontstaat. Eerst vraag je iets netjes, maar na 3 jaar netjes vragen ben je het wel zat, het geluid bij het songfestival WAS ondermaats op interactief.

              Ga niet de Omzigt de mond snoeren, maar doe iets aan het probleem zodat het voor ons niet nodig is om steeds verder boos en gefrustreerd te worden en het steeds maar weer aan de kaak moeten stellen.
              Gewoon duidelijke communicatie over of het wordt opgelost, zo nee ook goed dan weten we dat. Zo ja, wanneer en wat is het tijdspad.
              Dan is er voor niemand noodzaak om er nog op terug te komen.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 20 May 2021, 13:12.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                Dag Snoepdoos,

                Gezellige reply op deze discussie van je. Ik probeerde Bor de wolf duidelijk te maken dat reageren prima is, maar wel op een normale en open manier in plaats van termen als bagger en troep. De manier waarop je hierboven reageert kan ook wel vriendelijker. Ook voor jou gelden de forumregels waarin we met respect met elkaar omgaan.
                Als je op deze toon topics blijft plaatsen is dit forum voor jou misschien ook niet de juiste plek.
                Dit is Delta weer eens duidelijk op z'n best.
                Geen inhoudelijke reactie op de klacht zelf maar de persoon die de klacht meldt een ban in het vooruitzicht stellen omdat de toon de heren van Delta niet bevalt. Ons bevalt het feit dat er op een forum van Delta zelf niet inhoudelijk wordt gereageerd op klachten ook niet. Tijd voor veranderingen, en dan bedoel ik niet veranderingen in de vorm van mensen die klachten hebben van het forum verwijderen.....

                Reageer


                • #23
                  Dit is niet de Tweede Kamer, hier geldt niet de absolute vrijheid van meningsuiting. Jezelf vergelijken met Omtzigt gaat m.i. veel te ver.

                  Reageer


                  • #24
                    Zodra er nieuws is over Dolby of andere interactieve TV toevoegingen zullen we je hierover informeren via de Delta website.
                    bv: https://www.delta.nl/nieuws/delta-in...og-meer-gemak/

                    Dit forum is primair bedoelt voor klant-helpt-klant vragen.
                    Op dit moment doen we geen berichtgevingen van productontwikkelingen op het forum.





                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                      Dit is niet de Tweede Kamer, hier geldt niet de absolute vrijheid van meningsuiting. Jezelf vergelijken met Omtzigt gaat m.i. veel te ver.
                      Het is in overdrachtelijke zin bedoelt. Degene die zaken aan de kaak stelt wordt als lastig ervaren en moet de maat worden genomen of gesensibiliseerd.

                      Het probleem zelf zo ver mogelijk onder de pet houden, negeren dat het er is etc etc. Volgens mij geef ik precies aan hoe ik het beleef en geef ik ook aan waarom het escaleert na drie jaar.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                        Zodra er nieuws is over Dolby of andere interactieve TV toevoegingen zullen we je hierover informeren via de Delta website.
                        bv: https://www.delta.nl/nieuws/delta-in...og-meer-gemak/

                        Dit forum is primair bedoelt voor klant-helpt-klant vragen.
                        Op dit moment doen we geen berichtgevingen van productontwikkelingen op het forum.




                        In dat geval moet men niet verbaasd reageren dat er boze reacties komen over zaken die na 3 jaar niet zijn geregeld.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Het is in overdrachtelijke zin bedoelt. Degene die zaken aan de kaak stelt wordt als lastig ervaren en moet de maat worden genomen of gesensibiliseerd.

                          Het probleem zelf zo ver mogelijk onder de pet houden, negeren dat het er is etc etc. Volgens mij geef ik precies aan hoe ik het beleef en geef ik ook aan waarom het escaleert na drie jaar.
                          Tsja. Je roept dingen en neemt ze dan half terug. Overdrachtelijk. Het wordt tijd om er over op te houden. Overdrachtelijk. Gedoe. (Waarvoor ik overigens ook een dikke laag boter op mijn hoofd heb...) Je belooft nu voor de tweede keer dat je je postgedrag zult matigen. Deze keer ook doen dan? Ouwe Borremans...
                          Laatst bewerkt door Koeba; 20 May 2021, 14:18.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                            Tsja. Je roept dingen en neemt ze dan half terug. Overdrachtelijk. Het wordt tijd om er over op te houden. Overdrachtelijk. Gedoe. (Waarvoor ik overigens ook een dikke laag boter op mijn hoofd heb...) Je belooft nu voor de tweede keer dat je je postgedrag zult matigen. Deze keer ook doen dan? Ouwe Borremans...
                            Dat is jou eigen mening, gezien de likes op mijn uiteenzetting lopen de meningen hier dus over uiteen. Er maar over op houden, terwijl het probleem al 3 jaar speelt... Dat is precies wat ik nu duidelijk probeer te maken, zo werkt dat niet.
                            Je moet klanten niet monddood willen maken, maar goed informeren, zeker wanneer zaken al te lang spelen. Beter een eerlijk antwoord: dit gaan we nooit doen, dan pappen en nathouden al drie jaar lang!

                            Reageer


                            • #29
                              Om nog maar eens een duit in het zakje te doen het zeer slechte geluid was het eerste wat mij opviel bij de uitzending, is het een probleem van Delta/caiway of wordt de mix door de NPO niet goed doorgegeven.
                              Daar zou Delta/Caiway best eens iets over kunnen zeggen hoe de vork in de steel zit, maar dat wordt dus ook achterwegen gelaten erg DOM Delta/Caiway, en zo werk je het allemaal in de hand.
                              COMMUNICATIE is het toverwoord Delta/caiway, en wees eerlijk en oprecht tegen je klanten.

                              Reageer


                              • #30
                                Ik keek via Ziggo (ik woon niet in Zeeland) en ook daar was het geluid, zeker in het begin erbarmelijk.
                                Te harde muziek en de presentatie was niet goed te horen. Lijkt dus een NPO probleem.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X