Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO 1 4K wellicht toch tijdens sportzomer, ook bij Delta/Caiway?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Vergeet nu UHD via een app heel snel uit het hoofd. Als je al leest dat NLZIET met ongeveer een kwart van het aantal abonnees van Delta en Caiway zich genoodzaakt voelt om met 'een overdreven aantal servers' uit te breiden om het EK voetbal probleemloos is HD aan abonnees aan te kunnen bieden. KPN doet wel UHD maar verlaagt de bandbreedte waarin dit geleverd wordt. Dus een provider die nog nooit met UHD via een app (of zelfs een decoder) heeft geëxperimenteerd is niet echt in een positie om dit zomaar probleemloos aan klanten te gaan leveren.

En wat betreft de komst van NPO 1 UHD bij Delta in het algemeen. Iedere seconde die wegtikt, is weer een tikje dichterbij het moment van de waarheid voor Delta.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
      Standaard reacties van Delta/Caiway medewerkers:

Op dit moment hebben we hier nog geen update over maar geen zorgen, mochten we deze wel hebben dan zullen we dit uiteraard communiceren!

Zo gaat het al jaren bij Caiway/Delta. Ik heb inmiddels al popcorn gekocht voor volgende week vrijdag 14 juni. Ben heel benieuwd of je kan kijken in UHD Bordie en wat je reactie is als je weer het EK in full hd gaat kijken.
      Oneens en feitelijk onjuist, het vorige EK was woordvoering heel duidelijk: komt niet, en dat was ook het geval vorig jaar met ESPN UHD.

Reageer

• Nu moet ik toch een beetje glimlachen. Waarom? Het was juist jij die de woordvoerder in twijfel trok omdat iemand van webcare via twitter (X nu) had verkondigd dat er nog geen besluit was genomen. Dezelfde woordvoerder die je nu prijst daarvan stelde jij toen dat zijn woorden eigenlijk niets voorstelde.

Overigens even nagekeken in de notulen hier. Ook de laatste keer kwam de melding geen NPO 1 UHD bij Delta redelijk laat.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
          Nu moet ik toch een beetje glimlachen. Waarom? Het was juist jij die de woordvoerder in twijfel trok omdat iemand van webcare via twitter (X nu) had verkondigd dat er nog geen besluit was genomen. Dezelfde woordvoerder die je nu prijst daarvan stelde jij toen dat zijn woorden eigenlijk niets voorstelde.

Overigens even nagekeken in de notulen hier. Ook de laatste keer kwam de melding geen NPO 1 UHD bij Delta redelijk laat.
          Klopt, maar het kwam wel die uitspraak, en het was toen niet zo dat de woordvoerder het open liet.
          En wat 2 jaar geleden betreft steek ik de hand in eigen boezem. Daar denk ik anno nu anders over.
          Noem het meer inzicht in de werkzaamheden van een woordvoerder/persvoorlichter.
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 6 Jun 2024, 18:14.

Reageer

• Ja maar Bordie wat gaat er dan gebeuren nu je meer inzicht hebt hoe Delta/Caiway werkt. Worden Delta klanten nu verrast met UHD? Geef je visie eens....neem de tijd ervoor desnoods kijk 3x in je glazenbol. Wat wordt het???

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
              Ja maar Bordie wat gaat er dan gebeuren nu je meer inzicht hebt hoe Delta/Caiway werkt. Worden Delta klanten nu verrast met UHD? Geef je visie eens....neem de tijd ervoor desnoods kijk 3x in je glazenbol. Wat wordt het???
              Wie weet alleen een stel testers… Maar hoe dan ook is de toon van de muziek anders. Rustig afwachten gast!

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Ook tussen hoe er wordt gecommuniceerd en wat je verwacht dat men gaat communiceren.
                Laat ik het even lostrekken van eisen, ik eis niets, maar verwacht wel iets als klant.
                Die verwachtingen zijn geschept door het persbericht van Ziggo en KPN.
                Snoepdoos heeft gewoon gelijk. KPN en Ziggo komen met een duidelijk persbericht: we gaan NPO1 4K leveren en wel aan deze klanten.
                Als klant van een andere provider (let op KPN gaat waarschijnlijk ook voor de partners regelen op het netwerk, omdat deze meeliften op dat tv product) wil ik weten waar ik aan toe ben,
                Ik zie de concurrentie er voor zorg dragen dat hun klanten, wanneer ze willen, NPO 1 4K kunnen ontvangen per 11 juni.
                Dan is het niet raar of vreemd dat je van Delta en Caiway een duidelijk statement wil, zodat ik weet als klant waar ik 11 juni aan toe ben. Dan was dit topic niet noodzakelijk geweest.
                En daar bedoel ik dus ook echt mee:duidelijkheid. Geen zinnen waarbij je met een kluitje in het riet wordt gezet en er 11 juni achter moet komen dat er niets is. Communiceer dan dat 11 juni niet aan de orde is en wanneer wel of dit jaar helemaal niet.

Dat staat los van wat je als klant, die zojuist een nieuwe 4K tv heeft gekocht voor het EK, verwacht per 11 juni. Je kan dan elk geval overstappen op de provider die het wel voor elkaar heeft wanneer je 4K echt eist.
                Er is niets zo frustrerend als een provider die zich met vage zinnen hult in nevelen en er dan op 11 juni achter komen dat er niets is. Ik riep het hier al, dan komt er een hoos aan klachten. Men heeft bij Delta/Caiway een goede marketingafdeling. Kom met een duidelijk persbericht deze week, dan weten we waar we aan toe zijn.
                Zo maar een berichtje van een paar jaar terug...

Wezenlijk is er niéts veranderd, zéker niet de (vooralsnog zinloze) discussie (....).
                Jammer dat mensen niet tevreden kunnen zijn met wat ze hébben en niet het geduld kunnen opbrengen voor de (landelijke) ontwikkeling op TV gebied.
                Maakt allemaal niet uit wélke provider het betreft....de een ontwikkelt hun produkt iéts sneller/handiger, maar ze zijn állemaal afhankelijk van wat de techniek überhaupt mogelijk maakt.
                Als klanten zich dít realiseren, zou dit topic niét jarenlang volgepropt worden met berichten, waar niet iedereen op zit te wachten.

Het voetbal wordt heus wel uitgezonden en áls het goed voetbal is, maakt voor de echte liefhebber de beeldkwaliteit niet veel uit.
                HD is vooralsnog goed.
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

• Hoezo is de toon anders. Deltaklanten geen UHD tijdens EK en weer wordt het doodgezwegen door Delta zelf. Er is niks veranderd. Klanten dom houden. Gaat al jaren zo. Eerst Caiway en nu ook Delta. Je praat echt poep Bordie. Snap echt dat je al die jaren een statement heb willen maken maar hier sla je de plank echt mis.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Caiway heeft ook 4K kastjes en kastjes die kunnen upscalen
                    Dat is helaas geen 4K - lagere resoluties worden opgeschaald naar 4K-signalen met een hoge resolutie.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
                      HD is vooralsnog goed.
                      Een bal van A naar B schoppen hoeft van mij ook niet persé in 4K, maar het is wel een persoonlijke mening die haaks kan staan op wat anderen vinden.
                      Ik kan mij voorstellen dat het wringt als de techniek al een tijdje daar is, maar de opvolging daarvan achterblijft terwijl er genoeg voorbeelden zijn van hoe streaming UHD / 4K heeft omarmd. De één voelt zich daarbij gepiepeld en iemand anders maakt zich er niet zo druk over.
                      Als er een streamingdienst opstaat die sporten in UHD/4K gaat uitzenden, dan zullen de (investeerders van) conculega's ook zwichten.
                      Laatst bewerkt door Webkabouter; 7 Jun 2024, 11:56.
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

• Dit schijnt dan de opvolger te zijn van " Wij houden van Oranje " van André Hazes uit 1988 te zijn.

Reageer

• Dat wordt genieten elke (middag) en avond met dit deuntje. Al sta ik een meter van mijn 75inch tv af zie ik het nog scherp met NPO UHD.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                          X