Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

KPN met 9 extra HD zenders

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ik zie nu pas de liederlijk kinderachtige reactie van W. die ook weer snel lijkt te zijn weggehaald:
    Oorspronkelijk gepost door Waarheid
    Nee ik kan helemaal niks. Je hebt gelijk. Ik neem aan dat je een vrouw bent en blond? vermoedelijk?

    Tip. Volg een cursus ABN.
    Jammer hoor.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
      Ik zie nu pas de liederlijk kinderachtige reactie van W. die ook weer snel lijkt te zijn weggehaald: Jammer hoor.
      Ik denk toch dat u sommige zaken zelf over u afroept, door het voortdurend op de man spelen daagt u iemand uit, dat die iemand dan een weerwoord geeft lijkt mij niet meer dan logisch.

      Reageer


      • #18
        Ik zal eerlijk toegeven dat ik op de man speel in dit geval. Wellicht enigszins begrijpelijk als u zijn geschiedenis in acht neemt. Ook redelijke mensen hebben een grens.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Martha Bekijk bericht

          Ik denk toch dat u sommige zaken zelf over u afroept, door het voortdurend op de man spelen daagt u iemand uit, dat die iemand dan een weerwoord geeft lijkt mij niet meer dan logisch.
          In deze prima dat het citaat nog even opnieuw wordt afgedrukt alhier. Dit is toch echt gepost kan ik beamen en was voor mij alle reden om te rapporteren.
          Het is ver off topic en zorgt er alleen maar voor dat het topic wordt vervuild met zeer kinderachtig gedrag, met uitlatingen die echt niet kunnen.

          Uw reactie lijkt ook op messenwerpen. Graag stoppen met reageren op elkaar, zeg ik als niet mod, en on topic verder!
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 7 May 2021, 22:05.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X