Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

zucht...Interactieve beeldfreeze enz.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • zucht...Interactieve beeldfreeze enz.

    Mijn interactieve tv stopt steeds na een paar minuten( beeldfreeze, zwart beeld, wazig beeld ) waarna ik de ontvanger uit en aan kan zetten (voeding uit anders helpt het niet) , internet modem ook al gereset maar dat helpt niet. En dit al 10 weken lang......soms dagenlang helemaal geen tv kijken.
    Tig keren klantenservice gebeld, tig keren in de chat. Alle stappen tig keren doorlopen. Het is en blijft bagger......

    Zelfs rechtstreeks aansluiten op het modem geeft geen verbetering, klachten blijven zelfs dan aanhouden.


  • #2
    Oorspronkelijk gepost door driepinter
    Andere Interactieve TV oplossing misschien ?

    https://www.zeelandnet.nl/forum/welk...met-android-tv

    of

    https://www.zeelandnet.nl/forum/welk...-met-google-tv

    Apps die je ondere andere hierop kunt gebruiken zijn :

    Netflix, Prime Video, Disney+, NPO Start, NLZiet, Kijk, Videoland, Pathe Thuis, Discovery+, Canal Digitaal, Film1, Apple TV enz.
    Zou vreemd zijn, naar een alternatief zoeken omdat de providers zaken niet op orde heeft.

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Was er jaren geleden al klaar mee!!
        Dit Is Treurig kastje noemde ik het toen
        en wat blijkt tis nog steeds bagger

        Reageer


        • #5
          Als je de DIT box direct aansluit op je modem en verder alles eraf haalt, ook je wifi apparaten, gebeurt het dan nog steeds?

          Reageer


          • #6
            Misschien kun je een andere ontvanger krijgen. Dat kan in elk geval door een extra ontvanger aan te vragen en daarna de oude terug te sturen, dus als je een vriendelijke medewerker treft zou omruilen ook mogelijk moeten zijn.

            Ik heb de Amino Kamai 7X en deze reageert vlot en heeft geen last van deze gebreken (bekabeld aangesloten).

            Maar het kan ook aan je modem liggen (welk type is dat?), of aan de instellingen daarvan. Zet in elk geval de SPI Firewall op OFF en gebruik geen eigen routers, tenzij je het modem in bridge mode zet.

            Reageer


            • #7
              Helaas Goeroe, Delta wil ons niet helpen. We zitten nu al 10 weken zonder TV en betaal keurig ons abonnement.......We hebben al zoveel storingen gehad aan de DIT en daardoor heel veel monteurs over de vloer. Niet onze schuld...DIT werkt gewoon niet. Zelfs niet rechtstreeks bekabeld naar het modem.

              Misschien weet iemand van jullie wat deze foutmelding is?
              Laatst bewerkt door Pluk64; 17 May 2021, 09:06.

              Reageer


              • #8
                Pluk64 Ik zie een topic begonnen door Pluk met een andere foutmelding, en in een week zou je van 10 naar 14 weken met problemen zijn gegaan.
                Aangezien je dezelfde foutmelding ook in een ander topic hebt geplaatst en TimE daar antwoord heeft gegeven, wil ik het daarbij laten in dit topic.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X