Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeld op zwart bij schakelen naar volgende zender en gehele herstart Amino Aria &x tv-ontvangers

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Beeld op zwart bij schakelen naar volgende zender en gehele herstart Amino Aria &x tv-ontvangers

    Sinds vrijdag 26 maart hebben wij interactieve tv van Delta via de kabel.
    We beginnen direct met problemen op beide Amino Aria 7x tv-ontvangers.
    Beide zijn direct met utp kabel aan de modem / router verbonden.
    Zeer regelmatig bij het opnieuw aanzetten van de tv's moeten beide Amino Aria 7x ontvangers geheel opnieuw opstarten,
    dit moet toch niet de bedoeling zijn.

    En bij het schakelen naar een volgende zender blijft deze zender regelmatig op zwart beeld.
    Als je dan nogmaals naar een volgende zender schakelt doet deze het meestal wel.
    En als je vervolgens ga terugschakelen naar het kanaal wat zwart beeld geeft, dan doet deze zender het wel.

    Ik heb beide Amino Aria 7x ontvangers en de modem/router al diverse keren gereset, en dan nog blijven deze problemen.

    Wie kan vertellen waarom deze problemen ontstaan en / of dit op te lossen is?

  • #2
    Ik kan je niet vertellen waarom deze problemen er zijn of een oplossing.
    Wil wel aan het forum beheer vertellen dat ik ook dit probleem sinds gisteren (zaterdag 27 maart) ervaar.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door jdekke Bekijk bericht
      Ik kan je niet vertellen waarom deze problemen er zijn of een oplossing.
      Wil wel aan het forum beheer vertellen dat ik ook dit probleem sinds gisteren (zaterdag 27 maart) ervaar.
      Caiwayklant, ook deze problemen.

      Reageer


      • #4
        Hier ook hetzelfde probleem met zwart beeld op een zender.
        En ook dat de ontvanger regelmatig opnieuw op moet starten.
        Laatst bewerkt door fstastra; 28 Mar 2021, 13:48.

        Reageer


        • #5
          Hier ook het zelfde probleem .tig keer gereset , helpt niet .dit is sinds zaterdag 27-03 .

          Reageer


          • #6
            Bij ons precies hetzelfde probleem, hopelijk wordt dit snel opgelost.

            Reageer


            • #7
              Hier ook het zelfde probleem hopelijk werken ze ook in het weekend hier aan.

              Reageer


              • #8

                #6

                Bij mij precies hetzelfde probleem, hopelijk wordt dit snel opgelost.

                Reageer


                • #9
                  Ik zie dit ook sinds kort. Schakelen naar een andere (random) zender gaat niet direct maar levert eerst een zwart scherm. Maar ik hoef nooit de decoders opnieuw op te starten. Even heen en weer schakelen en de desbetreffende zender werkt wel. De enige keer dat ik de decoders steeds moest resetten was toen ik steeds de stroom uitschakelde van de decoders, (ik laat niets op stand-by staan) blijkbaar kan dat niet.
                  Het laatste wat me gebeurt is sinds ik Delta heb is dat na een keer tv kijken en uitzetten 's avonds later daarna er helemaal niets meer deed, alles bleef zwart. Bleken al mijn HDMI ingangen van m'n tv niet meer te werken. Na een harde reset van de tv (Samsung) werkte alles weer, dat is me nog nooit gebeurt.

                  Reageer


                  • #10
                    grasvink en andere, heb je nog steeds last van deze problemen?

                    Reageer


                    • #11
                      Het is me gisteren niet meer opgevallen.

                      Reageer


                      • #12
                        Op dit moment lijkt alles te werken zoals het hoort.

                        Reageer


                        • #13
                          Alles werkt weer goed .

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X