Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DIT en Interactief NPO2 Extra vanaf nu in HD

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DIT en Interactief NPO2 Extra vanaf nu in HD

    Vandaag is NPO 2 Extra naar HD gezet op DIT en Interactief.
    Het mocht er dan toch van komen. Gek genoeg nog geen NPO1 Extra HD, terwijl ook die stream beschikbaar is,
    wie weet morgen?

    Overigens is TVE nog steeds geen HD, die is door Caiway vorig jaar al toegezegd en is op COAX wel HD bij zowel Delta als Caiway.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Overigens is TVE nog steeds geen HD, die is door Caiway vorig jaar al toegezegd en is op COAX wel HD bij zowel Delta als Caiway.
    TVEi is volgens het zenderoverzicht van januari 2021 nog steeds geen HD.

    tv-zenderoverzicht-delta.pdf

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

      TVEi is volgens het zenderoverzicht van januari 2021 nog steeds geen HD.

      tv-zenderoverzicht-delta.pdf
      Vreemd , bij Caiway is deze op COAX al een jaar HD, zou dus ook op interactief zo moeten zijn.
      ik dacht dat Delta deze ook HD had op COAX (zelfde signaal).


      We hebben destijds netjes een mail gehad dat deze naar HD ging. Je verwacht dan ook op interactief!

      ps dit is niet mijn favoriete zender ofzo, in tegendeel, maar kondig het dan niet aan.
      Ik zie liever alle RTL zenders (Lounge, Crime en Telekids)naar HD gaan en CNN en RTL television, NDR, WDR, SAT1, Prosieben
      Van de regionalen zijn gek genoeg L1 en AT5 nog niet HD.

      Maar goed, er zal dit jaar vast wel weer een big bang komen ergens mei/juni zoals vorig jaar, wie weet wel met 4K?
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 10 Mar 2021, 20:39.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Vreemd , bij Caiway is deze op COAX al een jaar HD, zou dus ook op interactief zo moeten zijn.
        ik dacht dat Delta deze ook HD had op COAX (zelfde signaal).


        We hebben destijds netjes een mail gehad dat deze naar HD ging. Je verwacht dan ook op interactief!

        ps dit is niet mijn favoriete zender ofzo, in tegendeel, maar kondig het dan niet aan.
        Ik zie liever alle RTL zenders (Lounge, Crime en Telekids)naar HD gaan en CNN en RTL television, NDR, WDR, SAT1, Prosieben
        Van de regionalen zijn gek genoeg L1 en AT5 nog niet HD.

        Maar goed, er zal dit jaar vast wel weer een big bang komen ergens mei/juni zoals vorig jaar, wie weet wel met 4K?
        Net hier gecheckt kanaal 526 TVEi is hier in HD te zien met coaxkabel .

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

          Net hier gecheckt kanaal 526 TVEi is hier in HD te zien met coaxkabel .
          Blijft dus de vraag waarom op DIT en Interactief niet, die loopt normaliter gelijk.
          Maar nogmaals het is meer principe dan dat ik deze zender bekijk.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X