Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeldfreeze en mindere beeldkwaliteit

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Beeldfreeze en mindere beeldkwaliteit


  • #2
    Oh ja heb een utp direct aangesloten op het modem dwars door de kamer en dat geeft geen verschil.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Dionve Bekijk bericht
      we hebben een 4K kastje
      Wat voor 4K kastje is dat (merk en type)?
      Is het mogelijk dat er tijdens het kijken iemand anders op jullie netwerk aan het gamen of downloaden is?
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Een animo kamai 7x. Dat staat op de achterkant Nee er zit niemand op los van gewoon internet op de telefoon.

        Reageer


        • #5
          Is wel eens vaker voorgekomen :

          Amino Amai 7 freezes? - ZeelandNet Serviceforum
          Laatst bewerkt door driepinter; 6 Mar 2021, 15:21.

          Reageer


          • #6
            Die heb ik gelezen ja. Maar kon niet echt een oplossing vinden. Het kan de voeding zijn. Heb de stekker van het andere kastje gepakt maar dat maakt geen verschil.

            Reageer


            • #7
              Nogmaals contact gehad met de klantenservice. Moest mijn modem een harde resetten geven. Gedaan maar het is nog steeds. Maar weer contact opnemen met de klantenservice.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Dionve Bekijk bericht
                Sinds begin februari hebben wij glasvezel van delta met interactieve tv. In het begin geen problemen. Nu sinds een een week krijgen we vaak een beeldfreeze en gaat de kwaliteit even omlaag. Daarna gaat die weer terug.
                Goedemorgen Dionve , graag ontvangen we het S/N-nummer van de interactieve ontvanger(s) waarop de problemen zich voordoen. Dit S/N-nummer is vermeld op de sticker op de ontvanger. Zie je mogelijkheid om deze toe te sturen in een e-mail gericht aan [email protected]? Ik laat dan graag de specifieke ontvangers voor je nazien.

                Mocht het gelukt zijn, ontvang ik graag een reply op dit bericht zodat dit kan worden uitgevoerd. Alvast bedankt!

                Reageer


                • #9
                  TimE ik heb zojuist de mail gestuurd. Ik hoop op een spoedige oplossing. Voetbal kijken op deze manier is niet te doen. Zelfs het jeugdjournaal met de kinderen is een drama.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Dionve Bekijk bericht
                    TimE ik heb zojuist de mail gestuurd. Ik hoop op een spoedige oplossing. Voetbal kijken op deze manier is niet te doen. Zelfs het jeugdjournaal met de kinderen is een drama.
                    Super, bedankt Dionve . De betreffende ontvangers worden nagezien op afwijkingen in de instellingen. Mocht hierover meer informatie bekend zijn dan houden we je uiteraard op de hoogte.

                    Reageer


                    • #11
                      TimE we zijn een week verder. Is er al wat bekend? Beeld loopt nog vast en de kwaliteit zakt naar beneden op momenten. Is bij beide ontvangers.

                      Reageer


                      • #12
                        Ik neem aan dat je een flinke compensatie krijgt van Delta. Nu al een vierde van een maand niet goed televisie kunnen kijken is natuurlijk niet om te negeren!

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Dionve Bekijk bericht
                          TimE we zijn een week verder. Is er al wat bekend? Beeld loopt nog vast en de kwaliteit zakt naar beneden op momenten. Is bij beide ontvangers.
                          Hi Dionve , ik heb hier zelf nog geen update over ontvangen en heb direct een lijntje uitgegooid. Ik hoop z.s.m. meer info te hebben.
                          Laatst bewerkt door TimE; 23 Mar 2021, 15:52.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Dionve Bekijk bericht
                            TimE we zijn een week verder. Is er al wat bekend? Beeld loopt nog vast en de kwaliteit zakt naar beneden op momenten. Is bij beide ontvangers.
                            Hi Dionve, ik ben er voor je achteraan gegaan en begrijp dat er vanuit de klantenservice contact opgenomen wordt om de problemen op jouw adres te verhelpen.

                            Reageer


                            • #15
                              TimE bedankt. Ik ben gebeld inderdaad. Of ik iets wilde uitproberen. Maar dat had ik al gedaan. Ze zouden er dus op terug komen. We wachten maar af.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X