Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Instellingen settopbox

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Instellingen settopbox

    Iedere dag zie ik als ik de settopbox opstart omroep Zeeland in mijn favorietenlijst, een zender die ik niet heb ingesteld, dan schakeld de settopbox iedere dag uit via stand-by timer, dat uitgeschakeld staat, opnames die ik verwijderd staan de volgende dag weer vrolijk in de lijst opnames en gewiste geplande opnames staan ook weer in de lijst gepland en dan nog steeds die belachelijke zendervolgorde. Het jaar Delta zit er gelukkig bijna op, ondanks het goede zender aanbod tegen een goede prijs is de ergenis aan de primitieve settopbox met bijbehorende storingen reden om terug te gaan naar ziggo, niet storingvrij, maar de settopbox is volledig instelbaar.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Nickoo7 Bekijk bericht
    Iedere dag zie ik als ik de settopbox opstart omroep Zeeland in mijn favorietenlijst, een zender die ik niet heb ingesteld, dan schakeld de settopbox iedere dag uit via stand-by timer, dat uitgeschakeld staat, opnames die ik verwijderd staan de volgende dag weer vrolijk in de lijst opnames en gewiste geplande opnames staan ook weer in de lijst gepland en dan nog steeds die belachelijke zendervolgorde. Het jaar Delta zit er gelukkig bijna op, ondanks het goede zender aanbod tegen een goede prijs is de ergenis aan de primitieve settopbox met bijbehorende storingen reden om terug te gaan naar ziggo, niet storingvrij, maar de settopbox is volledig instelbaar.
    Hi Nickoo7 , merkwaardig en erg onprettig dat opnames en favoriete zenders na verwijderen (of nooit te zijn ingesteld) opnieuw in de lijsten te zien zijn. Zie je een mogelijkheid hierover contact op te nemen met de LiveChat van DELTA? Dan kunnen direct enkele controles uitgevoerd worden om na te zien of dit verholpen kan worden. Mocht dat niet direct lukken kan de technische afdeling in vervolgactie worden verzocht dit voor je na te zien en verhelpen.

    Reageer


    • #3
      Ik heb dit ook gehad maar na ruim een maand is dit opgelost.

      Reageer


      • #4
        Ook ik had oa dat probleem!!!
        maar na provider wissel totaal niet meer

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Ik heb dit ook gehad maar na ruim een maand is dit opgelost.
          Hoe is dit opgelost?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

            Hoe is dit opgelost?
            Dmv een geheel nieuw Delta account.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

              Dmv een geheel nieuw Delta account.
              Dat is wel heel rigoureus.

              Wel met behoud van email adres neem ik aan?

              Reageer


              • #8
                Het is alleen belangrijk voor het inloggen in Mijn Delta en apps die daar mee samenhangen.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                  Het is alleen belangrijk voor het inloggen in Mijn Delta en apps die daar mee samenhangen.
                  Dus je email adres is ongewijzigd gebleven, want anders heb je wel een enorm probleem.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Nickoo7 Bekijk bericht
                    Iedere dag zie ik als ik de settopbox opstart omroep Zeeland in mijn favorietenlijst, een zender die ik niet heb ingesteld, dan schakeld de settopbox iedere dag uit via stand-by timer, dat uitgeschakeld staat, opnames die ik verwijderd staan de volgende dag weer vrolijk in de lijst opnames en gewiste geplande opnames staan ook weer in de lijst gepland en dan nog steeds die belachelijke zendervolgorde.
                    Goedemorgen Nickoo7 , graag ontvangen we het S/N-nummer van de interactieve ontvanger(s) waarop de problemen zich voordoen. Dit S/N-nummer is vermeld op de sticker op de ontvanger. Zie je mogelijkheid om deze toe te sturen in een e-mail gericht aan [email protected]? Ik laat dan graag de specifieke ontvangers voor je nazien.

                    Mocht het gelukt zijn, ontvang ik graag een reply op dit bericht zodat dit kan worden uitgevoerd. Alvast bedankt!

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X