Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

BBC entertainment ondertiteling

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

    De storing zit bij BBC First. Niet alleen Ziggo-abonnees hebben er dus last van, maar iedereen die naar deze zender kijkt. Daar is men overigens druk bezig om het probleem te verhelpen

    Op BBC Entertainment zie ik ondertiteling, als ik die via de ab aanzet. Op andere zenders krijg ik dan vaak teletekstondertitels.
    Op BBC First zie ik (zonder eerst iets aan te hoeven zetten) standaard ondertiteling.
    Laatst bewerkt door Jos; 14 Sep 2021, 21:17.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

      Nou..iedereen....ik heb er geen last van. Ondertitels worden gewoon standaard getoond, zonder die eerst via afstandsbediening aan te zetten!!
      Nu is het weer BBC First? Wat is het nu?

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Nu is het weer BBC First? Wat is het nu?
        Dit antwoord kreeg ik van de Helpdesk .en daar valt BBC entertainment ook onder evenals BBC First
        Of gewoon opzoeken via Google ,Deed de helpdesk medewerker ook
        Maar wat ik niet snap ,je hoort van een forum medewerker niks, dus of dit gesprek met haar leiding gevende wat oplevert is afwachten?????
        Laatst bewerkt door koekeroe; 15 Sep 2021, 12:23.

        Reageer


        • #34
          Op BBC first zijn de ondertitels ingebakken dus die ziet iedereen.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
            Op BBC first zijn de ondertitels ingebakken dus die ziet iedereen.
            Ben ik dan bijzonder Snoepdoos? op 2 TV s niet ,enkel Hebreeuws soort ondertiteling dat snel weg is
            ,en dat staat op Google ook En op andere zenders totaal geen last
            BBC First heb ik geen last

            Eduard B Graag van jouw ook een antwoord?
            Laatst bewerkt door koekeroe; 15 Sep 2021, 13:09.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

              Ben ik dan bijzonder Snoepdoos? op 2 TV s niet ,enkel Hebreeuws soort ondertiteling dat snel weg is
              ,en dat staat op Google ook En op andere zenders totaal geen last
              BBC First heb ik geen last

              Eduard B Graag van jouw ook een antwoord?
              Kost wel veel moeite om hier antwoord op te geven ?

              Reageer


              • #37
                Echt alles wijst erop dat er een probleem is met de verbinding.

                Het signaal van Digitale TV is een beetje te vergelijken met allemaal buisjes in een bundel waar water door stroomt. Sommige buisjes geven beeld door, sommige geluid en sommige ondertiteling. Als je die hele bundel buisjes neemt en erin knijpt, dan zullen sommige buisjes minder goed doorstromen. Alles wijst erop dat het buisje met ondertiteling voor BBC Entertainment bij jou niet lekker doorstroomt.

                Ik zou je allereerst adviseren om je TV-box (of TV met smartcard) zo dicht mogelijk bij je binnenkomende COAX verbinding te plaatsen (het groene kabeltje uit de grond) en met zo'n kort mogelijke kabel te verbinden. (zorg ervoor dat de kabel een kabelkeur heeft) Als het dan wél werkt weet je dat het ligt aan de bedrading binnen je huis. Als het dan niet werkt is de logische volgende stap dat er een monteur van Delta langskomt om de verbinding tussen jouw woning en de wijkkast te controleren.

                Houd er rekening mee dat tegenwoordig alle kabels een kabelkeur moeten hebben. Enkele jaren geleden is dit de standaard geworden i.v.m. instraling van mobiele netwerken.

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
                  Echt alles wijst erop dat er een probleem is met de verbinding.

                  Het signaal van Digitale TV is een beetje te vergelijken met allemaal buisjes in een bundel waar water door stroomt. Sommige buisjes geven beeld door, sommige geluid en sommige ondertiteling. Als je die hele bundel buisjes neemt en erin knijpt, dan zullen sommige buisjes minder goed doorstromen. Alles wijst erop dat het buisje met ondertiteling voor BBC Entertainment bij jou niet lekker doorstroomt.

                  Ik zou je allereerst adviseren om je TV-box (of TV met smartcard) zo dicht mogelijk bij je binnenkomende COAX verbinding te plaatsen (het groene kabeltje uit de grond) en met zo'n kort mogelijke kabel te verbinden. (zorg ervoor dat de kabel een kabelkeur heeft) Als het dan wél werkt weet je dat het ligt aan de bedrading binnen je huis. Als het dan niet werkt is de logische volgende stap dat er een monteur van Delta langskomt om de verbinding tussen jouw woning en de wijkkast te controleren.

                  Houd er rekening mee dat tegenwoordig alle kabels een kabelkeur moeten hebben. Enkele jaren geleden is dit de standaard geworden i.v.m. instraling van mobiele netwerken.
                  Dit klopt. Het aanvoersignaal richting Caiway is gelijk aan Delta. Bij mij is de ondertiteling op COAX aanwezig.
                  De wijze waarop jij wordt aangevallen vind ik overigens verre van netjes.
                  Iemand die hier zijn best doet om hier te informeren! Dat moeten we waarderen ipv Deltamedewerkers wegjagen die hier goedbedoeld ons betrekken bij nieuwe zaken!
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 17 Sep 2021, 00:20.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                    Kost wel veel moeite om hier antwoord op te geven ?
                    Eej veuheltje, doe us rustig man. Wanneer ei je koffie, dan kiek ik ok even voe je.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
                      Echt alles wijst erop dat er een probleem is met de verbinding.

                      Het signaal van Digitale TV is een beetje te vergelijken met allemaal buisjes in een bundel waar water door stroomt. Sommige buisjes geven beeld door, sommige geluid en sommige ondertiteling. Als je die hele bundel buisjes neemt en erin knijpt, dan zullen sommige buisjes minder goed doorstromen. Alles wijst erop dat het buisje met ondertiteling voor BBC Entertainment bij jou niet lekker doorstroomt.

                      Ik zou je allereerst adviseren om je TV-box (of TV met smartcard) zo dicht mogelijk bij je binnenkomende COAX verbinding te plaatsen (het groene kabeltje uit de grond) en met zo'n kort mogelijke kabel te verbinden. (zorg ervoor dat de kabel een kabelkeur heeft) Als het dan wél werkt weet je dat het ligt aan de bedrading binnen je huis. Als het dan niet werkt is de logische volgende stap dat er een monteur van Delta langskomt om de verbinding tussen jouw woning en de wijkkast te controleren.

                      Houd er rekening mee dat tegenwoordig alle kabels een kabelkeur moeten hebben. Enkele jaren geleden is dit de standaard geworden i.v.m. instraling van mobiele netwerken.
                      Dag Eduard alles is gecontroleerd Nieuwe kabel in mijn huiskamer gekregen rechtstreeks vanuit de kast buiten ,nieuwe aansluitpunten binnen ,de juiste kabel binnen ,vanuit aansluitpunt naar TV 2 meter Nieuw modum gekregen ,en alles werkte perfect ,Helpdesk heeft ook alles doorgenomen ,en ook niks kunnen vinden Alle updates gedaan en in januari stopte het er mee ,en bij meerdere mensen Boven op de slaapkamer het zelfde Goede kabel en ook alle updates gedaan
                      Ook met een Hirschmann kabel rechtstreeks van aansluiting op de TV ,Geen verbetering Smartkaarten ook ververst
                      Dus ik denk dat ik genoeg heb gedaan om het probleem op te lossen
                      Groet Koekeroe en een Fijn weekend
                      Laatst bewerkt door koekeroe; 17 Sep 2021, 14:48.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                        Dag Eduard alles is gecontroleerd Nieuwe kabel in mijn huiskamer gekregen rechtstreeks vanuit de kast buiten ,nieuwe aansluitpunten binnen ,de juiste kabel binnen ,vanuit aansluitpunt naar TV 2 meter Nieuw modum gekregen ,en alles werkte perfect ,Helpdesk heeft ook alles doorgenomen ,en ook niks kunnen vinden Alle updates gedaan en in januari stopte het er mee ,en bij meerdere mensen Boven op de slaapkamer het zelfde Goede kabel en ook alle updates gedaan
                        Ook met een Hirschmann kabel rechtstreeks van aansluiting op de TV ,Geen verbetering
                        Dus ik denk dat ik genoeg heb gedaan om het probleem op te lossen
                        Groet Koekeroe en een Fijn weekend
                        Wellicht moet je dan gaan bellen met je tv fabrikant ipv de provider en de goedwillende medewerkers te stalken? Iedereen bij Delta en Caiway heeft ondertitels. Alleen jij niet op jou type tv.
                        Dan kan je met droge ogen toch niet vol blijven houden dat Delta daar de veroorzaker van is?

                        Heb je het op je slaapkamer ook al eens geprobeerd met een ander type tv?

                        Reageer


                        • #42
                          Heren Bor en Koekeroe, houden jullie het wel gezellig?

                          Reageer


                          • #43
                            Ik voel wat ‘spanning’ in het grote dierenbos…is het allemaal niet waard.. Mooi weekend mensen!

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
                              Ik voel wat ‘spanning’ in het grote dierenbos…is het allemaal niet waard.. Mooi weekend mensen!
                              Bij mij zit er geen spanning. De sfeer op dit forum is de laatste maanden erg goed,
                              Elkaar steeds de maat nemen hoort er mijns inziens niet bij, en al helemaal geen Deltamedewerkers de maat nemen die hier komen om ons van nieuws te voorzien.
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 17 Sep 2021, 23:14.

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                                Bij mij zit er geen spanning. De sfeer op dit forum is de laatste maanden erg goed,
                                Elkaar steeds de maat nemen hoort er mijns inziens niet bij, en al helemaal geen Deltamedewerkers de maat nemen die hier komen om ons van nieuws te voorzien.
                                Dus hou je dan zelf ook aan dat goede voornemen en neem niet anderen over van alles de maat. No pressure.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X