Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

BBC entertainment ondertiteling

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16


    BBC First ondertiteling moet men gewoon aanzetten in de aanlevering van het signaal en die staat nu standaard op 'uit" zodat je het steeds zelf moet aanzetten als eindgebruiker.
    Ontzettend lastig.

    * Dolby Surround zou eind 2020 beschikbaar zijn op de interactieve decoders => Nope dat is het niet
    * NPO2 Extra HD zou er komen, december al beloofd, we zijn 3 maanden verder.
    Ik wil maar even zeggen... Beloftes en het dan ook echt doen ligt mijlenver uit elkaar bij zowel Delta als Caiway.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      BBC First ondertiteling moet men gewoon aanzetten in de aanlevering van het signaal en die staat nu standaard op 'uit" zodat je het steeds zelf moet aanzetten als eindgebruiker.
      Ontzettend lastig.

      * Dolby Surround zou eind 2020 beschikbaar zijn op de interactieve decoders => Nope dat is het niet
      * NPO2 Extra HD zou er komen, december al beloofd, we zijn 3 maanden verder.
      Ik wil maar even zeggen... Beloftes en het dan ook echt doen ligt mijlenver uit elkaar bij zowel Delta als Caiway.
      Dat klopt van die BBC First ondertiteling, maar dat gaat bij sommige mensen niet meer, op mijn Samsung TV wel op mijn LG TV niet, terwijl het altijd op beide toestellen heeft gewerkt.

      Heel vreemd en van de zijde van zeelandnet muisstil.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

        Dat klopt van die BBC First ondertiteling, maar dat gaat bij sommige mensen niet meer, op mijn Samsung TV wel op mijn LG TV niet, terwijl het altijd op beide toestellen heeft gewerkt.

        Heel vreemd en van de zijde van zeelandnet muisstil.
        Bij mij gaat dat ook niet LG ,heeft het altijd er op gedaan, maar gewoon niks er op antwoorden, dat is al niet pluis
        Dit doe je als bedrijf toch niet Ook als ze er niks aan kunnen doen, dan laat je toch wat weten
        Laatst bewerkt door koekeroe; 1 Mar 2021, 11:05.

        Reageer


        • #19
          Ik kom even terug op dit oude topic omdat je ernaar verwijst in een ander ongerelateerd topic. Alles wijst erop dat de ondertiteling op Digitale TV (volgens mij gebruik je dat) gewoon werkt. De ondertiteling is overal ingeschakeld en ook op mijn televisie met smartcard werkt het gewoon.

          Zou je eens contact op kunnen nemen met de helpdesk? Zij zouden je moeten kunnen helpen met dit probleem en hebben de mogelijkheid eventueel een monteur langs te sturen.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
            Ik kom even terug op dit oude topic omdat je ernaar verwijst in een ander ongerelateerd topic. Alles wijst erop dat de ondertiteling op Digitale TV (volgens mij gebruik je dat) gewoon werkt. De ondertiteling is overal ingeschakeld en ook op mijn televisie met smartcard werkt het gewoon.

            Zou je eens contact op kunnen nemen met de helpdesk? Zij zouden je moeten kunnen helpen met dit probleem en hebben de mogelijkheid eventueel een monteur langs te sturen.
            Naar mijn idee moeten ze het handmatig aanzetten op de LG. Volgens mij is het euvel dat de ondertiteling niet standaard AAN staat. Je moet deze zelf AAN zetten.
            Dat is hier al vaker besproken. Dus op de LG moet een instelling zitten waarmee de ondertiteling is aan te zetten. Zo niet, dan ligt het aan de software van de LG en niet aan Delta.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Naar mijn idee moeten ze het handmatig aanzetten op de LG. Volgens mij is het euvel dat de ondertiteling niet standaard AAN staat. Je moet deze zelf AAN zetten.
              Dat is hier al vaker besproken. Dus op de LG moet een instelling zitten waarmee de ondertiteling is aan te zetten. Zo niet, dan ligt het aan de software van de LG en niet aan Delta.
              Aha, dat is natuurlijk ook een optie. Op vrijwel alle televisies staat ondertiteling standaard uit en zet je ze aan d.m.v. een knop op de afstandsbediening. De meeste televisies hebben ook een optie deze ondertitels dan vervolgens standaard aan te zetten.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
                Ik kom even terug op dit oude topic omdat je ernaar verwijst in een ander ongerelateerd topic. Alles wijst erop dat de ondertiteling op Digitale TV (volgens mij gebruik je dat) gewoon werkt. De ondertiteling is overal ingeschakeld en ook op mijn televisie met smartcard werkt het gewoon.

                Zou je eens contact op kunnen nemen met de helpdesk? Zij zouden je moeten kunnen helpen met dit probleem en hebben de mogelijkheid eventueel een monteur langs te sturen.
                Dit probleem is er van Febr en niet van nu ? en er hadden veel mensen last van Zie ook mijn bijdrage in Febr Maar fijn dat je reageert,voor de rest doen de zenders het goed behalve de ondertiteling in genoemde zender Zender heeft altijd gewerkt is niks aan veranderd aan tv of instelling En ondertiteling staat aan
                Laatst bewerkt door koekeroe; 13 Sep 2021, 19:27.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                  Dit probleem is er van Febr en niet van nu ? en er hadden veel mensen last van Zie ook mijn bijdrage in Febr Maar fijn dat je reageert,voor de rest doen de zenders het goed behalve de ondertiteling in genoemde zender Zender heeft altijd gewerkt is niks aan veranderd aan tv of instelling En ondertiteling staat aan
                  Dan zou ik toch eens kijken of je tv de laatste software aan boord heeft. Dit lijkt een LG probleem.

                  Ook een CI+ module kan de voorlaatste software hebben, heb je daar al eens gekeken of daar mogelijk nieuwe software beschikbaar is?

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Dan zou ik toch eens kijken of je tv de laatste software aan boord heeft. Dit lijkt een LG probleem.

                    Ook een CI+ module kan de voorlaatste software hebben, heb je daar al eens gekeken of daar mogelijk nieuwe software beschikbaar is?
                    Is al gebeurd Bor Ik heb ook dit geprobeerd de knop Subt. op je afstandsbediening. Daarmee kun je direct ondertiteling selecteren en inschakelen.
                    Krijg Ned ondertiteling met de melding aan , Knop staat op aan maar toch verder geen ondertiteling ,en dat op 2 TV LG
                    Laatst bewerkt door koekeroe; 13 Sep 2021, 20:44.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                      Is al gebeurd Bor Ik heb ook dit geprobeerd de knop Subt. op je afstandsbediening. Daarmee kun je direct ondertiteling selecteren en inschakelen.
                      Krijg Ned ondertiteling met de melding aan , Knop staat op aan maar toch verder geen ondertiteling ,en dat op 2 TV LG
                      En je weet zeker dat je de laatste software hebt?

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        En je weet zeker dat je de laatste software hebt?
                        Zeker weten

                        Reageer


                        • #27
                          Ik ben natuurlijk geen helpdeskmedewerker maar ik vermoed dat het nodig is de TV opnieuw de kanalen te laten zoeken. Hoe dat precies werkt op jouw TV weet ik niet, daarvoor kan je echt het beste even de helpdesk benaderen.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
                            Ik ben natuurlijk geen helpdeskmedewerker maar ik vermoed dat het nodig is de TV opnieuw de kanalen te laten zoeken. Hoe dat precies werkt op jouw TV weet ik niet, daarvoor kan je echt het beste even de helpdesk benaderen.
                            Dag Eduard Ik heb al contact gehad met de Helpdesk vanmorgen ,Deze Zeer vriendelijke Mevrouw heeft mij geholpen ,Zou contact opzoeken met haar leidinggevende
                            en zou er Hier op terug komen ligt niet aan TV of iets anders bij mij ,ik wacht zelf om het hier neer te zetten ,De bal ligt nu bij hun, ben zeer benieuwd of ze hier melding van gaan doen?
                            Maar vond het verschrikkelijk dat er ook niemand van hun hier op had gereageerd ,in meer dan een half jaar tijd Dus ik ben zeer benieuwd Wat er nu komt van hun kant
                            En de Mevrouw die me geholpen heeft Een dikke 10 en een Griffel Gesprek was ook niet in 2 minuten gedaan ,Echt de moeite waard om dit te vermelden
                            Misschien kun jij er contact mee opnemen ,met wat het euvel is Eduard?
                            En ondertiteling op mijn PC heb ik wel Bedankt voor het reageren
                            Groet Koekeroe
                            Laatst bewerkt door koekeroe; 14 Sep 2021, 16:26.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                              Dag Eduard Ik heb al contact gehad met de Helpdesk vanmorgen ,Deze Zeer vriendelijke Mevrouw heeft mij geholpen ,Zou contact opzoeken met haar leidinggevende
                              en zou er Hier op terug komen ligt niet aan TV of iets anders bij mij ,ik wacht zelf om het hier neer te zetten ,De bal ligt nu bij hun, ben zeer benieuwd of ze hier melding van gaan doen?
                              Maar vond het verschrikkelijk dat er ook niemand van hun hier op had gereageerd ,in meer dan een half jaar tijd Dus ik ben zeer benieuwd Wat er nu komt van hun kant
                              En de Mevrouw die me geholpen heeft Een dikke 10 en een Griffel Gesprek was ook niet in 2 minuten gedaan ,Echt de moeite waard om dit te vermelden
                              Misschien kun jij er contact mee opnemen ,met wat het euvel is Eduard?
                              En ondertiteling op mijn PC heb ik wel Bedankt voor het reageren
                              Groet Koekeroe
                              Zenders als een keer opnieuw binnen gehaald? Keep us posted,

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                                Zenders als een keer opnieuw binnen gehaald? Keep us posted,
                                De storing zit bij BBC First. Niet alleen Ziggo-abonnees hebben er dus last van, maar iedereen die naar deze zender kijkt. Daar is men overigens druk bezig om het probleem te verhelpen


                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X