Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

BBC entertainment ondertiteling

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Jos
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

    De storing zit bij BBC First. Niet alleen Ziggo-abonnees hebben er dus last van, maar iedereen die naar deze zender kijkt. Daar is men overigens druk bezig om het probleem te verhelpen

    Op BBC Entertainment zie ik ondertiteling, als ik die via de ab aanzet. Op andere zenders krijg ik dan vaak teletekstondertitels.
    Op BBC First zie ik (zonder eerst iets aan te hoeven zetten) standaard ondertiteling.
    Jos in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Jos; 14 Sep 2021, 20:17.

    Laat een reactie achter:


  • koekeroe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Zenders als een keer opnieuw binnen gehaald? Keep us posted,
    De storing zit bij BBC First. Niet alleen Ziggo-abonnees hebben er dus last van, maar iedereen die naar deze zender kijkt. Daar is men overigens druk bezig om het probleem te verhelpen


    koekeroe in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

    Dag Eduard Ik heb al contact gehad met de Helpdesk vanmorgen ,Deze Zeer vriendelijke Mevrouw heeft mij geholpen ,Zou contact opzoeken met haar leidinggevende
    en zou er Hier op terug komen ligt niet aan TV of iets anders bij mij ,ik wacht zelf om het hier neer te zetten ,De bal ligt nu bij hun, ben zeer benieuwd of ze hier melding van gaan doen?
    Maar vond het verschrikkelijk dat er ook niemand van hun hier op had gereageerd ,in meer dan een half jaar tijd Dus ik ben zeer benieuwd Wat er nu komt van hun kant
    En de Mevrouw die me geholpen heeft Een dikke 10 en een Griffel Gesprek was ook niet in 2 minuten gedaan ,Echt de moeite waard om dit te vermelden
    Misschien kun jij er contact mee opnemen ,met wat het euvel is Eduard?
    En ondertiteling op mijn PC heb ik wel Bedankt voor het reageren
    Groet Koekeroe
    Zenders als een keer opnieuw binnen gehaald? Keep us posted,
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • koekeroe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
    Ik ben natuurlijk geen helpdeskmedewerker maar ik vermoed dat het nodig is de TV opnieuw de kanalen te laten zoeken. Hoe dat precies werkt op jouw TV weet ik niet, daarvoor kan je echt het beste even de helpdesk benaderen.
    Dag Eduard Ik heb al contact gehad met de Helpdesk vanmorgen ,Deze Zeer vriendelijke Mevrouw heeft mij geholpen ,Zou contact opzoeken met haar leidinggevende
    en zou er Hier op terug komen ligt niet aan TV of iets anders bij mij ,ik wacht zelf om het hier neer te zetten ,De bal ligt nu bij hun, ben zeer benieuwd of ze hier melding van gaan doen?
    Maar vond het verschrikkelijk dat er ook niemand van hun hier op had gereageerd ,in meer dan een half jaar tijd Dus ik ben zeer benieuwd Wat er nu komt van hun kant
    En de Mevrouw die me geholpen heeft Een dikke 10 en een Griffel Gesprek was ook niet in 2 minuten gedaan ,Echt de moeite waard om dit te vermelden
    Misschien kun jij er contact mee opnemen ,met wat het euvel is Eduard?
    En ondertiteling op mijn PC heb ik wel Bedankt voor het reageren
    Groet Koekeroe
    koekeroe in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door koekeroe; 14 Sep 2021, 15:26.

    Laat een reactie achter:


  • Eduard B
    antwoordde
    Ik ben natuurlijk geen helpdeskmedewerker maar ik vermoed dat het nodig is de TV opnieuw de kanalen te laten zoeken. Hoe dat precies werkt op jouw TV weet ik niet, daarvoor kan je echt het beste even de helpdesk benaderen.
    Eduard B in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • koekeroe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    En je weet zeker dat je de laatste software hebt?
    Zeker weten
    koekeroe in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

    Is al gebeurd Bor Ik heb ook dit geprobeerd de knop Subt. op je afstandsbediening. Daarmee kun je direct ondertiteling selecteren en inschakelen.
    Krijg Ned ondertiteling met de melding aan , Knop staat op aan maar toch verder geen ondertiteling ,en dat op 2 TV LG
    En je weet zeker dat je de laatste software hebt?
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • koekeroe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Dan zou ik toch eens kijken of je tv de laatste software aan boord heeft. Dit lijkt een LG probleem.

    Ook een CI+ module kan de voorlaatste software hebben, heb je daar al eens gekeken of daar mogelijk nieuwe software beschikbaar is?
    Is al gebeurd Bor Ik heb ook dit geprobeerd de knop Subt. op je afstandsbediening. Daarmee kun je direct ondertiteling selecteren en inschakelen.
    Krijg Ned ondertiteling met de melding aan , Knop staat op aan maar toch verder geen ondertiteling ,en dat op 2 TV LG
    koekeroe in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door koekeroe; 13 Sep 2021, 19:44.

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

    Dit probleem is er van Febr en niet van nu ? en er hadden veel mensen last van Zie ook mijn bijdrage in Febr Maar fijn dat je reageert,voor de rest doen de zenders het goed behalve de ondertiteling in genoemde zender Zender heeft altijd gewerkt is niks aan veranderd aan tv of instelling En ondertiteling staat aan
    Dan zou ik toch eens kijken of je tv de laatste software aan boord heeft. Dit lijkt een LG probleem.

    Ook een CI+ module kan de voorlaatste software hebben, heb je daar al eens gekeken of daar mogelijk nieuwe software beschikbaar is?
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • koekeroe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
    Ik kom even terug op dit oude topic omdat je ernaar verwijst in een ander ongerelateerd topic. Alles wijst erop dat de ondertiteling op Digitale TV (volgens mij gebruik je dat) gewoon werkt. De ondertiteling is overal ingeschakeld en ook op mijn televisie met smartcard werkt het gewoon.

    Zou je eens contact op kunnen nemen met de helpdesk? Zij zouden je moeten kunnen helpen met dit probleem en hebben de mogelijkheid eventueel een monteur langs te sturen.
    Dit probleem is er van Febr en niet van nu ? en er hadden veel mensen last van Zie ook mijn bijdrage in Febr Maar fijn dat je reageert,voor de rest doen de zenders het goed behalve de ondertiteling in genoemde zender Zender heeft altijd gewerkt is niks aan veranderd aan tv of instelling En ondertiteling staat aan
    koekeroe in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door koekeroe; 13 Sep 2021, 18:27.

    Laat een reactie achter:


  • Eduard B
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Naar mijn idee moeten ze het handmatig aanzetten op de LG. Volgens mij is het euvel dat de ondertiteling niet standaard AAN staat. Je moet deze zelf AAN zetten.
    Dat is hier al vaker besproken. Dus op de LG moet een instelling zitten waarmee de ondertiteling is aan te zetten. Zo niet, dan ligt het aan de software van de LG en niet aan Delta.
    Aha, dat is natuurlijk ook een optie. Op vrijwel alle televisies staat ondertiteling standaard uit en zet je ze aan d.m.v. een knop op de afstandsbediening. De meeste televisies hebben ook een optie deze ondertitels dan vervolgens standaard aan te zetten.
    Eduard B in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
    Ik kom even terug op dit oude topic omdat je ernaar verwijst in een ander ongerelateerd topic. Alles wijst erop dat de ondertiteling op Digitale TV (volgens mij gebruik je dat) gewoon werkt. De ondertiteling is overal ingeschakeld en ook op mijn televisie met smartcard werkt het gewoon.

    Zou je eens contact op kunnen nemen met de helpdesk? Zij zouden je moeten kunnen helpen met dit probleem en hebben de mogelijkheid eventueel een monteur langs te sturen.
    Naar mijn idee moeten ze het handmatig aanzetten op de LG. Volgens mij is het euvel dat de ondertiteling niet standaard AAN staat. Je moet deze zelf AAN zetten.
    Dat is hier al vaker besproken. Dus op de LG moet een instelling zitten waarmee de ondertiteling is aan te zetten. Zo niet, dan ligt het aan de software van de LG en niet aan Delta.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Eduard B
    antwoordde
    Ik kom even terug op dit oude topic omdat je ernaar verwijst in een ander ongerelateerd topic. Alles wijst erop dat de ondertiteling op Digitale TV (volgens mij gebruik je dat) gewoon werkt. De ondertiteling is overal ingeschakeld en ook op mijn televisie met smartcard werkt het gewoon.

    Zou je eens contact op kunnen nemen met de helpdesk? Zij zouden je moeten kunnen helpen met dit probleem en hebben de mogelijkheid eventueel een monteur langs te sturen.
    Eduard B in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • koekeroe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

    Dat klopt van die BBC First ondertiteling, maar dat gaat bij sommige mensen niet meer, op mijn Samsung TV wel op mijn LG TV niet, terwijl het altijd op beide toestellen heeft gewerkt.

    Heel vreemd en van de zijde van zeelandnet muisstil.
    Bij mij gaat dat ook niet LG ,heeft het altijd er op gedaan, maar gewoon niks er op antwoorden, dat is al niet pluis
    Dit doe je als bedrijf toch niet Ook als ze er niks aan kunnen doen, dan laat je toch wat weten
    koekeroe in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door koekeroe; 1 Mar 2021, 10:05.

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    BBC First ondertiteling moet men gewoon aanzetten in de aanlevering van het signaal en die staat nu standaard op 'uit" zodat je het steeds zelf moet aanzetten als eindgebruiker.
    Ontzettend lastig.

    * Dolby Surround zou eind 2020 beschikbaar zijn op de interactieve decoders => Nope dat is het niet
    * NPO2 Extra HD zou er komen, december al beloofd, we zijn 3 maanden verder.
    Ik wil maar even zeggen... Beloftes en het dan ook echt doen ligt mijlenver uit elkaar bij zowel Delta als Caiway.
    Dat klopt van die BBC First ondertiteling, maar dat gaat bij sommige mensen niet meer, op mijn Samsung TV wel op mijn LG TV niet, terwijl het altijd op beide toestellen heeft gewerkt.

    Heel vreemd en van de zijde van zeelandnet muisstil.
    Guest01 in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X