Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opnameknop

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Opnameknop

    Hallo iedereen.

    Ik ga niet beginnen over het vooruitspoelen, maar is het niet mogelijk op als je op de opnameknop drukt tijdens een programma dat hij dan vanaf dat punt gaat opnemen. En niet alsnog het hele programma opneemt. Het komt hier vaak voor dat we halverwege een programma stoppen, en het dan opnemen. Als je dan de volgende dag wilt verder kijken, dan moet je hetzelfde als je de dag ervoor hebt gekeken weer gaan kijken omdat je dus niet kan doorspoelen. Dit lijkt me toch niet in strijd met alle content regeltjes. Als je dus kan opnemen vanaf het moment van indrukken zou dit toch al veel ergernis wegnemen. Bij iig wel.

  • #2
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 11 Jan 2021, 12:33.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      Bedankt voor uw antwoord, alleen is dit niet echt een antwoord op mijn vraag. Want nogmaals, volgens mij schend je geen regels met dat je de opname pas start vanaf het moment dat je de knop hebt ingedrukt. Je hebt dan immers gewoon het eerste stuk al volledig gekeken zoals de zenders dat wenst.

      Reageer


      • #4
        Er bestaat geen verschil tussen het opnemen vanaf het begin of halverwege.

        In beide gevallen zal de gehele uitzending worden opgenomen en moet je dus ook vanaf het begin de reclame kijken.

        Reageer


        • #5
          Ja. Ik weet dat er geen verschil is. Maar de vraag is juist of dit niet veranderd kan worden. Als ik een film van bv 2 uur na een uur gekeken te hebben opneem. Ben ik verplicht om als ik verder ga kijken dat eerste uur wat ik al gezien heb (incl. Reclame) nog een keer te kijken. Als het gewoon veranderd word dat het programma pas gaat opnemen vanaf het moment dat je op de rode knop drukt, benadeel je niemand, en heb je niet zo de discussie van het door spoelen. Ik hoop zo mijn vraag nu beter geformuleerd te hebben.

          Reageer


          • #6
            Wacht het rustig af of Delta daartoe bereid is.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door vanlomwel Bekijk bericht
              Bedankt voor uw antwoord, alleen is dit niet echt een antwoord op mijn vraag.
              Het is alles of niets bij opnemen. Ben bang dat dat niet gaat veranderen zolang je gebruik maakt van deze service.

              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door vanlomwel Bekijk bericht
                Als het gewoon veranderd word dat het programma pas gaat opnemen vanaf het moment dat je op de rode knop drukt, benadeel je niemand, en heb je niet zo de discussie van het door spoelen
                Jawel, je benadeelt de adverteerder(s) waarmee de omroep op haar beurt weer een contract mee heeft afgesloten.
                Je idee is prima, maar helaas werkt het niet altijd zo.
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #9
                  Euhhh nee. Je benadeeld de adverteerders dan niet, want je kijkt nog steeds alles wat voorbij komt. Je hoeft het dan niet weer voor een tweede keer te kijken.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door vanlomwel Bekijk bericht
                    Euhhh nee. Je benadeeld de adverteerders dan niet, want je kijkt nog steeds alles wat voorbij komt. Je hoeft het dan niet weer voor een tweede keer te kijken.
                    Wie gaat dat bewijzen voor de hoeveelste keer jij reclame hebt gezien ?

                    Kortom dat valt niet te controleren.

                    Reageer


                    • #11
                      Sorry. Maar dit vind ik echt een nutteloze opmerking. Krijg ook echt t gevoel niet echt serieus genomen te worden. Toch jammer.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door vanlomwel Bekijk bericht
                        Euhhh nee. Je benadeeld de adverteerders dan niet, want je kijkt nog steeds alles wat voorbij komt. Je hoeft het dan niet weer voor een tweede keer te kijken.
                        Arjan, ik ben bang dat je hier geen oplossing op je vraag zult krijgen. Wellicht een belletje met Delta zelf? Let wel: vele mede-reagluurders in dit forum zijn je daarbij voorgegaan; ook degenen van wie je de indruk krijgt dat je niet serieus zou wordt genomen.
                        Laatst bewerkt door Webkabouter; 11 Jan 2021, 21:07.
                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #13
                          Dank u. Zal misschien dat nog eens proberen.

                          Reageer


                          • #14
                            Oh. En ik ben niet Arjan.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door vanlomwel Bekijk bericht
                              Hallo iedereen.

                              Ik ga niet beginnen over het vooruitspoelen, maar is het niet mogelijk op als je op de opnameknop drukt tijdens een programma dat hij dan vanaf dat punt gaat opnemen. En niet alsnog het hele programma opneemt. Het komt hier vaak voor dat we halverwege een programma stoppen, en het dan opnemen. Als je dan de volgende dag wilt verder kijken, dan moet je hetzelfde als je de dag ervoor hebt gekeken weer gaan kijken omdat je dus niet kan doorspoelen. Dit lijkt me toch niet in strijd met alle content regeltjes. Als je dus kan opnemen vanaf het moment van indrukken zou dit toch al veel ergernis wegnemen. Bij iig wel.
                              Mijn idee, en ik weet niet of het zo werkt.
                              Het lijkt mij dat wanneer jij een bepaald programma wilt opnemen er gewoon een "vinkje" bij jou naam komt te staan dat jij dat bewuste programma wilt opnemen.
                              Als zeg maar 10 mensen hetzelfde programma "opnemen" kost het DELTA maar 1 keer opslagcapaciteit en niet 10 keer.
                              Dit lijkt mij de meest logische verklaring voor je probleem.
                              Ook voorbij reclame spoelen kan ook niet toegestaan zijn.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X