Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

RTL8 stopt met Telekids, RTL Telekids niet in HD beschikbaar

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • RTL8 stopt met Telekids, RTL Telekids niet in HD beschikbaar

    RTL 8 stopt met Telekids, dat is straks alleen te zien via de afzonderlijke zender RTL Telekids.
    RTL Telekids is echter niet in HD beschikbaar bij Delta Fiber Nederland en is ook niet in het basispakket te vinden?
    Wordt dit aangepast?

  • #2
    De zender RTL Telekids word uitgezonden via kanaal 258.

    Deze zit in het 90+ zenderpakket.

    Het is op dit moment niet bekend of dit aangepast wordt.
    Ik ga dit voor je navragen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      RTL 8 stopt met Telekids, dat is straks alleen te zien via de afzonderlijke zender RTL Telekids.
      RTL Telekids is echter niet in HD beschikbaar bij Delta Fiber Nederland en is ook niet in het basispakket te vinden?
      Wordt dit aangepast?
      Ik zie dat deze zender bij Caiway kanaal 119 toch ook nog SD is.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

        Ik zie dat deze zender bij Caiway kanaal 119 toch ook nog SD is.
        Klopt dat gaat gelijk op. Maar wanneer Telekids verdwijnt op RTL 8 die wel in HD is mag ik toch aannemen dat RTL Telekids naar het basispakket gaat en in HD komt op interactief.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          .............. mag ik toch aannemen dat RTL Telekids naar het basispakket gaat en in HD komt op interactief.
          De (niet-)klant wikt, maar de provider beschikt....

          Geduld is een schone zaak.....

          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #6
            Als je lang genoeg wacht komt het vanzelf goed..

            Reageer


            • #7
              Ik heb al 5 minuten geleden gevraagd waar het bleef en nog steeds niks! Belachelijk! Bah!

              Reageer


              • #8
                Weet u wat er in zo;n situatie wel eens wil helpen?
                Een handje Meestergoed

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                  Ik heb al 5 minuten geleden gevraagd waar het bleef en nog steeds niks! Belachelijk! Bah!
                  In dit geval is het een vraag over de toekomst.
                  Hoe Delta handelt voor wat betreft NPO 2 Extra HD is ronduit belachelijk wanneer je ziet dat alle providers, geen een uitgezonderd het meteen hebben geregeld,
                  En nee de berichtgevers hier kunnen daar niets aan doen. Het management van Delta wel, die moet net zoals bij het openzetten van NPO 1 Extra voor de Top2000 proactief handelen ipv klachten en vragen af te wachten. Het handelen van Delta/Caiway is soms tenenkrommend en een goede provider omwaardig.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    Het handelen van Delta/Caiway is soms tenenkrommend en een goede provider omwaardig.
                    Stap je toch lekker over!!!? :-)

                    (wordt het hier ook wat rustiger en fatsoenlijker )

                    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                      Stap je toch lekker over!!!? :-)

                      (wordt het hier ook wat rustiger en fatsoenlijker )
                      Ik blijf altijd fatsoenlijk... je doet of niks of niemand hier iets kan vragen of posten.
                      Dit forum is een bron van informatie. Ik zie helaas te vaak dat er leden rondlopen die alleen maar inhakken op elkaar.
                      Ik heb al meer gezegd: blijf on topic, heb je zelf niets te melden, doe dat dan ook niet en blijf respectvol.
                      Dan houden we het lang vol met met elkaar!

                      Fijne jaarwisseling en een coronavrij 2021 gewenst!

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X