Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

4ktv

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • 4ktv

    Hallo,

    Weet iemand misschien wanneer ze eindelijk ook 4k gaan uitzenden op de 4k decoder. Duurt wel erg lang namelijk!

    ???

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door adahy Bekijk bericht
    Hallo,

    Weet iemand misschien wanneer ze eindelijk ook 4k gaan uitzenden op de 4k decoder. Duurt wel erg lang namelijk!

    ???
    Ze hebben al moeite een zender die sinds begin deze week als HD wordt aangeboden aan alle providers om te zetten naar HD (NPO 2 Extra Hd).
    Daar waar echt alle providers sinds gisteren deze zender in HD doorgeven hebben we bij Delta nog altijd SD beeld.
    Dan is 4K nog helemaal ver weg.

    eurosport komt met 4K tijdens de OS als extra zender en ook Ziggo Sports lijkt er klaar voor om een kanaal naar 4K om te zetten.
    Wellicht ook NPO 1 4K/UHD tijdens het EK voetbal.

    Ik ben echter bang dat Delta/Caiway wel weer als allerlaatste stappen gaat zetten, we zien hoe dit loopt als ze een enkele zender opeens in HD aangeboden krijgen en daar iets voor moeten doen om deze door te zetten.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door adahy Bekijk bericht
      Weet iemand misschien wanneer ze eindelijk ook 4k gaan uitzenden op de 4k decoder.???
      Wat is jouw 4K decoder (merk, model)?

      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Wat is jouw 4K decoder (merk, model)?
        Ik neem aan de Amino 7x

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door adahy Bekijk bericht
          Hallo,

          Weet iemand misschien wanneer ze eindelijk ook 4k gaan uitzenden op de 4k decoder. Duurt wel erg lang namelijk!

          ???
          Delta kennende over een jaar of 10

          Reageer


          • #6
            Das wel een beetje raar. Gaat nog wel heel lang duren hoor. Zelfs na jaren is er ook nog geen dolby mogelijk.

            Reageer


            • #7
              Nooit
              zr krijgen het gebruikte systeem nog niet eens goed werkend
              Geloof nooit in sprookjes van Delta

              Reageer


              • #8
                Ik heb de vraag over uitzendingen in 4K uitgezet bij de betreffende afdeling.

                Zodra hier meer over bekend laat ik dit weten.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X