Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Samsung QLed afstandbediening herkent Delta Interactieve TV niet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Samsung QLed afstandbediening herkent Delta Interactieve TV niet

    Ik zou graag via de Samsung afstandbediening de DIT box willen bedienen. Echter is niet duidelijk welk model box er door Delta gebruikt word. Heb al aantal mogelijkheden geprobeerd, maar zonder succes. Zou handig zijn als duidelijk was welk product / model er geselecteerd kan worden.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door rob_van_t Bekijk bericht
    Ik zou graag via de Samsung afstandbediening de DIT box willen bedienen. Echter is niet duidelijk welk model box er door Delta gebruikt word. Heb al aantal mogelijkheden geprobeerd, maar zonder succes. Zou handig zijn als duidelijk was welk product / model er geselecteerd kan worden.
    gewoon inpluggen en daarna de afstandbediening configureren door zender omhoog herhaaldelijk te doen tot het werkt,
    Het kan best 6 a7 pogingen duren, ik gebruik zelf nu alleen de afstandbediening van de Amino.
    Ik zet daar ook de tv mee aan en uit.

    overigens heb ik sinds kort wel haperingen van 1/10 van een seconden s avonds. Wanneer wordt dit opgelost?

    Reageer


    • #3
      Helaas. Dat had ik idd al geprobeerd. Na enkele keren proberen (samsung vraagt dan of zender wijzigt) komt de optie om een model te kiezen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door rob_van_t Bekijk bericht
        Helaas. Dat had ik idd al geprobeerd. Na enkele keren proberen (samsung vraagt dan of zender wijzigt) komt de optie om een model te kiezen.
        Klopt maar je kan dan ook nogmaals doorgaan met zender omhoog. Ik zei al het duurt even voordat het werkt

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Delta heeft drie modellen :

            https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...010#post185010

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door rob_van_t Bekijk bericht
              Ik zou graag via de Samsung afstandbediening de DIT box willen bedienen. Echter is niet duidelijk welk model box er door Delta gebruikt word. Heb al aantal mogelijkheden geprobeerd, maar zonder succes. Zou handig zijn als duidelijk was welk product / model er geselecteerd kan worden.
              Neem even contact op via de chat met mijn collega's. Zij kunnen direct voor je nazien welke type settopbox je gebruikt.
              Je kunt ook een e-mail sturen met je klantgegevens en een link naar dit bericht. Stuur de e-mail dan naar [email protected]

              Reageer


              • #8
                Overig want Caiway en Delta staan er niet tussen.

                Reageer


                • #9
                  Opgelost.... in een forum van Samsung zag ik verwijzing naar provider ENTONE. Deze gebruikt, en na een paar keer proberen werkte de omhoog/omlaag zender toetsen. Heb nu de mogelijkheid om de Samsung afstandbediening te gebruiken voor kanaal omhoog/omlaag en zender overzicht. Nog even verder stoeien om te zien of menu ook naar boven komt zodat programma gemist etc kan worden gekozen.

                  Reageer


                  • #10
                    Goed te horen dat het is opgelost en bedankt voor de terugkoppeling.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X