Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Product toevoegen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Product toevoegen

    Ik probeer nu al bijna 1,5 week lang een hd ontvanger te bestellen voor de interactieve tv van delta voor mijn ouders. Nergens een bevestiging dat er iets veranderd wordt of dat de ontvanger opgestuurd wordt.
    Graag actie aan jullie kant! Zo leuk zijn dat dit nu eens geregeld wordt.
    Waarom gaat hier alles zo omslachtig en langzaam als je iets wilt veranderen. Zelfde gedoe met een smartcard toevoegen. Wil je een smartcard toevoegen. Duurt het nog een aantal werkdagen voordat hij daadwerkelijk wordt toegevoegd!

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht
    Ik probeer nu al bijna 1,5 week lang een hd ontvanger te bestellen voor de interactieve tv van delta voor mijn ouders. Nergens een bevestiging dat er iets veranderd wordt of dat de ontvanger opgestuurd wordt.
    Graag actie aan jullie kant! Zo leuk zijn dat dit nu eens geregeld wordt.
    Waarom gaat hier alles zo omslachtig en langzaam als je iets wilt veranderen. Zelfde gedoe met een smartcard toevoegen. Wil je een smartcard toevoegen. Duurt het nog een aantal werkdagen voordat hij daadwerkelijk wordt toegevoegd!
    Kan je mij via de e-mail de klantgegevens doorsturen en een link naar dit bericht? Dan kijk ik even voor je na of de bestelling is doorgekomen. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X