Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

"spannende" zenders ontbreken in de Delta TV app

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • "spannende" zenders ontbreken in de Delta TV app

    Sinds kort hebben wij het "spannende" pakket aangezet, deze zenders werken direct op de smart-cards echter zijn deze niet te vinden in de Delta TV app of webtv (misschien op IPTV wel maar dat kastje hoeven we nog niet om alle bekende redenen).

    Is dit een bug of worden deze zenders met opzet niet getoond in de app (ook na inloggen niet)?

  • #2
    Kan ik zenders uit extra zenderpakketten bekijken via de DELTA TV App?

    Dit kan je eenvoudig terugvinden in ons zenderoverzicht. Die vind je hier.

    Het antwoord is dus nee het is geen bug.
    Laatst bewerkt door driepinter; 31 Jul 2020, 08:48.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Het antwoord is dus nee het is geen bug.
      Thanks, die kon ik niet vinden. Suf trouwens dat ze dat niet in de app toestaan...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht
        Thanks, die kon ik niet vinden. Suf trouwens dat ze dat niet in de app toestaan...
        Ik snap dat wel, die app is voor het hele gezin.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Ik snap dat wel, die app is voor het hele gezin.
          Dat is het DTV kastje ook, alleen kan je ze daar wel afschermen ;-)

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Ik snap dat wel, die app is voor het hele gezin.
            Wat is dit nou voor domme redenering, dan zorg je voor kinderbeveiliging, net als op een decoder.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

              Wat is dit nou voor domme redenering, dan zorg je voor kinderbeveiliging, net als op een decoder.
              Dit dus, vind het gewoon vreemd dat Delta besluit niet alle zenders die je afneemt in de app beschikbaar te maken (of het nou de "spannende" zenders zijn of andere zoals disney channel en regionale zenders) terwijl deze met de decoder+smartcard en DIT kastje wel beschikbaar zijn. Ttenzij het licentie-technisch niet mag, maar leg dat dan uit.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht

                Dit dus, vind het gewoon vreemd dat Delta besluit niet alle zenders die je afneemt in de app beschikbaar te maken (of het nou de "spannende" zenders zijn of andere zoals disney channel en regionale zenders) terwijl deze met de decoder+smartcard en DIT kastje wel beschikbaar zijn. Ttenzij het licentie-technisch niet mag, maar leg dat dan uit.
                Ze hebben met DIT al zoveel problemen, de spannende zenders is wel het laatste waar ze aan denken.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                  Kan ik zenders uit extra zenderpakketten bekijken via de DELTA TV App?Het antwoord is dus nee het is geen bug.
                  Fox Sports Compleet en Ziggo Sport Totaal kun je gewoon via de app bekijken hoor. Als je rond middernacht op de app naar 612 Film1 Action gaat, kun je een paar uur genieten van rechtoe-rechtaan natuurfilms.
                  Persoonlijk vind ik dat het Erotiekpakket gewoon op de app moet zijn te volgen, mits beschermd met een parental code (zoals op de Humax bij favorieten) en als onderdeel van je abonnement(en).
                  Laatst bewerkt door Webkabouter; 3 Aug 2020, 00:02.
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    Ik snap dat wel, die app is voor het hele gezin.
                    Vandaar dat met die app al dat (psychologische) geweld op al die overige zenders de huiskamer kan binnenkomen
                    Het ligt niet aan een app, het ligt aan de ouders die hun kroost vroeg moeten leren om met verantwoordelijkheid om te gaan (maar dat is voer voor een ander topic).

                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

                      Wat is dit nou voor domme redenering, dan zorg je voor kinderbeveiliging, net als op een decoder.
                      Blijf gewoon vriendelijk en respectvol naar elkaar aub.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                        Fox Sports Compleet en Ziggo Sport Totaal kun je gewoon via de app bekijken hoor. Als je rond middernacht op de app naar 612 Film1 Action gaat, kun je een paar uur genieten van rechtoe-rechtaan natuurfilms.
                        Persoonlijk vind ik dat het Erotiekpakket gewoon op de app moet zijn te volgen, mits beschermd met een parental code (zoals op de Humax bij favorieten) en als onderdeel van je abonnement(en).
                        Dit dus, het gaat me niet om de "spannende" zenders an sich, maar over het feit dat er verschil bestaat tussen coax+smartcard, DIT en de app

                        Reageer


                        • #13
                          Dit zenderpakket wordt niet weergegeven via webtv.delta.nl. Bij elk extra pakket is aangegeven of deze is te bekijken via de tv app of webportaal.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                            Dit zenderpakket wordt niet weergegeven via webtv.delta.nl. Bij elk extra pakket is aangegeven of deze is te bekijken via de tv app of webportaal.
                            En dat is nu net het hele probleem. Heel die verdeeldheid en verschil per platform onder 1 hetzelfde abonnement is toch echt niet meer van deze tijd? Hoe dat jullie dit zonder enige eerlijke schaamte gewoon kunnen verkondigen.......jullie zouden dringend de monopolie positie eens kwijt moeten spelen.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht
                              Dit dus, het gaat me niet om de "spannende" zenders an sich, maar over het feit dat er verschil bestaat tussen coax+smartcard, DIT en de app
                              Ik snap het
                              De logica wordt er inderdaad niet duidelijker op: aan de ene kant had DIT echt wel een toppertje kunnen worden. Het bleek ook dat in de HD zenderdiscussie sommige kanalen op DIT wel HD waren te ontvangen en via coax weer niet. Daarnaast is coax dermate stabiel dat DIT mbt betrouwbaarheid ver achterblijft.
                              De Delta TV app (zie mijn eerdere reactie hierop) zou als vervanging van beiden een prima alternatief zijn, zeker als een goede favorietenoplossing, ondertiteling en kinderslot zouden worden toegevoegd. Dan hoeft de gebruiker zich alleen maar druk te maken over de bandbreedte (die wat mij betreft prima is) en geen testcase is voor een pseudo-oplossing als DIT.

                              Ik zie DIT dan ook meer als een minder geslaagde (noodzakelijke) uitbreiding van het Delta servicepakket (hulde aan de techneuten van Delta die er verder ook niets aan kunnen doen). De betreffende beslisser over dit DIT project heeft het pand volgens mij ook al verlaten...
                              Laatst bewerkt door Webkabouter; 4 Aug 2020, 16:40.
                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X