Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

T-Mobile met hetzelfde TV-product veel verder dan Delta en Caiway

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Fast-Herbie Bekijk bericht

    Zit zelf bij KPN met internet, TV en mobiel, heb hier geen enkele problemen met hun producten (TV, internet, mobiel).
    Kortom mijn verbinding bij KPN is heel stabiel, bij internet haal ik zonder problemen de beloofde snelheid.
    Het probleem met KPN, en alle andere providers die via de oude (telefoon)koperkabel binnenkomen, is dat hun eigenlijke snelheid zo hard afhankelijk is van de afstand tot de verdeelkasten. Toen ik verhuisde wou ik mijn KPN abbo houden, maar ze konden maar 50 Mbps van de theoretische 150 Mbps leveren. En als je dan naar coax kijkt, is Delta de enige die erop mag leveren. Geloof me, de moment dat ze hun monopolie positie verliezen, diezelfde dag stap ik over...!

    Reageer


    • #17
      https://www.totaaltv.nl/nieuws/tmobi...-zenders-uit-/

      Deze kan er nog wel bovenop. Bij T Mobile wel gewoon alle zenders uit je abo net als bij KPN en Ziggo.

      Waarom loopt bij Delta en Caiway alles zo achter?? Wordt tijd dat T Mobile de boel overneemt, die heeft de zaken samen met Stoneroos wel op orde.
      Kwestie van priorteiten. Investeren in je diensten of al je geldt naar de investeerders?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Waarom loopt bij Delta en Caiway alles zo achter??
        Dat vragen ze zich ook af bij Ferrari en Red Bull....... ze rijden allemaal Formule 1 maar toch die verschilletjes....

        Succes bij T-Mobile !

        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

          Dat vragen ze zich ook af bij Ferrari en Red Bull....... ze rijden allemaal Formule 1 maar toch die verschilletjes....

          Succes bij T-Mobile !
          Lijkt me een verkeerd vergelijk.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            Waarom loopt bij Delta en Caiway alles zo achter??
            Omdat het brand Delta Fiber (met de nadruk op geografische dekking) zoveel mogelijk moet gaan opleveren bij een overname. Zodra dat een feit is, worden de abonnees meteen gelijkgetrokken met de services van de nieuwe aanbieder.
            Daarbij komt ook nog eens dat de Zeeuwse gemeenten ook aandeelhouder zijn in het netwerk (hebben daar aan meebetaald). Dat politieke handjegeklap werkt deze 'vooruitgang' ook niet echt in de hand.

            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            Wordt tijd dat T Mobile de boel overneemt, die heeft de zaken samen met Stoneroos wel op orde.
            omzetten van actieve coax-aansluitingen.

            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            Kwestie van priorteiten. Investeren in je diensten of al je geldt naar de investeerders?
            Er is momenteel slechts 1 prioriteit en dat is een zo groot mogelijk netwerk zien te maken van de overgebleven krenten in de pap. Zodra dat is gebeurd worden we overgedaan aan de hoogste bieder, zal Zeeland worden opengesteld voor alle huidige aanbieders en zul je ongetwijfeld te maken krijgen met andere problemen (administratief, support ed) bij de nieuwe provider van jouw keuze.
            Laatst bewerkt door Webkabouter; 21 Jul 2020, 00:09.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #21
              T-Mobile TV kost dus 15 euro p/mnd extra voor 115 zenders terwijl Delta hier dus 25 Euro (120+) voor rekent.

              https://deltaglasvezel.nl/site/nl/pr...nteractieve-tv

              Reageer


              • #22
                Waarom zit T Mobile eigenlijk niet op het open glasvezel netwerk van Delta Fiber?

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                  Waarom zit T Mobile eigenlijk niet op het open glasvezel netwerk van Delta Fiber?
                  Omdat het niet echt open is.

                  Reageer


                  • #24
                    Ik hoop voor alle klanten van Delta dat opnemen en terugkijken van het basispakket mogelijk wordt bij Delta. Het is toch raar een interactief kastje leveren, dezelfde huurprijs ervoor vragen maar niet alle diensten leveren. Deze rare bocht doet geen andere provider.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                      Ik hoop voor alle klanten van Delta dat opnemen en terugkijken van het basispakket mogelijk wordt bij Delta. Het is toch raar een interactief kastje leveren, dezelfde huurprijs ervoor vragen maar niet alle diensten leveren. Deze rare bocht doet geen andere provider.
                      Delta doet net wat ze zelf zint. De klanten kunnen barsten. Er worden qua DIT geen problemen opgelost en HD zenders worden niet geleverd die bij Caiway wel op de zenderlijst staan.
                      Laatst bewerkt door Jeroen; 23 Jul 2020, 17:24. Reden: Kritiek is prima, maar de laatste zin voegt niks toe aan de discussie.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Delta doet net wat ze zelf zint. De klanten kunnen barsten. Er worden qua DIT geen problemen opgelost en HD zenders worden niet geleverd die bij Caiway wel op de zenderlijst staan.
                        Het product is ruk en blijft ruk en de centen in de portemonnee van Delta en EQT.
                        Wat is er toch mis met je? Ik denk dat 99,97 % heel tevreden is met Delta. Ben je abonnee van Delta, o nee van Caiway. Waar vind je een andere provider die een tv pakket incl. film 1 en fox voor 20 euro aanbiedt. Hoor het graag van je

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

                          Wat is er toch mis met je? Ik denk dat 99,97 % heel tevreden is met Delta. Ben je abonnee van Delta, o nee van Caiway. Waar vind je een andere provider die een tv pakket incl. film 1 en fox voor 20 euro aanbiedt. Hoor het graag van je
                          De COAX-kijker zal zeer tevreden zijn in Zeeland, er is geen alternatief of vergelijk dus het enige dat beschikbaar is, is dan goed genoeg.
                          Ik ben Caiway-glasvezelklant in Twente en erger me dood aan het inferieure interactieve tv product.
                          Ik had bij Caiway eerder Multiscreen, en zelfs dat was vele malen beter dan wat ik nu heb met het Stoneroos product waar zo veel aan rammelt dat de honden er geen brood van lusten.
                          En als het nu opgelost werd, maar we wachten al een jaar op oplossingen. Ze komen niet.

                          Nu je ziet dat er in de markt via Stoneroos veel betere producten te verkrijgen zijn worden de druiven nog veel zuurder.
                          Mede omdat providers als KPN en T-Mobile TV Anywhere hebben van Stoneroos dat WEL draait als een zonnetje.
                          WEL Dolby, WEL ondertiteling, WEL gelijk terugkijken na afloop van een programma, WEL pauzeren en verder kijken via de andere decoder/app etc etc.
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 Jul 2020, 11:17.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                            Nu je ziet dat er in de markt via Stoneroos veel betere producten te verkrijgen zijn worden de druiven nog veel zuurder.
                            Mede omdat providers als KPN en T-Mobile TV Anywhere hebben van Stoneroos dat WEL draait als een zonnetje.
                            WEL Dolby, WEL ondertiteling, WEL gelijk terugkijken na afloop van een programma, WEL pauzeren en verder kijken via de andere decoder/app etc etc.
                            100%

                            Reageer


                            • #29
                              Delta kan zijn technische achterstand ten opzichte van Ziggo of KPN of T mobile nooit meer inhalen

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                                Delta kan zijn technische achterstand ten opzichte van Ziggo of KPN of T mobile nooit meer inhalen
                                Dat is volgens mij ook helemaal niet de doelstelling. Het gaat om fysieke aansluitingen (netwerk) die de luis in de pels van de grote partijen is/moet worden. Dan is de waarde voor overname veel groter als dat er een klein netwerk bestaat dat optima forma werkt...
                                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X