Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

T-Mobile met hetzelfde TV-product veel verder dan Delta en Caiway

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • T-Mobile met hetzelfde TV-product veel verder dan Delta en Caiway

    Wellicht kan iemand van Delta even uitleggen hoe T-Mobile die ook werkt met softwareleverancier Stoneroos en dezelfde IPTV decoders op glasvezel zo veel verder is met zijn tv-product tov Delta en Caiway.

    Gaat al het abonnementsgeld dat we betalen naar de investeerders of naar zoals elk jaar wordt beloofd verbetering van de diensten???
    Die brieven die we krijgen mbt het verhogen van het abonnementsgeld beginnen leugenachtig te worden wanneer je ziet dat T-Mobile met hetzelfde tv-product de boel wel fatsoenlijk draaiende heeft:

    https://www.totaaltv.nl/nieuws/tmobi...-ziggo-en-kpn

  • #2

    Reageer


    • #3
      Ik geloofde al jaren niet meer in de sprookjes
      van Delta.
      Daarom ook deze club op tijd verlaten
      We kijken nu zonder problemen itv van de opkomende concurent. Kpn

      Reageer


      • #4
        Volgens mij heeft T mobile nog geen 4K ontvangers zoals Delta.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
          Volgens mij heeft T mobile nog geen 4K ontvangers zoals Delta.
          T Mobile gebruikt ook de Kamai 7X

          Reageer


          • #6
            Kan je bij T-Mobile wel gelijk terugkijken als je een programma net hebt gemist of moet je ook een uur wachten zoals bij Delta en Caiway?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
              Kan je bij T-Mobile wel gelijk terugkijken als je een programma net hebt gemist of moet je ook een uur wachten zoals bij Delta en Caiway?
              Vast niet... Dat is alleen omdat Caiway en Delta niet investeren in dit soort zaken. Al het geld gaat naar EQT ipv naar verbetering van diensten zoals ze jaarlijks beloven.
              Het is in stand houden en af en toe reanimeren. Er komt niets nieuws en geen verbetering van geen enkele kant, terwijl andere providers grote sprongen maken.

              Reageer


              • #8
                Alleen het internet van Delta is nog veel sneller dan de rest. Maar zodra dat er ook is ben ik ook weg en dat geldt voor velen ben ik bang. De internet tak moet verkocht aan een andere grotere kabelinternet provider.

                Reageer


                • #9
                  Ik denk er ook sterk over om over te stappen op de KPN voor televisie dan. Internet is sneller en stabieler bij de Delta. Maar televisie ben ik al lang beu. Dan kijk je programma's terug en dan stop ineens het programma en mag je niet meer verder kijken ondanks de knop "verder kijken" die er voor de sier op zit. En vaak dan moet je een uur wachten terwijl je bij de KPN gelijk kan kijken. Delta is gewoon bagger vergeleken met KPN. Ik heb ook een zender in de meterkast waarmee je digitaal je meterstanden kan bekijken. Na een nieuw modem werkt dat niet meer en ze krijgen dat niet meer voor elkaar. Tig keer voor gebeld. Ja alleen een monteur langs sturen die ik moet betalen.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Velzen666 Bekijk bericht
                    Alleen het internet van Delta is nog veel sneller dan de rest. Maar zodra dat er ook is ben ik ook weg en dat geldt voor velen ben ik bang. De internet tak moet verkocht aan een andere grotere kabelinternet provider.
                    Ja, hier hetzelfde. Tot nu toe eigenlijk geen keus omdat de meeste (nog) geen fatsoenlijk internet kunnen aanbieden. Ik verwacht echter dat dat niet al te lang meer zal duren en dan ben ik ook weg. Ik heb er een beetje genoeg van altijd achter in de rij te moeten staan.

                    Reageer


                    • #11
                      Heeft T Mobile wel Dolby Digital?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                        Heeft T Mobile wel Dolby Digital?
                        Ja, volgens deze review.

                        Reageer


                        • #13
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 16 Jul 2020, 20:06.

                          Reageer


                          • #14
                            Ik schrik hier toch enorm van.
                            T-Mobile heeft gewoon Dolby Digital en Delta is al drie en een half jaar bezig met het televisieplatform en nog is het niet gelukt om Dolby Digital toe te voegen.

                            Wat is er toch aan de hand met Delta dat zoveel dingen niet lukken die bij andere aanbieders wel lukken?

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door keestramper Bekijk bericht
                              Ik denk er ook sterk over om over te stappen op de KPN voor televisie dan. Internet is sneller en stabieler bij de Delta. Maar televisie ben ik al lang beu. Dan kijk je programma's terug en dan stop ineens het programma en mag je niet meer verder kijken ondanks de knop "verder kijken" die er voor de sier op zit. En vaak dan moet je een uur wachten terwijl je bij de KPN gelijk kan kijken. Delta is gewoon bagger vergeleken met KPN. Ik heb ook een zender in de meterkast waarmee je digitaal je meterstanden kan bekijken. Na een nieuw modem werkt dat niet meer en ze krijgen dat niet meer voor elkaar. Tig keer voor gebeld. Ja alleen een monteur langs sturen die ik moet betalen.
                              Zit zelf bij KPN met internet, TV en mobiel, heb hier geen enkele problemen met hun producten (TV, internet, mobiel).
                              Kortom mijn verbinding bij KPN is heel stabiel, bij internet haal ik zonder problemen de beloofde snelheid.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X