Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta interactieve tv

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta interactieve tv

    Is het normaal dat als je kijkt naar Lang leve de liefde en daarna daar paleis voor een prikje wat gelijk erna komt wat dan halverwege ineens abrupt stopt en niet meer verder gaat? Je kan dan kiezen voor "verder kijken" maar dat werkt dan weer niet.

    Ook als een programma net geweest is kan je niet terug kijken. Als Delta deze problemen niet oplost ga ik naar de KPN

  • #2
    Het is al lang bekend dat je niet gelijk kan terugkijken. Een uurtje wachten vindt Delta heel normaal.

    Reageer


    • #3
      Dit noem ik vooruitgang!
      https://mediamagazine.nl/ziggo-breid...replay-tv-uit/

      Je ziet dat andere providers niet stil zitten en luisteren naar de wensen van klanten.

      Delta redt het echt niet alleen met meer glasvezel aanleggen. Hun televisie product verbeteren is ook dringend nodig.

      Reageer


      • #4
        Zoveel mensen die ik spreek die DIT zo spuugzat zijn en overwegen als hun verplichte jaar om is , om over te stappen.

        Als ik Delta Fiber was zou ik me grote zorgen maken.

        Reageer


        • #5
          Het product bevat nog de volgende zeperds waar gewoon iets aan moet gebeuren omdat ze niet voldoen aan de standaard van alle andere providers

          * Snel terugkijken na afloop van een programma. Een uur wachten is gewoon te zot voor woorden. Een programma moet na ca 5 min beschikbaar zijn.
          * Pauzeren en verder kijken in de breedste zin van het woord. Dus pauzeren en onthouden waar je pauzeert en verder kijken op ieder gewenst moment op ieder gewenst device
          * Dolby Sourround en Dolby Atmos signaal toevoegen (bijv. ARD HD heeft Dolby Atmos)
          * Alle kanalen in de app, dus ook ARD HD en ZDF HD etc
          * Een fatsoenlijke kanalenlijst onder elkaar ipv naast elkaar. Dat gescroll naar rechts om eindelijk bij de juiste zender te komen ben ik eerlijk gezegd spuugzat.
          * Een Android-TV en Apple-TV app via de TV.
          * Netflix en Videoland via de decoders
          * Vooruitspoelen van Opnames. Dat had ik op Caiway Multiscreen altijd prima voor elkaar. Ik wordt overgezet op een nieuw abonnement, nieuw platform van Delta en het werkt niet meer. Zeer storend.
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 Sep 2020, 11:35.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            Het product bevat nog de volgende zeperds waar gewoon iets aan moet gebeuren omdat ze niet voldoen aan de standaard van alle andere providers


            * Vooruitspoelen van Opnames. Dat had ik op Caiway Multiscreen altijd prima voor elkaar. Ik wordt overgezet op een nieuw abonnement, nieuw platform van Delta en het werkt niet meer. Zeer storend.

            Reageer


            • #7
              Het vooruitspoelen van wat voor kanaal en wat voor opname dan ook was bij Caiway geen enkel probleem. Met dit platform gaan de Caiwayklanten er behoorlijk op achteruit.
              Je verwacht niet dat wanneer je overstapt op een nieuw pakket je een grote stap terug doet.

              Het is bij de club waar ik verplicht weg moest wel goed geregeld:
              https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...t-reclamevrij/
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 Sep 2020, 16:36.

              Reageer


              • #8
                Ik denk dat de ultieme testcase voor Delta Fiber wordt als KPN klaar is met aanleggen van glasvezel in Zeeland.
                Als dan de meeste klanten kiezen voor een platform op het KPN glasvezelnetwerk, weet Delta Fiber dat het dom was om alle wijze suggesties van klanten in de wind te slaan.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Het vooruitspoelen van wat voor kanaal en wat voor opname dan ook was bij Caiway geen enkel probleem. Met dit platform gaan de Caiwayklanten er behoorlijk op achteruit.
                  Je verwacht niet dat wanneer je overstapt op een nieuw pakket je een grote stap terug doet.

                  Het is bij de club waar ik verplicht weg moest wel goed geregeld:
                  https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...t-reclamevrij/

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    Het product bevat nog de volgende zeperds waar gewoon iets aan moet gebeuren omdat ze niet voldoen aan de standaard van alle andere providers

                    * Snel terugkijken na afloop van een programma. Een uur wachten is gewoon te zot voor woorden. Een programma moet na ca 5 min beschikbaar zijn.
                    * Pauzeren en verder kijken in de breedste zin van het woord. Dus pauzeren en onthouden waar je pauzeert en verder kijken op ieder gewenst moment op ieder gewenst device
                    * Dolby Sourround en Dolby Atmos signaal toevoegen (bijv. ARD HD heeft Dolby Atmos)
                    * Alle kanalen in de app, dus ook ARD HD en ZDF HD etc
                    * Een fatsoenlijke kanalenlijst onder elkaar ipv naast elkaar. Dat gescroll naar rechts om eindelijk bij de juiste zender te komen ben ik eerlijk gezegd spuugzat.
                    * Een Android-TV en Apple-TV app via de TV.
                    * Netflix en Videoland via de decoders
                    * Vooruitspoelen van Opnames. Dat had ik op Caiway Multiscreen altijd prima voor elkaar. Ik wordt overgezet op een nieuw abonnement, nieuw platform van Delta en het werkt niet meer. Zeer storend.
                    >* Alle kanalen in de app, dus ook ARD HD en ZDF HD etc
                    Er missen toch ontzettend veel kanalen in de app? Ik vind het vrij logisch dat Delta niet alle honderden kanalen kan toevoegen, dat heeft volgens mij ook geen enkele provider.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X