Waarom kan ik zolang een programma bezig is direct kijken van in het begin, maar als het net afgelopen is moet ik gemiddeld een uur tot een uur en half wachten voor dat het "toegestaan" is?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Te lang wachten om terug te kunnen kijken.
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door mvangeyte Bekijk berichtWaarom kan ik zolang een programma bezig is direct kijken van in het begin, maar als het net afgelopen is moet ik gemiddeld een uur tot een uur en half wachten voor dat het "toegestaan" is?
Bij ander providers is dat wel mogelijk. Bij andere providers ook gewoon ondertiteling via 888, teletekst op alle zenders die dit doorgeven, en Dolby Surround,
Er wordt geen mallemoer gedaan om zaken op te lossen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door mvangeyte Bekijk berichtWaarom kan ik zolang een programma bezig is direct kijken van in het begin, maar als het net afgelopen is moet ik gemiddeld een uur tot een uur en half wachten voor dat het "toegestaan" is?
Laatst bewerkt door Webkabouter; 2 Jul 2020, 19:04.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk berichtBij Ziggo kan je onmiddellijk terugkijken.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk berichtIedere provider heeft zijn/haar eigen (afwijkende) protocollen (en techniek). Ik zou me er niet al te druk over maken...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door mvangeyte Bekijk bericht
Het is gewoon niet consistent. Als een programma tot 15u duurt, dan kan je tot 14u59 kiezen voor "Kijk vanaf begin". Maar heb je de pech dat je de tv aanzet om 15u01, dan moet je anderhalf uur wachten.... en DAT kan ik moeilijk snappen en vind ik enorm vervelend.
ik ga naar de klotenplatform van Delta en het werkt niet meer en nu moet ik minimaal 30 min wachtenl
dat zelfde geldt voor Dolby en ondertiteling dat had Caiway gewoon op het oude platform.
Ik verwacht van een nieuwe platform minimaal wat ik had en zeker niets minder dan dat.
DIT/Interactief is gewoon een inferieur teleurstellend product waar gewoonweg geen mallemoer aan gedaan wordt om het op niveau te krijgen.
als Caiwayklant zeer ontvreden over het handelen van Delta/Caiway omtrent dit product.
ook HD zenders ontbreken die gewoon op de zenderlijst staan. En de app geeft niet heel mijn abo, dat is bij andere providers wel het geval en ook de bedoeling van een app dat je alle zenders overal kan kijken in Nederland.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer