Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Te lang wachten om terug te kunnen kijken.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Te lang wachten om terug te kunnen kijken.

    Waarom kan ik zolang een programma bezig is direct kijken van in het begin, maar als het net afgelopen is moet ik gemiddeld een uur tot een uur en half wachten voor dat het "toegestaan" is?

  • #2
    dat komt omdat Delta dat zo geregeld heeft.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door mvangeyte Bekijk bericht
      Waarom kan ik zolang een programma bezig is direct kijken van in het begin, maar als het net afgelopen is moet ik gemiddeld een uur tot een uur en half wachten voor dat het "toegestaan" is?
      Omdat Delta samen met Caiway en T-Mobile met een systeem uit het jaar kruik werken.

      Bij ander providers is dat wel mogelijk. Bij andere providers ook gewoon ondertiteling via 888, teletekst op alle zenders die dit doorgeven, en Dolby Surround,

      Er wordt geen mallemoer gedaan om zaken op te lossen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door mvangeyte Bekijk bericht
        Waarom kan ik zolang een programma bezig is direct kijken van in het begin, maar als het net afgelopen is moet ik gemiddeld een uur tot een uur en half wachten voor dat het "toegestaan" is?
        Wellicht heeft dit een technische oorzaak (coderen, opslaan). Op welke resolutie kijk je programma's terug?
        Laatst bewerkt door Webkabouter; 2 Jul 2020, 19:04.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Bij Ziggo kan je onmiddellijk terugkijken.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
            Bij Ziggo kan je onmiddellijk terugkijken.
            Iedere provider heeft zijn/haar eigen (afwijkende) protocollen (en techniek). Ik zou me er niet al te druk over maken...
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
              Iedere provider heeft zijn/haar eigen (afwijkende) protocollen (en techniek). Ik zou me er niet al te druk over maken...
              Het is gewoon niet consistent. Als een programma tot 15u duurt, dan kan je tot 14u59 kiezen voor "Kijk vanaf begin". Maar heb je de pech dat je de tv aanzet om 15u01, dan moet je anderhalf uur wachten.... en DAT kan ik moeilijk snappen en vind ik enorm vervelend.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door mvangeyte Bekijk bericht

                Het is gewoon niet consistent. Als een programma tot 15u duurt, dan kan je tot 14u59 kiezen voor "Kijk vanaf begin". Maar heb je de pech dat je de tv aanzet om 15u01, dan moet je anderhalf uur wachten.... en DAT kan ik moeilijk snappen en vind ik enorm vervelend.
                Daar klopt ook niets van. Ik had Caiway Multiscreen en daar was ieder programma direct beschikbaar.
                ik ga naar de klotenplatform van Delta en het werkt niet meer en nu moet ik minimaal 30 min wachtenl
                dat zelfde geldt voor Dolby en ondertiteling dat had Caiway gewoon op het oude platform.
                Ik verwacht van een nieuwe platform minimaal wat ik had en zeker niets minder dan dat.
                DIT/Interactief is gewoon een inferieur teleurstellend product waar gewoonweg geen mallemoer aan gedaan wordt om het op niveau te krijgen.
                als Caiwayklant zeer ontvreden over het handelen van Delta/Caiway omtrent dit product.
                ook HD zenders ontbreken die gewoon op de zenderlijst staan. En de app geeft niet heel mijn abo, dat is bij andere providers wel het geval en ook de bedoeling van een app dat je alle zenders overal kan kijken in Nederland.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X