Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer gaat men op DIT leveren volgens de zenderlijst?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-w...ooral-meer-hd/

    Bij KPN inmiddels wel ARD in HD, zo hoort het. Bij Caiway staat deze wel op de zenderlijst, maar doordat Delta/Caiway het verdomd deze zender om te zetten op DIT kunnen de Caiwayklanten er naar fluiten. Caiway komt hierdoor zijn belofte al een jaar lang niet na.

    Geldt inmiddels ook voor TVE (in februari al aangekondigd dat deze naar HD zou gaan via een nieuwsbrief!!) en SchlagerTV HD.

    Waneer wordt dit gefixt!?

    Reageer


    • #17
      Het komt ooit een keer goed...

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        Het komt ooit een keer goed...
        Bij Caiway stuit ik al een paar maand op de loze belofte "we zijn er mee bezig".
        Caiway spreekt overigens over de duitse zenderS in meervoud alsof er nog meer duitse zenders naar HD gaan (duits pakket?)

        Verder zie ik dat Delta het extra pakket nu aangepast heeft met standaard Fox Sports 1 t/m 5 en Film 1.
        Bij mijn weten koopt Caiway gezamenlijk in met Delta dus zou me niet verbazen dat het nieuwste pakket een verhoging krijgt en deze zenders toegevoegd krijgt.
        Maar wie weet wordt na de zomer opeens alles Delta en krijgen de Caiwayklanten het Delta-pakket.

        Reageer


        • #19
          Het is Foxsports 1 HD, Foxsports 2 HD en Foxsports 3 HD dat zijn de Foxsports Eredivisie kanalen die zitten in 120+ net als de HD kanalen van Film 1. De overige Foxsports kanalen Foxsports 4 HD, Foxsports 5 HD en Foxsports 6 HD is een apart abonnement.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
            Het is Foxsports 1 HD, Foxsports 2 HD en Foxsports 3 HD dat zijn de Foxsports Eredivisie kanalen die zitten in 120+ net als de HD kanalen van Film 1. De overige Foxsports kanalen Foxsports 4 HD, Foxsports 5 HD en Foxsports 6 HD is een apart abonnement.
            Hoe dan ook, ik zie Caiway die lijn wel doortrekken aangezien er sprake is van gezamenlijke inkoop.
            Maar ik zie Caiway ook al spoedig Delta worden, het is me te stil bij Caiway.

            Reageer


            • #21
              Het is stil vanwege Corana ...

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                Het is stil vanwege Corana ...
                Met alle versoepelingen is daar geen sprake meer van. Ik zie bij Caiway een totale stop op ontwikkelingen.
                Geen Gigabit, geen updates of upgrades. Alles leunt op Delta op dit moment en er veranderd eigenlijk totaal niet (buiten de HD upgrades die Delta al had doorgevoerd).
                Het lijkt er op alsof men druk aan het voorbereiden is op de migratie naar Delta en dat dit mogelijk na de bouwvak los gaat komen richting de Caiwayklanten.

                Reageer


                • #23
                  Ze zitten er al blijkbaar twee jaar dus weinig nieuws lijkt mij

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    Ze zitten er al blijkbaar twee jaar dus weinig nieuws lijkt mij

                    Klopt

                    en het logo van Caiway er af halen is voldoendE, maar goed woe weet blijven het twee bedrijven.
                    Ik kan het me eigenlijk zelf niet voorstellen.
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 Jul 2020, 23:57.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X