Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer gaat men op DIT leveren volgens de zenderlijst?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wanneer gaat men op DIT leveren volgens de zenderlijst?

    Nog steeds zijn de zenders ARD HD, SchlagerTV HD en TVE HD niet beschikbaar op DIT, terwijl de zenderlijsten van zowel Caiway als Delta anders aangeven.
    Wanneer wordt dit gefixt?

  • #2
    Op Delta zie ik ARD niet in HD staan op de zenderlijst van website.

    Reageer


    • #3
      Ik meen te weten dat de Deltaklanten ARD HD wel degelijk al op COAX hebben, maar deze staat bij de Caiwayklanten wel degelijk in de zenderlijst.
      Dus moet men gewoon leveren conform de zenderlijst. Of het bij Delta actief is doet er wat mij betreft dan niet toe.
      Maar TVE HD is door beide bedrijven toegezegd en SchlagerTV zou voor de Caiwayklanten ook HD moeten zijn.

      Men moet bij beide providers gewoon leveren conform zenderlijst. Het zijn twee providers die ieder voor zich gewoon moeten doen wat ze beloven en zich niet achter praatjes moeten gaan verschuilen.

      Reageer


      • #4
        Op Coax is ARD niet in HD

        Reageer


        • #5
          Volgens mij verwar je nu Caiway met Delta, Bordewolf. Blijkbaar nergens ARD in HD bij Delta. Niet op DIT en niet op de coax en ook niet vermeld op de website van Delta.

          Reageer


          • #6
            Wel bij Caiway... Dus moet het interactieve platform die HD zender leveren. Ik kan toch niet helpen dat ik bij Caiway zit en Caiway mij dit zender toezegt, net als SchlagerTV HD en TVE HD??

            Reageer


            • #7
              Ik heb niet het idee dat forumbeheerders hier iets doen met klachten over Caiway. Je weet zodra het uitkomt schermen ze met het feit dat het twee aparte bedrijven zijn ....

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Bordewolf Heb je een telefoon? Bel Caiway eens op en vraag het hun.

                  Reageer


                  • #10

                    Reageer


                    • #11
                      Gewoon scheiten op de klant heet dat. Al meer dan een jaar? Dat is toch minstens een flinke compensatie voor niet leveren van diensten.

                      Reageer


                      • #12
                        We schieten door en dat hebben mensen die hard hebben gewerkt aan regionalen in HD ook niet verdient.
                        Al klopt er niets van, ik ga mijn zinnen even op positieve zaken zetten,
                        Ons punt is wel duidelijk en ik ga er van uit dat ze het binnen deze week nog fixen.

                        Reageer


                        • #13
                          Groot gelijk Bordewolf. Anders heb je helemaal geen tijd meer om naar al die HD zenders te kijken....

                          Reageer


                          • #14
                            snoepdoos "Compensatie voor niet leveren van diensten"? Daar zou ik maar niet te hoog op inzetten want daar hebben ze nog nooit van gehoord.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door deroeck Bekijk bericht
                              Groot gelijk Bordewolf. Anders heb je helemaal geen tijd meer om naar al die HD zenders te kijken....
                              Maar het is nog steeds niet gefixt. Bij Caiway nog steeds drie kanalen in SD die volgens de zenderlijst HD moeten zijn.
                              Ik heb ze al zo vaak genoemd dus ik herhaal ze even niet. Als Delta en Caiway verschillende bedrijven zijn en in het geval van tv geen moer met elkaar te maken hebben kan er dan even voor worden gezorgd dat de Caiwayklanten WEL ARD, SchlagerTV en TVE in HD ontvangen via de interactieve glasvezeldiensten conform de Caiway zenderlijst ?

                              Bedankt alvast aan de technici van Delta aan wie zit werk is uitbesteed!!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X