Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dit

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Dit

    Beeld bevriest tijdens journaaluitzending van 20.00 meerderenalen gedurende meerdere sec dus missen we stukjes journaal DIT blijft voor ons een probleem

  • #2
    Dat was bij mij ook zo. Echt weer zoals vanouds. Erg vervelend, om moedeloos van te worden.7

    Reageer


    • #3
      21.08 beeldstond weer stil. Via DIT alsook via labtop. Betaal ik soms niet genoeg voor Zeelandnet?
      Poxtcode 4536CK.

      Reageer


      • #4
        Dat hoort niet, ik zou een klacht indienen op www.klacht.nl. Als het net zo voortvarend wordt behandeld als de mijne toen, hoor je helemaal niks meer. ..

        Reageer


        • #5
          DIT???
          een verloren race van deze club
          Gelukkig deze club op tijd verlaten
          Kijk nu ongestoord bij een provider
          waar het perfect werkt

          Reageer


          • #6
            Zo lang men Dolby ziet als niet noodzakelijk en iets dat ze niet meteen op moeten lossen zal dit product nooit omarmt worden.
            wanneer je standaarden niet doorgeeft via een decoder en denkt dat de afnemers nog in de jaren 90 hangen dan sla je de plank volledig mis,
            alleen al de uitspraak dat het invoeren van Dolby stuit op problemen zegt genoeg, Dan heb je echt de verkeerde softwareleveranciers gekozen of de verkeerder decoderleverancier. Dolby is een standaard sinds 2010 op alle televisies die vanaf 2010 zijn geleverd. Dat moet gewoon ondersteund worden.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Zo lang men Dolby ziet als niet noodzakelijk en iets dat ze niet meteen op moeten lossen zal dit product nooit omarmt worden.
              wanneer je standaarden niet doorgeeft via een decoder en denkt dat de afnemers nog in de jaren 90 hangen dan sla je de plank volledig mis,
              alleen al de uitspraak dat het invoeren van Dolby stuit op problemen zegt genoeg, Dan heb je echt de verkeerde softwareleveranciers gekozen of de verkeerder decoderleverancier. Dolby is een standaard sinds 2010 op alle televisies die vanaf 2010 zijn geleverd. Dat moet gewoon ondersteund worden.
              je houdt het misschien niet voor mogelijk, maar ik ben het helemaal en ook nog es hartgrondig met je eens

              maar weet je, als ALLES goed zou werken, BEHALVE het geluid, dan zou het best wel acceptabel zijn.
              Laatst bewerkt door fred44nl; 6 Jun 2020, 12:07.

              Reageer


              • #8
                Hallo58 als je toch de Deltaclub verlaten hebt en naar het KPN clubje gegaan bent wordt het ook dan eens geen tijd dat je het forum ook verlaat .

                Reageer


                • #9
                  fred44nl dan nog moet Dolby ook werken. De basis is wat mij betreft HD zenders, Dolby, HD-ondertiteling (hier is men eindelijk mee bezig!), teletekst.
                  Als alle nice to haves werken en een basis-element als Dolby-geluid niet dan sla je de plank als provider volledig mis. Dolby behoort tot het minimale wat je heden ten dage moet leveren.

                  Wat moet dat nog worden wanneer men een 4K kanaal moet gaan leveren!

                  Er worden wel degelijk verbeteringen doorgevoerd, en dat is toe te juichen. Maar een provider die het niet voor elkaar krijgt een Dolby-signaal te leveren in deze tijd wordt keihard uitgelachen!
                  Op de rol staan alle ondertitelingen die mogelijk zijn bij een zender en 888 en teletekstverbeteringen.
                  Zo heeft men eindelijk bij de RTL zenders de HD ondertiteling toegevoegd deze week (ook op COAX)
                  De SBS-zenders hebben ook al enige tijd HD ondertiteling, maar deze wordt nog steeds SD doorgegeven.

                  Reageer


                  • #10
                    Ik dacht Turbo,dat hier iedereen vrij mag reageren,of bent u ook een ja knikker ?

                    Reageer


                    • #11
                      Turbo

                      omdat ze zelfs dat niet voor elkaar krijgen op dit klets groepje

                      Reageer


                      • #12
                        Ik ben geen jaknikker Koekeroe , vindt alleen dat je niet meer commentaar moet leveren over iets wat je niet meer gebruikt .
                        niet iedereen kan overigens naar dat andere clubje dat adsl lijntje van kpn dat hier bij mij binnen komt geeft net 80 MB beetje traag vindt je niet .

                        Reageer


                        • #13
                          Turbo6208
                          ik heb liever een lagere snelheid dat wel werkt

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Hallo58 Bekijk bericht
                            ik heb liever een lagere snelheid dat wel werkt
                            met internet zelf van Delta is toch niet zo veel mis ??
                            het probleem zit in de dingen die ze er bij bedenken.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Hallo58 Bekijk bericht
                              Turbo, omdat ze zelfs dat niet voor elkaar krijgen op dit klets groepje
                              Als u dit "kletsgroepje" al veroordeelt, waarom doet u er wel aan mee ? De pot verwijt de ketel....

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X