Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

IR Extender

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • IR Extender

    Heb meerdere berichten gelezen met het verzoek voor aanschaf van een IR extender voor het bedienen van de DIT met je afstandsbediening indien het kastje in een afgesloten kastje staat. Antwoorden: Stuur een mail naar forrumbeheer ZeelandNet. Dus...Dat heb ik ook maar gedaan omdat ik nergens kan vinden waar je die kan aanschaffen.
    Krijg echter helemaal nergen een antwoord op

  • #2
    je kunt de vraag ook via Facebook stellen.
    veelal wordt daar beter op gereageerd.

    Reageer


    • #3
      Marmitek IR Transmitter PMXLITX

      Bstaat uit:
      P/N: 27804 (IR Transmitter / RF Transceiver)
      P/N: 27803 (IR Receiver / RF Transmitter)

      Hier ligt er een stof te vangen. Heb hem indertijd, dacht ik, bij Conrad gekocht
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #4
        Marmitek pmxlitx
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #5
          https://www.conrad.nl/p/marmitek-pow...diening-880167
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #6
            Heb er ondertussen eentje bij de Gamma gehaald en werkt perfect. Ga niet langer wachten op "service" van Delta

            Reageer


            • #7
              Het is bij veel Delta klanten de ervaring dat een e-mail naar forumbeheer niet wordt beantwoord. Het is dus affikken maandelijks en niet zeuren bij Delta

              Reageer


              • #8
                Goedemiddag rasimaging, dat is heel vervelend. Normaal gesproken pakken we snel de mailtjes op. Kun je anders nogmaals een mail sturen met je klantgegevens. Dan zorg ik er voor dat je snel de IR extender thuis hebt.

                Reageer


                • #9
                  Hebben jullie een e-mail stofzuiger? Bij Delta verdwijnen de e-mail s aan de lopende band, zo lijkt het,

                  Reageer


                  • #10
                    snoepdoos nee, we hebben geen e-mail stofzuiger. Maar heb je ook iets gestuurd naar de forumbeheer box zonder antwoord toevallig?

                    Reageer


                    • #11
                      Ok. Bedankt verzoek voor de Ir extender is opnieuw verstuurd

                      Reageer


                      • #12
                        Mijn collega heeft dit opgepakt. Je kunt de IR Extender binnen 3a5 werkdagen thuis verwachten.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X