Zo vandaag alles afgekoppeld, vd week terug sturen en weer terug naar de humax stukken beter :-) echt een tegenvaller
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Waarom kun je niet Vooruit spoelen bij programma gemist
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk berichtDelta is al drie jaar hiermee bezig heb ik gelezen. Ik heb het niet voor niets ook opgezegd.
Zo lang al mijn genoemde punten niet met spoed worden opgelost wordt het een fiasco.
Bij Caiway zijn er al abonnees die bewust het nieuwe pakket hebben gekozen. Deze abonnees zijn al aan het klagen omdat de geboden diensten slechts voor 20% de oude dienst benaderen. Het is gewoon een flutprodukt op dit moment en terug naar het oude is niet mogelijk.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door slabber23 Bekijk berichtWaarom kun je enkel de eerst 5min vooruit spoelen bij een programma gemist ? beetje jammer
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Benniegek Bekijk berichtJa daar baal ik ook van. Als je een programma half gekeken hebt, moet je als je terug wilt kijken eerst weer alles kijken wat je al gezien hebt! Dan heb ik al zoiets van: laat maar zitten....
Bij welk programma heb je dit?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
Dit is vanwege de afspraken met de content eigenaren. Dit is gelukkig niet bij elke zender!
Reageer
-
Het is gewoon triest. Bij Ziggo kan je op alle RTL zenders vooruitspoelen wannneer je maar wil. Daar zijn het ook opnames voor.
wanneer je gebruik maakt van begin gemist dan wordt bij Ziggo onthouden waar je gebleven bent en kun je via de app of in bed verder kijken.
Dat zijn bovendien zaken die bij Multiscreen van Caiway gewoon al konden en nu niet meer.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtHet is gewoon triest. Bij Ziggo kan je op alle RTL zenders vooruitspoelen wannneer je maar wil. Daar zijn het ook opnames voor.
wanneer je gebruik maakt van begin gemist dan wordt bij Ziggo onthouden waar je gebleven bent en kun je via de app of in bed verder kijken.
Dat zijn bovendien zaken die bij Multiscreen van Caiway gewoon al konden en nu niet meer.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht
Ferry was er maar weer al te snel bij om te roepen "nee hoor, dat is niet zo" en als je vervolgens om meer informatie vraagt hoor je niets meer.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Tsja. Als je hem gewoon niet gelooft, dan kan hij daar toch niet veel aan doen?
Reageer
-
Ik heb zelf geen Delta televisie meer, maar als je opneemt ( dus niet replay) van een RTL programma, kan je bij Delta dan niet doorspoelen bij het bekijken van de opname?
Bij Ziggo kan je inderdaad de opname gewoon doorspoelen. Bij terugkijken is dit helaas ook bij Ziggo geblokkeerd.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk berichtIk heb zelf geen Delta televisie meer, maar als je opneemt ( dus niet replay) van een RTL programma, kan je bij Delta dan niet doorspoelen bij het bekijken van de opname?
Daar hebben we twee jaar geleden een lang en uitgebreid topic over gehad.Laatst bewerkt door driepinter; 11 May 2020, 08:40.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer