Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta, antwoordnummer 10010, 2670 VB Naaldwijk, klopt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta, antwoordnummer 10010, 2670 VB Naaldwijk, klopt niet

    Ik heb interactieve televisie van Delta opgezegd en een bevestiging gekregen Van Delta van deze opzegging per e-mail.
    In de e-mail staat dat ik binnen veertien dagen de Kamai 7X kastjes terug moet zenden naar Delta.

    Het retourformulier was netjes bijgevoegd in de e-mail.
    Vanochtend print ik het retourforumulier uit en plak het adres label ervan op het pakketje wat ik had gemaakt.
    Een kopie van het adreslabel voeg ik bij in deze post.

    Het retouradres waar ik het heen moet sturen is:
    Delta
    Antwoordnummer 10010
    2670 VB Naaldwijk

    Kom ik aan op het PostNL agentschap, wordt het pakketje geweigerd door de computer van PostNL.
    Het antwoordnummer zit niet in het systeem van PostNL, dus het pakje kan niet verzonden worden.

    Ik vraag me af of het nog veel gekker kan?
    Delta, wat is er toch aan de hand? Er is bij mij al veel fout gegaan, maar dit slaat echt alles !!

    Ik ga er vanuit dat een forummedewerker van Delta hier een logische verklaring voor heeft .....


  • #2
    dan denk ik toch, dat het probleem in dit geval bij postnl zit.

    Reageer


    • #3
      https://twitter.com/caiway/status/822116460239654914

      2 jaar geleden was dit adres er dus ook al met berichten dat het niet klopt.
      Laatst bewerkt door JanPietJoris; 19 Apr 2020, 21:29. Reden: aanvulling/verduidelijking

      Reageer


      • #4
        Als ik via klantenservice zoek, vind ik weer een ander adres
        https://www.delta.nl/media/1739/retourformulier.pdf
        Maar je hebt je best gedaan toch, stuur ze een mailtje en geef aan waar en wanneer ze de apparatuur kunnen komen ophalen!!
        Of laat ze vooraf de kosten die je nog moet maken om het alsnog te versturen te vergoeden..

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
          Als ik via klantenservice zoek, vind ik weer een ander adres
          https://www.delta.nl/media/1739/retourformulier.pdf
          ik kan me vergissen, maar dat lijkt me voor Delta Fiber Zakelijk.

          Reageer


          • #6
            Het laatst bekende adres was in Bleiswijk. Maar vreemd genoeg moet ik het nu dus naar Naaldwijk sturen, wat dus niet gaat....

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
              Het laatst bekende adres was in Bleiswijk. Maar vreemd genoeg moet ik het nu dus naar Naaldwijk sturen, wat dus niet gaat....
              neem contact op met Delta via Facebook of Twitter.

              Reageer


              • #8
                Ik bel morgen wel. Het kan natuurlijk ook dat een forummedewerker van Delta, licht in de duisternis brengt ..

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                  ik kan me vergissen, maar dat lijkt me voor Delta Fiber Zakelijk.

                  Reageer


                  • #10
                    Ik heb het nog even gecontroleerd. Het juiste adres is

                    Apparatuur retour tbv DELTA
                    Antwoordnummer 17091
                    2650VK Bleiswijk

                    Reageer


                    • #11
                      [QUOTE=Frieterie;n182936]Ik heb interactieve televisie van Delta opgezegd en een bevestiging gekregen Van Delta van deze opzegging per e-mail.
                      In de e-mail staat dat ik binnen veertien dagen de Kamai 7X kastjes terug moet zenden naar Delta.

                      Het retourformulier was netjes bijgevoegd in de e-mail.
                      Vanochtend print ik het retourforumulier uit en plak het adres label ervan op het pakketje wat ik had gemaakt.
                      Een kopie van het adreslabel voeg ik bij in deze post.

                      Het retouradres waar ik het heen moet sturen is:
                      Delta
                      Antwoordnummer 10010
                      2670 VB Naaldwijk

                      Kom ik aan op het PostNL agentschap, wordt het pakketje geweigerd door de computer van PostNL.
                      Het antwoordnummer zit niet in het systeem van PostNL, dus het pakje kan niet verzonden worden.

                      Ik vraag me af of het nog veel gekker kan?
                      Delta, wat is er toch aan de hand? Er is bij mij al veel fout gegaan, maar dit slaat echt alles !!

                      Ik ga er vanuit dat een forummedewerker van Delta hier een logische verklaring voor heeft .....

                      [/QUOT
                      zelfs als je der vanaf wilt, gaat het nog fout.
                      Typies Delta
                      gelukkig deze stap al dik 1 jaar geleden gemaakt.
                      nu zeer tevreden ondanks de lage, maar wel stabiele internet verbinding

                      Reageer


                      • #12
                        Beste Edwin, dat vermoedde ik zelf ook inmiddels, maar waarom stuurt Delta mij dan een e-mail en een retourlabel met een verlopen antwoordnummer?

                        Reageer


                        • #13
                          Het is hier echt net Fawlty Towers.

                          Reageer


                          • #14
                            Je hebt helemaal gelijk, Basil

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                              Beste Edwin, dat vermoedde ik zelf ook inmiddels, maar waarom stuurt Delta mij dan een e-mail en een retourlabel met een verlopen antwoordnummer?
                              Kan je mij een e-mail sturen met de klantgegevens en een link naar dit bericht? Dan laat ik dit voor je nazien. De e-mail mag je richten aan [email protected]

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X