Ik heb interactieve televisie van Delta opgezegd en een bevestiging gekregen Van Delta van deze opzegging per e-mail.
In de e-mail staat dat ik binnen veertien dagen de Kamai 7X kastjes terug moet zenden naar Delta.
Het retourformulier was netjes bijgevoegd in de e-mail.
Vanochtend print ik het retourforumulier uit en plak het adres label ervan op het pakketje wat ik had gemaakt.
Een kopie van het adreslabel voeg ik bij in deze post.
Het retouradres waar ik het heen moet sturen is:
Delta
Antwoordnummer 10010
2670 VB Naaldwijk
Kom ik aan op het PostNL agentschap, wordt het pakketje geweigerd door de computer van PostNL.
Het antwoordnummer zit niet in het systeem van PostNL, dus het pakje kan niet verzonden worden.
Ik vraag me af of het nog veel gekker kan?
Delta, wat is er toch aan de hand? Er is bij mij al veel fout gegaan, maar dit slaat echt alles !!
Ik ga er vanuit dat een forummedewerker van Delta hier een logische verklaring voor heeft .....
In de e-mail staat dat ik binnen veertien dagen de Kamai 7X kastjes terug moet zenden naar Delta.
Het retourformulier was netjes bijgevoegd in de e-mail.
Vanochtend print ik het retourforumulier uit en plak het adres label ervan op het pakketje wat ik had gemaakt.
Een kopie van het adreslabel voeg ik bij in deze post.
Het retouradres waar ik het heen moet sturen is:
Delta
Antwoordnummer 10010
2670 VB Naaldwijk
Kom ik aan op het PostNL agentschap, wordt het pakketje geweigerd door de computer van PostNL.
Het antwoordnummer zit niet in het systeem van PostNL, dus het pakje kan niet verzonden worden.
Ik vraag me af of het nog veel gekker kan?
Delta, wat is er toch aan de hand? Er is bij mij al veel fout gegaan, maar dit slaat echt alles !!
Ik ga er vanuit dat een forummedewerker van Delta hier een logische verklaring voor heeft .....
Reageer