Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zelf de toespraak van de premier was niet te volgen zonder haperingen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zelf de toespraak van de premier was niet te volgen zonder haperingen


  • #2
    Bekend probleem. Het TV netwerk kan het niet aan van Delta/Caiway. Dat zie je ook bij voetbalwedstrijden.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door eric1414 Bekijk bericht
      Wees blij, wie wil nou horen wat die trekpop te vertellen heeft.

      Reageer


      • #4
        Wees blij? Je praat een ernstig gebrek van Delta gewoon goed?

        Reageer


        • #5
          Er is gewoon een bufferingprobleem bij belangrijke tv-evenementen. Het is triest, maar om nu allemaal vol op het orgel te gaan of steeds maar met loze niet ter zake reacties te komen helpt niet veel.

          Delta zal er alles aan doen om dit te verhelpen, natuurlijk kent men de oorzaak. Er is al een bedrijf in de hand genomen.
          Maar met technici en ICT-personeel dat dringend wordt verzocht thuis te werken zodat ze niet omvallen kunnen we nu eenmaal niet verwachten dat de oplossing er sneller zal zijn dan wij graag willen. Wie weet kan er veel op afstand, maar als men op locatie zaken moet gaan doen, no way dat beide bedrijven dit toelaten op dit moment.

          Reageer


          • #6
            Waar andere aanbieders snel technisch schakelen en ook in deze tijd KPN en Ziggo een maand lang de Film1 zenders doorgeven aan elke klant en dus thuiswerken geen probleem is, wordt dit opeens wel een probleem voor Delta Fiber?

            Ligt het dan aan thuiswerken of toch aan Delta Fiber ? ...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

              Wees blij, wie wil nou horen wat die trekpop te vertellen heeft.
              Zo'n 7 miljoen mensen vonden het in ieder geval wel de moeite waard om te kijken...

              Ik snap dat je geen Rutte fan bent, maar dat is nog geen reden om gelijk zo denigrerend te doen.

              Reageer


              • #8
                Dat dit af en toe de kop op steekt bij massaal kijken, is bekend.
                Of het nu om DIT of op laptop/pc kijken gaat.

                Heel jammer is, dat er niet officieel gereageerd wordt.
                Op zijn minst kan er toch aangegeven worden binnen welke termijn dit opgelost zou moeten worden.

                Niet reageren is niet zo klantvriendelijk en daarmee krijg je er ook steeds meer topics over.

                Wij betalen toch netjes voor de afgenomen producten.

                Reageer


                • #9
                  Dat zou netjes zijn maar verwacht ik niet.

                  Reageer


                  • #10
                    Sommige mensen vinden het triest maar ik ben van mening dat het niet alleen aan Delta ligt niet dat ik Delta goed wil praten .
                    Maar ik heb in het begin ook aardig wat problemen gehad zelfs een simpel hdmi kabeltje tussen de kast en de tv zorgde al voor storing ,na dat ik deze vervangen had had ik veel minder last van storende beelden buiten om een tijd terug dat de beelden bevriesden op rtl 7 wat voor sommige voetbal fanaten niet leuk was maar verder geen problemen .
                    ik heb een 400 mb abbo dat draagt ook bij aan een beter beeld .
                    Maar ik ben het roerend eens met Bordewolf dat virus draagt er ook aan bij , buiten dat de meeste icters van huis uit moeten werken ik de vraag ook gestegen , ik denk dat er veel meer mensen nu tv kijken dan normaal een heleboel mensen zitten door de maatregelen thuis die normaal aan het werk zijn of hun vertier ergens anders zoeken .

                    Reageer


                    • #11
                      Ook voor het thuiswerken i.v.m. Coronavirus was dit al het geval hoor.

                      Maar Delta Fiber, reageer nu eens.
                      Ik heb al aangegeven in een ander item, dat dit een herhaling van zetten is.
                      Dergelijke problemen hebben nu voor de 2 keer!

                      We hebben namelijk wel voor dit de uitrol van dit traject abonnementsverhogingen gehad.
                      Waar voor zijn geld, blijft helaas uit.

                      Reageer


                      • #12
                        Nu ook weer vastlopers met het journaal van 12.00 uur op NPO1. Het is een grote schande.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                          Waar voor zijn geld, blijft helaas uit.
                          Als het zo slecht is, waarom blijf je dan abonnee?

                          Reageer


                          • #14
                            Ik keek net naar het nieuws op de VRT. Om de vijf minuten staat het beeld steeds tien seconden stil op de Kamai 7X.

                            Met alle respect, dit kan je niet maken naar je klanten, Delta.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                              Als het zo slecht is, waarom blijf je dan abonnee?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X