Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vastlopende tv-gids

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vastlopende tv-gids

    Bij het gebruik maken van de DIT tv-gids, blijft die geregeld vasthangen. Dan ben je aan het scrollen, en ineens doet die niets meer, om dan 4-5 seconden later ineens een pak verder te schieten (de keren dat je nog drukte toen het al vasthong, worden blijkbaar wel onthouden...). Herstarten helpt niet, kastje is met de kabel aangesloten. Is dit een gekend probleem, of is het kastje defect?

  • #2
    Is dit op een specifieke zender dat je hiermee problemen ervaart?

    Reageer


    • #3
      Als je te snel scrollt kan het kastje het niet aan. Heb ik ook hoor.

      Reageer


      • #4
        Je moet het tempo

        Reageer


        • #5
          Van Delta gebruiken

          zeeeeeer. Traag handelen

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
            Is dit op een specifieke zender dat je hiermee problemen ervaart?
            Nee, met de tv-gids. Maakt niet uit op welke zender ik op dat moment aan het kijken ben.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
              Als je te snel scrollt kan het kastje het niet aan. Heb ik ook hoor.
              Dat snap ik, maar het loopt vast na 3-4 programma's te scrollen op dezelfde zender. Als je bv gewoon even wilt zien welke film ze 's avonds gaan spelen...

              Reageer


              • #8
                Het is de knulligheid ten top toch?
                Op mijn televisie met DVB-C met programmagids loopt er niks vast.
                Ook op mijn Apple TV 4K loopt er niks vast.

                Maar Delta lanceert een dienst en het is huilen met de lamp aan. Je hoeft niet echt snel of lang te scrollen en het wordt het digitale kastje van Delta al teveel.

                Reageer


                • #9
                  Hier hetzelfde probleem met de DIT settop box EPG. Bij ons laadt de tv-gids niet lekker als je wilt terugkijken. De EPG wordt deels geladen, maar als je naar een dag (of twee) eerder gaat blijft die dag eerst leeg, of alles staat door elkaar of als je erin scrolt schiet de gids opeens naar een andere dag. Zo kun je dus niet goed terugkijken.
                  We hebben de eettop-box al verschillende malen even spanningsloos gemaakt maar dit geeft geen verandering. De box is bedraad aangesloten op een 400/100 abonnement, TV en radio spelen op het moment prima dus het is alleen de programmagids. Als ik op mijn tablet in de Delta TV app scroll in de EPG dan werkt die probleemloos.
                  Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....

                  Reageer


                  • #10
                    Zoals gewoonlijk blijft het weer oorverdovend stil van Delta's kant....

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X