Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Sbs 6 loopt vast en vaak slecht beeld

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Sbs 6 loopt vast en vaak slecht beeld

    De laatste weken loopt bij het kijken van sbs6 het beeld steeds vast, en is de kwaliteit steeds slecht
    Het is toch om gek van te worden!!!!
    Wanneer gaat dit irritante apparaat nu eens fatsoenlijk werken.
    Het is vanaf het begin al een ellende!!

  • #2
    Klopt helemaal ook opveronica steeds stilstaand beeld, en kwaliteit heel. Slecht wanneer wordt hier wat aan gedaan. Gaarne antwoord aub

    Reageer


    • #3
      Er wordt vanavond heel hard geklaagd over Veronica tijdens de voetbal. Stilstaand en hakkelend beeld.
      Iets zegt me dat men de vraag niet aankan op het nieuwe platform en er geen moer met klachten wordt gedaan.
      Deze klachten houden nu zeker al drie weken aan en op Twitter regent het vanavond klachten bij Caiway.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Er wordt vanavond heel hard geklaagd over Veronica tijdens de voetbal. Stilstaand en hakkelend beeld.
        Iets zegt me dat men de vraag niet aankan op het nieuwe platform en er geen moer met klachten wordt gedaan.
        Deze klachten houden nu zeker al drie weken aan en op Twitter regent het vanavond klachten bij Caiway.
        Ook op Delta twitter hetzelfde verhaal. Triest hoor maar wel volle bak betalen.

        Reageer


        • #5
          Geen idee kijk steeds minder tv en steeds meer streaming diensten.
          op termijn gaat de digitale tv bij mij er gewoon uit. Of ik neem een goedkopere concurrent, maar ja die is er niet.

          Reageer


          • #6
            Niet alleen op Veronica maar ook op FOX voetbal , is dezelfde wedstrijd op Ziggo geen problemen.
            Het is om gek te worden die stilstaande beelden op Veronica en FOX .
            Bij navraag ligt het altijd aan de klant zijn kabels ,aansluitingen etc...
            Betalen voor glasvezel , maar niet aanwezig!!!!!!!
            Laatst bewerkt door Mokum05; 12 Mar 2020, 13:24.

            Reageer


            • #7
              Bij ons is het ook zo ,verschrikkelijk irritant ,dit is al 10 dagen zo ,het zou zo gauw mogelijk opgelost worden ,laat dat gauw er maar vanaf .

              Reageer


              • #8
                Hier kon je gisteravond ook met fatsoen geen voetbal kijken op Veronica. Steeds wegvallen.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Pieter48 Bekijk bericht
                  Hier kon je gisteravond ook met fatsoen geen voetbal kijken op Veronica. Steeds wegvallen.
                  Heb je ook Ziggo sport !! Op Ziggo sport was er geen storing.

                  Reageer


                  • #10
                    Het probleem is met interactieve televisie van Delta, dat hoe meer mensen gelijk kijken naar een zender, des te rotter het beeld wordt.
                    Daar ben ik na drie weken klant bij Delta al achter.

                    Reageer


                    • #11
                      Zonder DIT-kastje (:-)) en alleen zo'n smartcard in de TV, heb ik nergens last van: alles (ook Fox, Ziggo en Veronica) loopt als een zonnetje :-)
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                        Het probleem is met interactieve televisie van Delta, dat hoe meer mensen gelijk kijken naar een zender, des te rotter het beeld wordt.
                        Daar ben ik na drie weken klant bij Delta al achter.
                        En dan te bedenken dat er via Caiway ook nog een legio nieuwe klanten zijn aangesloten op dit platform. Het regende klachten gisteren.
                        En dan te bedenken dat het oude platform van Caiway nooit problemen vertoonde....

                        Reageer


                        • #13
                          Het is nog steeds niet over ,nu weer op npo1 .ik denk dat ik mijn smartcard er ook weer in ga zetten ,

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door jet Bekijk bericht
                            Het is nog steeds niet over ,nu weer op npo1 .ik denk dat ik mijn smartcard er ook weer in ga zetten ,
                            NPO1,vanzelfsprekend bij de Corana-updates die goed bekeken worden. Wie is de Mol zal ook wel drama worden vanavond.

                            Reageer


                            • #15
                              Waarom gaan er geen alarmbellen af bij Delta met zoveel klachten over interactieve televisie?
                              Zo jaag je toch alle klanten vanzelf weg?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X