Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Interactieve tv via Humax 5200C ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Nog deze maand komt de grote update aldus Caiway. Daar zitten alle oplossingen in voor tal van problemen.

    Ik ben het eens met Frieterie. Wanneer je kijkt naar KPN en Ziggo dan is Delta en Caiway niet slagvaardig.
    Regionalen niet in HD, 4K-zenders ontbreken, geen netflix en videoland via de decoder.

    En vraag je er naar dan zeggen ze glashard: we hebben daarop dit moment geen concrete plannen voor. wtf? Dat mag ik toch hopen! We betalen net zo veel als wat we bij KPN en Ziggo zouden doen (Die we niet kunnen krijgen) maar plannen om de prijs en kwaliteit in verhouding te brengen tot de concurrentie ho maar!

    Reageer


    • #17

      Reageer


      • #18
        Ik heb zelf een 5200C en interactieve tv is alleen geschikt voor Ziggo, hang er maar een netwerkkabel aan en je zult
        zien er komt helemaal niets.
        Bijgevoegde bestanden
        Laatst bewerkt door driepinter; 11 Mar 2020, 08:25.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
          We zijn wij continu bezig met het verbeteren van de interactieve tv, om deze zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken.
          Wat betreft de bovenstaande feedback staat gelukkig op de lijst om te verbeteren.

          Reageer


          • #20
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 11 Mar 2020, 19:34.

            Reageer


            • #21

              Reageer


              • #22
                Het regent klachten over interactieve televisie van Delta en Caiway. Het wordt tijd voor compensatie. Dit geklungel duurt echt veel te lang.

                Reageer


                • #23
                  Abonnement van 3,50 euro heb ik weer opgezegd en de settopbox ga ik morgen weer terugsturen.
                  We houden het toch maar gewoon bij de Humax, tegenwoordig kun je toch veel programma's/series terugkijken bij programma gemist online.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X