Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Interactieve tv via Humax 5200C ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Interactieve tv via Humax 5200C ?

    Na zo'n 10 jaar de Humax 5050C te hebben gebruikt, begon die kuren te vertonen met programma's opnemen (zie ander topic). Nu inmiddels een Humax 5200C kunnen aanschaffen (wel oud model, maar voldoet prima), als het goed is zou ik via deze decoder interactieve tv moeten kunnen ontvangen. Maar dat blijkt toch niet te werken.

    Toen wat opgezocht op Mijn Delta en toen ging ik ervan uit dat ik een Delta Interactieve HD TV abonnement van 3,50 euro erbij moest pakken. Nu kreeg ik een mail ze het hebben aangepast en dat er een pakje naar me wordt gestuurd. Wat sturen ze dan op .. toch geen interactief tv kastje, want die heb ik niet nodig aangezien ik al een Humax 5200C heb die geschikt is daarvoor ?

    Of heb ik dat abonnement van 3,50 euro helemaal niet nodig ? Zo niet, waarom lukt het me dan niet via de Humax, internet verbinding is gewoon juist ingesteld.

  • #2
    Ze sturen je een DIT onrvanger.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Kevin.L Bekijk bericht

      Of heb ik dat abonnement van 3,50 euro helemaal niet nodig ? Zo niet, waarom lukt het me dan niet via de Humax, internet verbinding is gewoon juist ingesteld.

      Reageer


      • #4
        Het witte kastje is alleen verrekte handig....

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Het witte kastje is alleen verrekte handig....
          vooral als je de reclame wilt doorspoelen
          om maar te zwijgen van het halverwege een opname hervatten.
          oh wacht even, dat kan bij DIT meestal niet.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

            vooral als je de reclame wilt doorspoelen
            om maar te zwijgen van het halverwege een opname hervatten.
            oh wacht even, dat kan bij DIT meestal niet.
            Dit kon bij Caiway wel. Bij gemist werd onthouden tot hoe ver je gekeken had.
            Inderdaad heeft het platform van Delta dit nog niet. Maar de update komt dit kwartaal nog!

            Reageer


            • #7
              Als het net zo vlug gaat als ondertiteling 888 kan je nog 2 jaar wachten.

              Reageer


              • #8
                Wat me zo tegenvalt bij Delta is dat alles zo tergend langzaam gaat met betrekking tot het oplossen van problemen.
                KPN lag recent onder vuur door zijn verplichte HDR stand en nog geen week later, lost KPN dit op.

                Delta zou eens meer ook zo moeten gaan denken richting zijn klanten.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                  Wat me zo tegenvalt bij Delta is dat alles zo tergend langzaam gaat met betrekking tot het oplossen van problemen.
                  KPN lag recent onder vuur door zijn verplichte HDR stand en nog geen week later, lost KPN dit op.

                  Delta zou eens meer ook zo moeten gaan denken richting zijn klanten.
                  Dat proberen we o.a. via dit forum al jaren voor elkaar te krijgen...maar n.m.m. gaat het alleen maar langzamer en moeizamer. Vaak krijg je niet eens een reactie als je hier iets aankaart!

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    Dit kon bij Caiway wel. Bij gemist werd onthouden tot hoe ver je gekeken had.
                    Inderdaad heeft het platform van Delta dit nog niet. Maar de update komt dit kwartaal nog!
                    Wat me zo irriteert in dit forum is dat steeds maar vergeleken wordt met andere internetproviders zoals Caiway, KPN, Ziggo enz enz. Stap dan over en blijf bij die providers en vervuil dit forum niet met al die appels en peren.
                    Laatst bewerkt door _onbekend_; 10 Mar 2020, 11:11.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Kevin.L Bekijk bericht
                      Na zo'n 10 jaar de Humax 5050C te hebben gebruikt, begon die kuren te vertonen met programma's opnemen (zie ander topic). Nu inmiddels een Humax 5200C kunnen aanschaffen (wel oud model, maar voldoet prima), als het goed is zou ik via deze decoder interactieve tv moeten kunnen ontvangen. Maar dat blijkt toch niet te werken.

                      Toen wat opgezocht op Mijn Delta en toen ging ik ervan uit dat ik een Delta Interactieve HD TV abonnement van 3,50 euro erbij moest pakken. Nu kreeg ik een mail ze het hebben aangepast en dat er een pakje naar me wordt gestuurd. Wat sturen ze dan op .. toch geen interactief tv kastje, want die heb ik niet nodig aangezien ik al een Humax 5200C heb die geschikt is daarvoor ?

                      Of heb ik dat abonnement van 3,50 euro helemaal niet nodig ? Zo niet, waarom lukt het me dan niet via de Humax, internet verbinding is gewoon juist ingesteld.
                      Kan je mij via de e-mail je klantgegevens toezenden met een link naar dit forum bericht. Dan zal ik indien gewenst de aanvraag voor de settopbox annuleren. De interactieve diensten zijn niet mogelijk via de humax decoder.

                      Je mag de e-mail richten aan [email protected]

                      Reageer


                      • #12
                        Wat een rare reactie Hillebregt. Ik ben klant van Delta met bepaalde klachten die niet snel opgelost worden.
                        Ik neem een product af met dezelfde soort diensten als bijvoorbeeld een KPN.
                        Delta incasseert ook zeker geen lager bedrag als KPN.
                        Alleen als het op de service aankomt is het opeens een stuk minder, tot zover mijn indruk.

                        Dit valt mij op en lijkt me een dringend verbeterpunt voor Delta. Op deze manier blijven de klanten niet, dat kan ik je wel zeggen.
                        Als de service van Delta niet snel verbetert ben ik snel weer weg. Ik mag gewoon voor maandelijkse afdracht een bepaalde kwaliteit van service verwachten en
                        een product wat goed werkt.

                        Reageer


                        • #13
                          We zijn wij continu bezig met het verbeteren van de interactieve tv, om deze zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken.
                          Wat betreft de bovenstaande feedback staat gelukkig op de lijst om te verbeteren.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                            Ik mag gewoon voor maandelijkse afdracht een bepaalde kwaliteit van service verwachten en een product wat goed werkt.
                            Of je verwacht gewoon te veel.

                            Reageer


                            • #15
                              Als ik zie hoe een interactieve ontvanger werkt bij KPN 4K of Media box Next van Ziggo, denk ik zeker niet dat ik teveel verwacht.
                              Bij een bepaalde maandelijkse kostprijs verwacht ik gewoon wat. Delta is niet bepaald een prijsvechter.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X