Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prijs Interactieve TV Abo

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Prijs Interactieve TV Abo

    Ik zag net op mijn-Delta dat ik naast de 3.50 voor de interactieve tv-ontvanger ook nog 8 euro per maand betaal voor het interactief 90+ zenders pakket. Ik dacht toen ik het contract afsloot dat de prijs voor interactief 3.50 per maand was maar blijkt dus 11.50 euro per maand te zijn. Kan ik dat zenderpakket opzeggen en dan alsnog gebruik maken van de interactieve functies of werkt het kastje niet zonder dat zenderpakket?

  • #2

    Reageer


    • #3
      Ja dat had ik al begrepen. Nu wil ik DIT opzeggen maar op mijn delta kan ik 1. mijn contract gegevens voor DIT nergens vinden, dus weet de ingangsdatum niet en of ik al kan opzeggen, 2. ik kan de intertactieve tv ontvanger en het 90+ pakket wel uitvinken maar dan word het 50+ pakket automatisch aangevinkt en dat kan ik niet uitzetten. Ik wil weer gewoon tv kijken via coax maar moet ik daarvoor nu het 50+ pakket hebben? Ik dacht dat ik al 23 euro p/m betaal voor basis tv.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Pk74 Bekijk bericht
        1. mijn contract gegevens voor DIT nergens vinden, dus weet de ingangsdatum niet en of ik al kan opzeggen
        voor zover ik weet is DIT maandelijks opzegbaar.

        2. ik kan de intertactieve tv ontvanger en het 90+ pakket wel uitvinken maar dan word het 50+ pakket automatisch aangevinkt en dat kan ik niet uitzetten.
        als je zowel 50+ als 90+ uit zou kunnen zetten, dan heb je in feite helemaal geen TV meer.
        of dat ook echt zo werkt, dat weet ik niet, maar zo werkt het abonnement in ieder geval wel.

        Ik wil weer gewoon tv kijken via coax maar moet ik daarvoor nu het 50+ pakket hebben?
        inderdaad.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
          als je zowel 50+ als 90+ uit zou kunnen zetten, dan heb je in feite helemaal geen TV meer.
          of dat ook echt zo werkt, dat weet ik niet, maar zo werkt het abonnement in ieder geval wel.
          Dan heb je dus het ongecodeerde zenderaanbod (digitaal kijken zonder smartcard) oftewel 30+ zenders.

          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
          voor zover ik weet is DIT maandelijks opzegbaar.
          Toch vraag ik mij af hoe dit logistiek allemaal geregeld wordt bij maandelijkse opzegging van DIT, kun je dan per maand de ontvanger weer terugsturen ?

          Zomaar benieuwd maar kun je nu ook al die andere regionale zenders op kanaal 60 tot en met 70 bekijken op DIT ?
          Laatst bewerkt door driepinter; 20 Dec 2019, 14:23.

          Reageer


          • #6
            Ik kan me voorstellen dat er wat verwarring is daar ik geen actuele zenderlijst met de opties kan vinden.

            Wel een oude en daarin had ik het pluspakket van 10,50 euro gratis bij mijn all in one pakket.

            Nu betaal ik ineens 18 euro per maand voor extra zenders en echt begrijpen doe ik het nog niet dus als iemand het wel weet verneem ik dit natuurlijk graag

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door gijspepi Bekijk bericht
              Ik kan me voorstellen dat er wat verwarring is daar ik geen actuele zenderlijst met de opties kan vinden.

              Wel een oude en daarin had ik het pluspakket van 10,50 euro gratis bij mijn all in one pakket.

              Nu betaal ik ineens 18 euro per maand voor extra zenders en echt begrijpen doe ik het nog niet dus als iemand het wel weet verneem ik dit natuurlijk graag
              Flex pakket is het antwoord van Delta op KPN Hussel.

              Zenderoverzicht TV

              mogelijkheden per abonnement

              https://www.delta.nl/televisie/
              Laatst bewerkt door driepinter; 27 Dec 2019, 15:39.

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Volgens mij is het nog niet beschikbaar maar vraag het maar aan de klantenservice:

                  https://www.delta.nl/internet/veilig-internet/f-secure/

                  Hoe werkt F-Secure?

                  Laatst bewerkt door driepinter; 23 Dec 2019, 09:01.

                  Reageer


                  • #10
                    Dat de flexpakketten het antwoord is van Delta op KPN Hussel lijkt me zwaar overdreven.
                    KPN geeft tientallen meer HD zenders door als Delta interactief. Ook heeft KPN een hoop extra content waar Delta zelfs nog nooit van heeft gehoord.

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door gijspepi Bekijk bericht
                        jammer dat ik wel gratis licenties heb maar er nog niets aan heb, iemand enig idee vanaf wanneer dit wel het geval zal zijn ?
                        Moderator Edwinb heeft daar drie weken geleden dit over gezegd:

                        Vanaf 16 december komt dit beschikbaar via het MijnDELTA account. Op dit moment is dit nog niet beschikbaar.

                        zie
                        Laatst bewerkt door driepinter; 23 Dec 2019, 12:06.

                        Reageer


                        • #13
                          Dat is niet vreemd. Interactief biedt nu eenmaal alle mogelijkheden om onbeperkt HD door te geven.
                          Ik zie dat SchlagerTV HD nu ook bij Delta is toegevoegd? Tja die zenders stond al op het platform omdat Caiway deze al door gaf :-)

                          ARD HD en Discovery ID HD ontbreken bijvoorbeeld nog op interactief. Die worden in de nabije toekomst OOK toegevoegd (de Caiwayklanten zitten hier al 7 maanden op te wachten en Delta en Caiway maken van elkaars platform gebruik).

                          Dat zal ook zo zijn met alle regionale zenders, die kan men vanuit de nieuwe aanleverstraat doorzetten in HD op interactief.
                          Wanneer men nieuwe contracten tekent met RTL zullen ook RTL Telekids, Lounge en Crime worden omgezet.

                          RAI UNO HD is zoals ik gelezen heb inmiddels ook beschikbaar evenals CNN HD. RTL HD, Pro7 en Sat1 zijn ook in HD beschikbaar, maar daar zal wel gelden dat daar ook contracten onder liggen.

                          Op interactief is qua HD en UHD de sky the limit. Wen er maar aan dat COAX je niet meer alles gaat faciliteren qua HD zenders.

                          Tot slot: vanaf 6 januari 2020 gaat Streekomroep WOS naar HD, ze praten wel toevallig weer over het welbekende kanaal 12:
                          https://mediamagazine.nl/streekomroe...en-bij-caiway/
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 23 Dec 2019, 13:05.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X