Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Programma's opnemen werkt niet zoals je mag verwachten :-(

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

    De 5050C kan het inderdaad ook prima, maar dat is zelf een nog wat ouder model dan de 5200C en 5400C
    Laatst bewerkt door fred44nl; 14 Nov 2019, 11:10.

    Reageer


    • #17
      Ik heb tweemaal de 5050 in gebruik en die hebben toch echt allebei 2 tuners

      Reageer


      • #18
        Feit blijft dat Delta er blijkbaar niks aan wil doen. Het ligt aan de programmamakers. Maar hoe komt het dan als je NL Ziet gebruikt dat de programma's dan wel op tijd beginnen en eindigen?

        Het kan dus blijkbaar wel, als je de techniek goed gebruikt.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

          Ik heb tweemaal de 5050 in gebruik en die hebben toch echt allebei 2 tuners
          dan was ik misschien in de war met de 5300c

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
            Feit blijft dat Delta er blijkbaar niks aan wil doen...
            Wat moeten we doen dan? De programmamakers intimideren en eisen dat ze hun programma's optijd starten? Het probleem van het niet optijd starten van de programma's ligt inderdaad bij de programmamaker. Jouw aanname klopt dus niet.

            Waarom het op NL Ziet wel werkt? Geen idee. Waarschijnlijk gebruiken zij een ander systeem? Of krijgen zij de programma's op een andere manier aangeleverd. Ik kan daarop iig geen antwoord geven.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #21

              Reageer


              • #22
                Het is gewoon een drama !! Ik gebruik terugkijken bijna nooit meer omdat het zo gebrekkig werkt bij Delta en Caiway.

                Reageer


                • #23
                  Ik snap zelf de reacties niet zo goed. Stel het staat er niet helemaal op, dan kun je voor het restant toch even het volgende programma starten...??

                  Reageer


                  • #24
                    Om half acht vanochtend kon ik nog niet een journaal van half zeven terugkijken.
                    Wat een schaamteloze vertoning is dit toch!!
                    Delta en Caiway, los dit probleem op want andere providers hebben deze grote tekortkoming niet.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X