Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Uitzending gemist DIT werkt niet goed.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Uitzending gemist DIT werkt niet goed.

    Sinds de laatste weken zijn de terug te kijken programma's pas veel later terug te kijken.

    Een programma dat terug te kijken is herken je normaal gesproken via het "uitzending gemist terugkijk teken" (het pijltje) Dit tekentje staat dan ook niet bij het programma vermeld. Je kan er op klikken vanuit de EPG maar niets starten.

    voorbeeld:

    Op dit moment is er op NL1 vanaf 18.00u nog steeds niets terug te kijken via DIT. (Het is nu 21:42u).

    Het vreemde is: dit kan wel via de Android app. Streamen naar Chromecast lukt dan wel.

    Kan hier iemand naar kijken?


    Alvast bedankt.


    Mvg Marc

  • #2
    Het product DIT holt achteruit. Bij KPN kan je iets gelijk terugzien. Zoals het hoort!

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
      Het product DIT holt achteruit. Bij KPN kan je iets gelijk terugzien. Zoals het hoort!
      Dit is voor de Caiway-abonnees een significante achteruitgaan. Bij Caiway waren alle uitzendingen meteen beschikbaar.
      In de nieuwe app niet meer, en dat kan niet anno 2019!

      Reageer


      • #4
        Is dit altijd zo geweest bij DIT, dat je een programma niet gelijk na afloop kan terugzien?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
          Is dit altijd zo geweest bij DIT, dat je een programma niet gelijk na afloop kan terugzien?
          helaas wel ja.

          Reageer


          • #6
            Erg vreemd. De consument is toch gewend om iets gelijk te kunnen terugzien. Dat is zo bij Netflix, Videoland, NLZiet en KPN ( wellicht Ziggo ook) en dan denkt Delta samen met Caiway even terug te kunnen naar de Middeleeuwen met dit halfbakken gedoe? Ik ben echt sprakeloos!

            Reageer


            • #7
              Ben ik blij, dat ik de prutsers heb verlaten.
              ik kijk nu zonder storingen, en ook terug kijken
              ZONDER PROBLEMEN bij KPN
              en dat met een lagere internet snelheid!!

              GEGROET
              Laatst bewerkt door Hallo58; 1 Nov 2019, 16:43.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Hallo58 Bekijk bericht
                Ben ik blij, dat ik de prutsers heb verlaten.
                ik kijk nu zonder storingen, en ook terug kijken
                ZONDER PROBLEMEN

                GEGROET
                Hey Wim, ben je er ook weer? Gezellig!

                Reageer


                • #9
                  Ik heb hetzelfde probleem met omroep Zeeland. Als je om 20:19 uur ZeelandNu terug wilt kijken moet je terug gaan naar de uitzending van 18:00 uur

                  Reageer


                  • #10

                    Reageer


                    • #11
                      Dit ongemak hadden we ook niet bij Caiway Multiscreen. Dus dit is een stuk terug in de tijd voor de Caiwayklanten!

                      Reageer


                      • #12
                        Helaas moet ik mij aansluiten bij bovenstaande reacties. Wij herkennen ons in deze steeds minder wordende diensten. Wanneer gaat Delta investeren in verbeterde software?

                        Reageer


                        • #13
                          Sinds de laatste weken zijn de terug te kijken programma's pas veel later terug te kijken.

                          Een programma dat terug te kijken is herken je normaal gesproken via het "uitzending gemist terugkijk teken" (het pijltje) Dit tekentje staat dan ook niet bij het programma vermeld. Je kan er op klikken vanuit de EPG maar niets starten.

                          voorbeeld:

                          Op dit moment is er op NL1 vanaf 18.00u nog steeds niets terug te kijken via DIT. (Het is nu 21:42u).

                          Het vreemde is: dit kan wel via de Android app. Streamen naar Chromecast lukt dan wel.

                          Kan hier iemand naar kijken?


                          Alvast bedankt.


                          Mvg Marc
                          Twee weken geleden heb ik gevraagd of iemand van Delta hier naar kan kijken?! Er is nog niets veranderd en ik heb helaas nog geen reactie mogen ontvangen.

                          Zo te lezen wordt deze klacht gedeeld door meerdere abonnees.

                          delta, willen jullie alsjeblieft een update geven m.b.t. mijn klacht.


                          Alvast bedankt


                          Mvg Marc

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Marc72 Bekijk bericht
                            willen jullie alsjeblieft een update geven m.b.t. mijn klacht.

                            je kunt beter een email naar [email protected] sturen
                            vermeldt jouw klantnummer en omschrijf het probleem.

                            Reageer


                            • #15
                              Dankjewel Fred!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X