Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kijk Verder doet het niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kijk Verder doet het niet

    Als je een programma wat je teruggekeken hebt niet helemaal bekeken heb kon je via de kop Kijk Verder weer vervolgen. Dat werkt niet meer, hij begint vrolijk opnieuw. Dat is erg vervelend, zeker omdat je vaak niet kan doorspoelen.

  • #2
    Komt hier nog een reactie op, of worden meldingen voor kennisgeving aangenomen en gaat men lekker verder met andere zaken?

    Reageer


    • #3
      Ik vrees het tweede...:/
      Je bent alvast niet alleen met het probleem. De functie verderkijken die nooit goed werkt, in combinatie met het niet kunnen doorspoelen is ENORM vervelend.

      Reageer


      • #4
        Met welke opname ervaar je de problemen? Ik heb dit net getest met een uitzending van afgelopen weekend en kan gewoon verder kijken.

        Reageer


        • #5
          De Masked Singer van vrijdag 25 oktober

          Reageer


          • #6
            Hoe probeer je dit programma verder te kijken. Is dit via de settopbox, via de browser of via de DELTA tv app? Ik kan het programma hier verder kijken als ik dit momenteel test via de DELTA tv app.

            Reageer


            • #7
              Dat was via de settopbox.

              Reageer


              • #8
                Kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens en het serienummer van de settopbox. Dan kijk ik dit verder voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X