Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Gemist programma kan niet teruggekeken worden

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Gemist programma kan niet teruggekeken worden

    Wij kijken graag naar Expeditie Robbinson dus hadden aan het begin van het seizoen al aangegeven dat hij elke uitzending moest opnemen.
    Ik ga het hier niet hebben over dat het programma soms al een paar minuten bezig is als je terugkijkt, maar wel erg irritant. Het probleem is dat we de laatste aflevering van zondag 13 oktober niet terug kunnen kijken. Bij opnames staat hij er niet eens bij! en bij het kopje 'gemist' krijgen we de foutmelding; "dit programma kan nog niet worden afgespeeld. Probeer het later nog eens."

  • #2
    kan me de frustratie goed voor stellen.
    maar gelukkig kun je alle afleveringen van internet downloaden.

    Reageer


    • #3
      Ik had iets vergelijkbaars met Undercover in Nederland, ook van afgelopen zondag. Ook aangegeven dat de hele serie opgenomen moest worden. Die van 20-10 staat in mijn geplande opnames. Die van 13-10 is nergens te vinden en als ik hem alsnog wil opnemen krijg ik de melding dat 'ie al opgenomen is.....................

      Reageer


      • #4
        Ik heb ook deze problemen.

        Reageer


        • #5
          Dit komt waarschijnlijk door de storing van zondag avond .

          Reageer


          • #6
            Door de storing van zondagavond zullen de opnames die tussen 19.00 en 23.00 gepland stonden niet zichtbaar zijn. Deze uitzendingen zullen momenteel ook niet in gemist te zien zijn. Het is op dit moment niet mogelijk om opnames en uitzending gemist terug te kijken. Excuses voor het ongemak.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X