Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Welke HD zenders komende tijd erbij?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Welke HD zenders komende tijd erbij?

    Kan iemand van Delta aangeven of er plannen zijn om RTL Lounge en Crime en nog meer regionalen naar HD te zetten binnen DIT ?
    Kortom gaat er nu meer om naar HD?

    PS ARD HD ontbreekt nog steeds op het platform...
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 1 Oct 2019, 18:42.

  • #2
    Ik heb liever dat de belangrijkste zenders doorgeven gaan worden in 1080p, zoals NLziet doet

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
      Ik heb liever dat de belangrijkste zenders doorgeven gaan worden in 1080p, zoals NLziet doet
      Je kan daar toch de App van Delta/Caiway voor gebruiken , selecteer 1080p bij instelling en stream het naar je chromecast. Heb je hetzelfde effect. Zo werkt NL ziet ook

      Reageer


      • #4

        Over mogelijke bitrates bij 1080p is vorig jaar al een discussie geweest :


        https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...deo-bitrate-hd

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Over mogelijke bitrates bij 1080p is vorig jaar al een discussie geweest :


          https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...deo-bitrate-hd
          Via streamen heb je 1080p (instelbaar in de app). Het is en blijft niet duidelijk wat de webapp in Edge, Chrome en IE doet en welke bitrate daar wordt doorgegeven.
          Je zou ook daar de hoogste kwaliteit verwachten, maar uit ervaring blijkt slechts 4500

          Maar voor we off-topic gaan, ik hoop zelf dat Delta/Caiway nu doorpakt met HD en alles naar HD zet wat men maar enigszins beschikbaar heeft in DIT. Er zijn helaas nog veel zenders in SD die in HD beschikbaar zijn.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X