Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV aansluiten op het internet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TV aansluiten op het internet

    Gisteren kwam de monteur langs om een nieuwe modem te installeren en ik vroeg aan hem of hij ook even de tv op het internet kon aansluiten. Dus hij heeft gekeken en kon geen internet vinden. Hij zei ja dan zit het er niet op. Toen hij weg was heb ik zelf weer gekeken en het zal een klik verder. Dus als hij doorgeklikt had dan had hij het gevonden. Maar ja het was al half 5 he en dan willen ze naar huis.

    Echter als ik dan op internet kom dan krijg ik weer die foutmelding. Ik heb er een bijlage van bijgevoegd. Hoe krijg ik de tv nu op het internet? Het is een Sony Bravia
    Bijgevoegde bestanden

  • #2
    Je zit nu te klooien in de browser terwijl je in de instellingen van je TV moet zijn.

    Reageer


    • #3
      Dat snap ik niet vrieskist. Ik ga naar internet op mijn tv waar je normaal internet kijkt zeg maar en dan krijg je die melding

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door keestramper Bekijk bericht
        Echter als ik dan op internet kom dan krijg ik weer die foutmelding. Ik heb er een bijlage van bijgevoegd. Hoe krijg ik de tv nu op het internet? Het is een Sony
        Bravia
        Ligt het niet aan het feit dat de link die je wilt opvragen een non-secure is? Probeer eens een willekeurige andere website?
        Even checken:
        - zit de utp kabel in je TV (zat wellicht bij het oude modem wel in een modem/routerpoort)?
        - werkt op je TV de keuze 'Internetvideo' wel?
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Ja de UTP kabel zat bij het oude modem in een van de internetaansluitingen nu zit hij in de eerste poort maar moet misschien in de 2e poort. bij het oude modem kwam ik er overigens ook niet op en dacht dit lost de monteur wel op maar die kon "internet" niet vinden (internet pagina het internet van de tv)
          Ik wil wel een andere website opvragen maar zodra ik "internet" opstart kom ik direct op die link.

          Met 2 voeten op de grond kom je geen stap verder dus ik ben eens in de gebruiksaanwijzing gaan snuffelen en zag bij netwerkinstellingen dat je kan kiezen uit wifi en bedraad dus heb bedraad gekozen. Maar het resultaat is hetzelfde. Zodra ik internet opstart kom ik op die link

          Ik ben nog eens gaan kijken in die link en heb ergens op geklikt en dan kom je uit bij de installatie van een browser. Die moet er eerst op denk ik. Maar als ik dat doe dan loopt hij vast.De TV is ook enorm traag

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door keestramper Bekijk bericht
            Ik ga naar internet op mijn tv waar je normaal internet kijkt zeg maar en dan krijg je die melding
            Dat klopt ook; je TV maakt daarbij inderdaad gebruik van een (interne) browser...

            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Oke en hoe nu verder? Als ik dan in de link klik dan wil de tv een browser installeren van Opera. Niets mis mee als dat nodig is maar als ik die ga installeren dan loopt hij vast. Ik heb nu 3 keer geprobeerd deze te installeren maar steeds loopt hij vast. Ik doe iets fout wellicht maar wat doe ik fout?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door keestramper Bekijk bericht
                Ik doe iets fout wellicht maar wat doe ik fout?
                Welk type SONY TV heb je?
                Laatst bewerkt door Webkabouter; 16 Sep 2019, 10:16.
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X