Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zenderwijzigingen DIT - Meer zenders naar HD

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Nee hoor dit is sinds lancering van de app op 1 september 2016 alzo, de zenders zitten niet op Live TV
    dus ook niet in de app.

    zie overzicht

    Laatst bewerkt door driepinter; 26 Aug 2019, 07:55.

    Reageer


    • #32
      Ook hiermee zit Caiway vastgebakken aan Delta zoals nu blijkt.

      Reageer


      • #33
        Via de volgende link vind je een overzicht van de zenders die via de DELTA Tv App worden doorgegeven.
        https://www.delta.nl/tv-internet-tel...enderoverzicht

        Reageer


        • #34
          Disney Channel nu ook in HD (Kanaal 21)
          Stingray Classica ook HD (Kanaal 212)
          Stingray Jazz nu ook HD (Kanaal 215)
          EPop of Culture nu ook HD (Kanaal 353)
          TV 5 Monde Europe nu ook HD (Kanaal 500)
          Stingray iConcerts nu ook HD per 27-08(Kanaal 216)
          RTL Lounge nu ook HD per 27-08 (Kanaal 367)
          Laatst bewerkt door loeffenr; 27 Aug 2019, 19:32.

          Reageer


          • #35
            Ondanks eerdere berichten van jullie (webcare) wordt het aanbod toch gelijk getrokken met Caiway.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
              Ondanks eerdere berichten van jullie (webcare) wordt het aanbod toch gelijk getrokken met Caiway.
              Dat was afgelopen vrijdag al bekend. Jij bent de enige die in de ontkenningsfase bleef.

              Ik heb wel een vraag aan Edwinb ARD en ZDF zijn door de Caiwayklanten op de oude app wel degelijk te bekijken. Gaan jullie er wel voor zorgen dat dit zo blijft in die nieuw app? Ik neem toch niet aan dat de Caiwayklanten er op achteruit gaan?
              Er ontbreken meer zenders die Caiwayklanten buiten de deur kunnen kijken! Het lijkt me toch dat de zenders die nu bekeken kunnen worden in de oude app ook in de vernieuwde app te zien zijn. ARD HD en ZDF HD zijn maar voorbeelden, maar ook BBC2 HD.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 26 Aug 2019, 18:22.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
                Disney Channel nu ook in HD (Kanaal 21)
                Stingray Classica ook HD (Kanaal 212)
                Stingray Jazz nu ook HD (Kanaal 215)
                E Pop of Culture nu ook HD (Kanaal 353)
                TV 5 Monde Europe nu ook HD (Kanaal 500)
                ???????
                Ik heb ze toegevoegd aan de start van dit topic. Kom maar door wanneer er meer zijn. Volgens mij moeten o.a. ARD HD, de Film1-Family, Film 1 Drama, Shorts TV, BBC World News en SchlagerTV nog volgen.
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 26 Aug 2019, 18:23.

                Reageer


                • #38
                  Edwinb Nog een vraag: wordt er ook serieus gekeken naar de regionale zenders om deze ook naar HD te zetten zodat niet alleen Omroep Zeeland in HD is?

                  Reageer


                  • #39
                    Schlager TV hebben wij helemaal niet bij Delta en het gewone MTV is al HD bij Delta (kanaal 31)

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
                      Schlager TV hebben wij helemaal niet bij Delta en het gewone MTV is al HD bij Delta (kanaal 31)
                      snoepdoos jij ziet wel SchlagerTV in de app en op de Amino ?

                      loeffenr wat niet is kan nog komen, zo heeft Caiway enkele zenders van Delta nog niet, wie weet wordt dat deze week ook meteen gelijk getrokken.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Dat was afgelopen vrijdag al bekend. Jij bent de enige die in de ontkenningsfase bleef.

                        Ik heb wel een vraag aan Edwinb ARD en ZDF zijn door de Caiwayklanten op de oude app wel degelijk te bekijken. Gaan jullie er wel voor zorgen dat dit zo blijft in die nieuw app? Ik neem toch niet aan dat de Caiwayklanten er op achteruit gaan?
                        Er ontbreken meer zenders die Caiwayklanten buiten de deur kunnen kijken! Het lijkt me toch dat de zenders die nu bekeken kunnen worden in de oude app ook in de vernieuwde app te zien zijn. ARD HD en ZDF HD zijn maar voorbeelden, maar ook BBC2 HD.
                        Voor de caiway diensten kan je de vraag stellen bij de Caiway klantenservice.

                        Reageer


                        • #42

                          Stingray iConcerts nu ook HD per 27-08(Kanaal 216)
                          RTL Lounge nu ook HD per 27-08(Kanaal 367)

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
                            Stingray iConcerts nu ook HD per 27-08(Kanaal 216)
                            RTL Lounge nu ook HD per 27-08(Kanaal 367)
                            RTL Lounge is dan ook de eerst verrassing voor zowel Caiway als Delta.
                            Deze was bij Caiway ook nog niet in HD. RTL Crime zal dan ook nog wel volgen!
                            En deze zenders moeten ook nog:
                            ARD HD, Film1-Family, Film 1 Drama, Shorts TV, BBC World News en SchlagerTV (de laatste is (nog) niet beschikbaar bij Delta. Ik verwacht eerlijk gezegd dat men ook de zenders gelijk trekt, maar dat is meer koffiedik dan dat ik het zeker weet.

                            Edwinb Volgens mij is de vraag of er nu ook meer regionalen naar HD gaan ook een vraag voor de Delta-klanten en voor mogelijk klanten zoals ik?
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 27 Aug 2019, 20:56.

                            Reageer


                            • #44
                              Ik ben in ieder geval blij dat er beweging in zit

                              Reageer


                              • #45
                                Ik weet niet met welke toverogen er gekeken wordt.
                                Ketnet en RTL Lounge zijn gewoon in SD op het gezamelijke interactieve plaform van Delta en Caiway.
                                BBC World News is daarentegen nu wel in HD.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X