Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Is nu ZDF bij DIT ook in HD?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    Ik vraag dit omdat sinds vandaag ZDF en Arte in HD zijn op het interactieve platform van Caiway. Dus ik vraag me af, liften de Delta klanten nu gelijk mee?
    De volgende duitse zenders zijn in HD toegevoegd
    • ARD Das Erste (HD)
    • ZDF (HD)
    • ARTE (HD)

    Reageer


    • #17
      Mooie aanwinst voor de Delta klanten. Geldt dit ook op de coax bij Delta of uitsluitend op het interactieve platform? Hier is ARD nog in SD en als ik een opname bekijk van ZDF HD is deze in SD.
      Laatst bewerkt door snoepdoos; 26 Aug 2019, 10:23.

      Reageer


      • #18
        Nee dit geldt niet voor Delta op de coax daar zijn de zenders ARD, ZDF en ARTE nog gewoon in SD.

        Reageer


        • #19
          Nou Deze 2 Duitse zenders nog toevoegen aan de app ARD Das Eerste HD en ZDF HD.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

            De volgende duitse zenders zijn in HD toegevoegd
            • ARD Das Erste (HD)
            • ZDF (HD)
            • ARTE (HD)
            Ik zie ARD Das Erste HD nog niet in HD verschijnen de rest van de zenders wel.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht

              Ik zie ARD Das Erste HD nog niet in HD verschijnen de rest van de zenders wel.
              Volgens mij zijn ze ook nog niet klaar... Er ontbreken nog meer zenders, zie het andere topic. Zal morgen en overmorgen wel gedaan worden.
              Het wordt voor mij zeer interessant om nu te gaan overstappen naar Delta!

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X