Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Interactieve tv werkt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Interactieve tv werkt niet

    Ik kan momenteel geen interactieve tv gebruiken.
    Als ik een functie op mijn afstandsbediening indruk dan brandt het knopje STB rood.
    Hoe los ik dit op?

  • #2
    De stroom er 5 minuten afhalen en dan werkt het weer. Heb last van het zelfde probleem en dit komt regelmatig voor.

    Reageer


    • #3
      wat ziet u op het beeld? (foutmelding of helemaal niets..)
      < >

      Reageer


      • #4
        Als het probleem aanhoud stuur ons dan een e-mail met de klantgegevens en een korte omschrijving van de problemen die je ervaart.
        Je mag de e-mail richten aan [email protected]
        Vermeld in deze email ook even het SN nummer wat op de onderzijde van de interactieve box staat en begint met 73-54.
        Lach vandaag!
        Morgen is het nog erger!

        Reageer


        • #5
          De interactieve TV werkt niet meer.
          Via facebook van Amy allerlei aanwijzingen gekregen:
          - uit/aan zetten
          - wachtwoord wijzigen
          -etc.
          Niets helpt: alles telkens opnieuw ingevoerd (modem en Delta)
          er steeds bericht: aanmelden mislukt, probeer het opnieuw.
          Na tig keer maar bij vrienden op bezoek gegaan.
          En 's Avonds via de klassieke kabel gekeken.

          Raar is dat alles (ook de codes) boven op de PC gewoon werkt.

          We hebben nu al vele maanden telkens uitval,
          meestal komt signaal dan na een paar minuten spontaan terug.
          Wel verlies van die tijd, en dan ben je bij een quiz de draad kwijt!
          Maar nu kunnen we er dus niet meer bij.

          Al drie keer monteur geweest en twee keer andere modem gekregen.
          En alle drie hadden ze het gevonden. Niet dus.

          Wanneer houdt dit nou eens op ??!!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Herman Bekijk bericht
            De interactieve TV werkt niet meer.
            gebruik je DIT draadloos, of is het witte kastje met een utp-kabel aangesloten ??

            Reageer


            • #7
              Hi Fred
              aansluiting met snoer en kastje in het stopcontact
              op dat kastje branden drie lampjes rood groen rood
              dacht dat het alleen twee groene moesten zijn

              (Ik weet niet wat utpkabel is trouwens)

              Reageer


              • #8
                lampjes zij groen rood groen onder elkaar

                Reageer


                • #9
                  Hi Fred,

                  Jij hebt toch de goede vraag gesteld.
                  Heb kastje uit stopcontact gehaald en weer er in.
                  En het doet 't weer.
                  Zonder opnieuw alle codes etc.
                  he he.

                  Nou nog dat almaar telkens uitvallen van internet + DIT
                  Dat is intussen een vertrouwd euvel.
                  Het verzamelde digitale vernuft van Delta heeft daar nog geen greep op.

                  Reageer


                  • #10
                    Herman , Het kasje zou gewoon moeten werken. Er zijn 3 manieren van verbinden.
                    1 wifi (draadloos)
                    2 powerline (via internet kabel naar stopcontact apparaat die via de stroom kabels verbinding maakt met een soortgelijk apparaat ergens anders in huis, waar vandaan een kabel naar het internet modem)
                    3 UTP kabel (internet kabel )


                    Optie 3 is de aaneengesloten kabel, die altijd aan te raden is. Deze zou ook altijd moeten werken. (apart van storingen)
                    De overige manieren zijn mogelijk, maar komt meer bij kijken.

                    Wifi moet wel goed en stabiel aanwezig zijn in huis, wil interactieve TV hierover foutloos werken.

                    Powerline moeten de stroom kabels en de route van het modem in de muur ook goed genoeg zijn, om de apparaten goed genoeg met elkaar te laten verbinden, waarover TV zal moeten stromen. Deze technologie is de meeste gevallen, een goede oplossing. Mocht dit niet werken (rode lampjes of het verbindingslampje blijft uit) , is het misschien nodig om alsnog voor de kabel te gaan kiezen.

                    Via de kabel zou het gewoon moeten werken, zo niet laat dit even weten via de ingangen.
                    < >

                    Reageer


                    • #11
                      Hi Robert

                      Probleem is dat er heel veel verschillende Delta-medewerkers naar die periodieke uitval hebben gekeken.
                      En iedere keer komen dezelfde oplossingen, maar die blijken niet te werken.

                      Basis is: powerlijn doet 't weer, even er uit en er in. Die suggestie kwam trouwens niet bij jullie op, ondanks dat ik aangaf dat eea boven wel werkte en mijn vrouw op facebook al melding had gemaakt van het rode lampje.

                      m

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Herman Bekijk bericht
                        Basis is: powerlijn doet 't weer, even er uit en er in.
                        heb je de Power-Line aan beide zijden rechtstreeks in een wandconcactdoos ??
                        via een zgn. stroomverdeeldoos werkt het doorgaans niet probleemloos

                        Reageer


                        • #13
                          Die periodieke uitval deed en doet zich ook (bijna tegelijk) voor op de internetverbinding (laptop en PC boven)
                          We hebben al een paar weken een kabel door de kamer gelegd om hardwarematig te verbinden
                          maar ook toen kwam de periodieke uitval voor.
                          We hebben ook al twee keer een ander modem gekregen, hielp ook niet.

                          Het is natuurlijk lastig dat het verschijnsel maar af en toe optreedt en na 10 of meer minuten vanzelf over gaat.
                          Want met ander modem, aansluitingen aandraaien of reset "zou 't over moeten zijn".
                          Maar als de monteur weg is gaat 't weer mis.
                          We worden er mismoedig van.

                          Voor mijn gevoel moet de oorzaak in het voortraject liggen.
                          Buiten dus.

                          Help !

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                            heb je de Power-Line aan beide zijden rechtstreeks in een wandconcactdoos ??
                            via een zgn. stroomverdeeldoos werkt het doorgaans niet probleemloos
                            Aan een kant (in de meterkast) een vaste door SAMAN destijds aangelegde doos met vier ingangen,
                            in de kamer op vast doos met twee .

                            Maar 't is opgelost, nog niet eerder voorgekomen, en ik weet nu dat even er in en er uit helpt.
                            Die periodieke uitval is veel hardnekkiger en irritanter. Want je doet er niks aan.

                            Reageer


                            • #15
                              een er uit en dan er in gaat beter

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X