Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Extra optie dit ( kamai 661)

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Extra optie dit ( kamai 661)

    Goede dag forum leden / delta

    Ik heb een vraag ?

    Is het mogelijk dat er een extra ir kabel besteld kan worden zo dat het kast weg gewerkt kan worden en zo alleen een ir oog onder de tv geplaatst kan worden ? Deze zijn er wel van de fabrikant !

    En is er een optie dat de wifi functie terug ingeschakeld kan worden ? Dat jezelf weer de optie krijgt !

    Ik begrijp dat het bij de meeste mensen niet de beste oplossing is maar bij sommige mensen is het wel een optie !

    Is ook zonde dat die optie er wel in zit maar nu niet wordt gebruikt !
    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

  • #2
    Zou een goeie zaak zijn, powerplugs zijn niet altijd DE oplossing! De laatste heb ik zelf ook geprobeerd en dat lijkt prima te werken, maar na enkele dagen valt telkens de verbinding weg. Het heeft me een hele tijd gekost om er achter te komen dat de powerplugs (ik heb er meerdere geprobeerd, met verschillende stopcontacten) die in de meterkast met het modum werden verbonden na een tijdje geen contact meer maakten.
    Dat was op te lossen door handmatig opnieuw contact te maken, maar dat hielp telkens maar voor enkele dagen.
    WiFi werkt (bijna altijd) perfect, soms een kleine hapering, wat volgens mij aan het DIT-kastje moet liggen, omdat ik bij Netflix nooit problemen heb!

    Reageer


    • #3
      en als je nou es een range extender neemt, die het wifi-signaal oppikt en doorgeeft aan een UTP-poort ??
      zo'n ding kun je ook nog strategisch opstellen, bijv. boven op een kast, o.i.d.

      Reageer


      • #4
        Dominique[email protected]

        Reageer


        • #5
          Edwinb heb net een mail verstuurd !

          fred44nl er zijn zeker andere oplossingen , maar is natuurlijk jammer als het al in het kastje zit om dan aan het dit kastje nog een extender te koppelen ! Als het niet anders kan dan moet het maar .
          Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

          Reageer


          • #6
            Ik heb 2 DIT kastjes met een IR oog ,werkt hier perfect.

            Reageer


            • #7
              Je kan ook, bij een beetje tv, de ir ontvanger van de tv gebruiken. Je sluit dan een kabeltje aan op de ir-uit van je tv op je DIT kastje.

              De mijne is verbonden met WiFi...

              Reageer


              • #8
                De Amino Aria 7x heeft geen ingang voor een ir extender. Wordt daar ook aan gedacht door Delta?

                Reageer


                • #9
                  Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2019-07-31 om 11.17.36.jpg
Bekeken: 2221
Grootte: 61,6 Kb
ID: 176310

                  Reageer


                  • #10
                    Omdat ik ook over wilde gaan op een tweede DIT kastje voor boven ging ik naar de Delta winkel waar ik te horen kreeg dat de nieuwe DIT kastjes niet meer te leveren zijn met WiFi.
                    Dit is bijzonder jammer omdat het bij mij vanaf de eerste dag nog geen problemen heeft gegeven en waar ook in huis prima beeld heb via WiFi.
                    Dus ook maar geprobeerd dan via TP Link 8630 kit , maar dit werkt soms goed maar dikwijls niet goed terwijl het via WiFi met een Delta wpc 3940 modem totaal geen problemen geeft.
                    Dus waarom niet de keus over laten aan de klant om WiFi te kunnen gebruiken.
                    Nu moet je weer terug naar een bekabeld DIT kastje , jammer.

                    Reageer


                    • #11
                      Ik snap delta wel, heel vaak krijgen ze klachten dat het niet werkt via wifi en dan gaan bellen. Maar dan willen ze achter in tuin het dit kastje hebben staan en de delta modem staat voor in de meter kast, en dan vinden ze het apart dat het niet werkt !

                      Dus heeft delta het eraf gehaald , te begrijpen maar voor vele mensen ( veel mensen die actief zijn op dit forum), hebben toch wel een aardig wifi netwerk thuis , en is dit wifi een uitkomst !?

                      Wat misschien een optie naar delta maak een optie het zelfde als bij de modem naar bridge stand, maar dan voor de dit kastjes , wifi optie aan of uit. Standaard uit , zet je het aan dan op eigen verantwoordelijkheid !

                      Maar nu is het wel zonde dat het er wel in zit maar vele mensen naar een andere optie moeten zoeken op hem draadloos te krijgen!
                      Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X