Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ondertiteling weg bij opnames TV 5 Europe

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ondertiteling weg bij opnames TV 5 Europe

    Als ik rechtstreeks kijk met de interactieve ontvanger naar TV5 Europe HD heb ik keurig Nederlandse ondertiteling.

    Als ik echter een programma met Nederlandse ondertiteling van deze zender opneem, is bij het bekijken van de opname, de Nederlandse ondertiteling afwezig. Hebben hier meer mensen last van?

  • #2
    Dit heb ik voor je doorgezet
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        De Nederlandse ondertiteling bij TV 5 Europe bij opnemen werken nu. Mijn complimenten.
        Nu nog hopen dat terugkijken ook wordt toegevoegd wordt voor deze zender. Volgens de Nederlandse vertegenwoordiger van deze zender zou dit beschikbaar moeten zijn.

        Reageer


        • #5
          Mooi dat het nu werkt. Bij terugkijken zal het dan ook beschikbaar moeten komen. Als dat niet het geval is, laat mij dat dan even weten.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
            De Nederlandse ondertiteling bij TV 5 Europe bij opnemen werken nu. Mijn complimenten.
            Nu nog hopen dat terugkijken ook wordt toegevoegd wordt voor deze zender. Volgens de Nederlandse vertegenwoordiger van deze zender zou dit beschikbaar moeten zijn.
            Hey snoepdoos heb je toevallig nog getest of de ondertiteling terug gekomen is? laat het ons weten zodat we mogelijk het artikel kunnen sluiten als opgelost

            Reageer


            • #7
              Terugkijken kan niet bij TV 5 Europe helaas. Bij opnames is de ondertiteling nu aanwezig. Nu nog graag de EPG gegevens in het Nederlands zoals bij andere aanbieders.
              Laatst bewerkt door snoepdoos; 8 Jul 2019, 12:36.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                Terugkijken kan niet bij TV 5 Europe helaas. Bij opnames is de ondertiteling nu aanwezig. Nu nog graag de EPG gegevens in het Nederlands zoals bij andere aanbieders.
                Whoeps had ik het even verkeerd gelezen, dacht dat je het probleem ook had bij terug kijken, sorry mijn fout, we zijn wel constant bezig om aan het platform te werken dus mogelijk in de toekomst word het Terugkijken en Nederlandse EPG beschikbaar.

                maar wel fijn om te horen dat het ondertiteling probleem opgelost is. bij deze sluit ik dan ook het artikel

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X