Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nederlandse ondertiteling bij Shorts TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nederlandse ondertiteling bij Shorts TV

    Het valt mij op dat de Nederlandse ondertiteling ontbreekt op het interactieve platform van Delta bij Shorts TV.
    Terwijl op de coax, de Nederlandse ondertiteling wel keurig wordt weergegeven.

    Staat er bij mij een instelling niet goed, of moet Delta nog wat sleutelen hier en daar?

  • #2
    Ik ga dit doorzetten naar de desbetreffende afdeling om dit na te gaan. Ik houd je via dit topic van op de hoogte.

    Reageer


    • #3
      Erg fijn, waardeer je inzet.

      Reageer


      • #4
        Als het goed is functioneert het nu weer. Kan je dat testen?
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Nog steeds geen Nederlandse ondertiteling.

          Reageer


          • #6
            Is dit dan ook bij terugkijken of ook bij live tv?
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Bij live kijken ontbreekt het al.

              Reageer


              • #8
                Ik zie Engelstalige ondertiteling. Dit wordt door het kanaal zelf meegestuurd. Als zij geen NL ondertiteling meesturen, dan kan dat door ons ook niet weergegeven worden. Maar de ondertiteling werkt verder wel op dit kanaal.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  Op de coax is de ondertiteling Nederlands. Kijk maar. Dus de zender zelf biedt de Nederlandse ondertiteling wel aan.
                  Dus er is gewoon iets niet goed ingesteld op het interactieve platform.
                  Laatst bewerkt door snoepdoos; 28 Jun 2019, 18:54.

                  Reageer


                  • #10
                    Helaas is er nog steeds geen Nederlandse ondertiteling zichtbaar op Shorts TV, terwijl deze op de coax wel beschikbaar is. Ik hoop dat Delta dit snel oplost !

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                      Helaas is er nog steeds geen Nederlandse ondertiteling zichtbaar op Shorts TV, terwijl deze op de coax wel beschikbaar is. Ik hoop dat Delta dit snel oplost !
                      Ik gooi nog even een knuppel bij mijn collega's binnen
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer


                      • #12
                        Je kan goed mikken. Ook dit probleem is nu opgelost.

                        Reageer


                        • #13
                          De NL ondertiteling is weer verdwenen. Zucht

                          Reageer


                          • #14
                            Komt het nog goed met de Nederlandse ondertiteling? Als het op de kabel kan moet het toch kunnen op het interactieve platform?

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                              Komt het nog goed met de Nederlandse ondertiteling? Als het op de kabel kan moet het toch kunnen op het interactieve platform?
                              Ik denk dat de vraag ook moet zijn waarom deze zender niet in HD wordt doorgegeven, net als ARD, ZDF, Arte, Oranje TV, Schlager TV, TV5 etc etc.
                              Caiwayklanten krijgen geen waar voor hun geld omdat Delta de zaken niet voor elkaar heeft.

                              Wanneer ik toch kijk naar Ziggo met de nieuwe UHD Plug en Play Mediabox dan is Delta Fiber met die Amino's lichtjaren verwijderd van een product dat er maar enigszins op lijkt. Ik zie bij Ziggo stembediening, volledig UHD ready, gewoon HD zenders leveren waar het kan zonder gedram en gedoe, snelheid van zappen die je met je ogen niet kan bijhouden.

                              Maar goed... ik zit hier niet om olie op het vuur te gooien, maar hoop wel dat e.e.a. geregeld is alvorens Caiway gaat migreren.
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 17 Jul 2019, 18:52.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X